Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Cry of Fear

Weirdo spel.

Maar het slaagt wel in zijn opzet. Wtf
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oldskooler Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Cry of Fear

Weirdo spel.

Maar het slaagt wel in zijn opzet. Wtf
    Merci voor de tip, ik ben fan van zo een genre games.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper-- Ik zit wat anders in elkaar.
    [<BR>]Crusher regiment leader of Black Raiders @ MW 2019 -- Christiana Rogiers 12/03/1941 - 06/03/2020 // Liliana Joos 05/11/1935 - 14/04/2020

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Ben er niet echt uit of het een glimlach of ergernis is maar vandaag eens lid geworden van die promojagers Belgie facebook pagina om de comments te kunnen lezen voor entertainment, toch apart volk.

Lopen ze allemaal naar de Blokker om sodastreams en airfryers en pannen te kopen omdat Blokker een sale doet wegens omvorming naar een andere naam en concept en iedereen maar in die comments '' is dat al in de Blokker in x ? '' ''' hebben ze x nog in de Blokker in x ? '' op 12u tijd al meer dan 700 comments...

En dan in een andere post iemand die iets post over Colruyt bonnen ( of andere winkels ) waar je max 5 stuks mag kopen van een product, persoon was heel fier op zijn 30 flessen Dreft en Soubry pasta, ook iedereen aanmoedigen om naar verschillende Colruyts te gaan of gewoon buiten en weer binnen om meerdere bonnen te kunnen gebruiken ( toch geweldig tijdens Corona maatregelen en wachtrijen voor andere mensen )
    Dan de helft van de comments wat die persoon een held noemen en de andere helft aan het vitten dat het associaal is, waarop persoon A dan weer uit zijn krammen schiet '' tis mijn geld stfu''

Nog geen 12u lid geweest en ben hem al gebold, moet toch een persoonlijk record zijn
    Ik snap niet waar mensen al die bulkwaren blijven steken. Zelfs al heb je er technisch gezien de plaats voor, wie wil nu zijn kasten en rekken vullen met 30 flessen dreft en talloze dozen pasta. Die wonen permanent in een magazijn of zo?
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Ik snap niet waar mensen al die bulkwaren blijven steken. Zelfs al heb je er technisch gezien de plaats voor, wie wil nu zijn kasten en rekken vullen met 30 flessen dreft en talloze dozen pasta. Die wonen permanent in een magazijn of zo?
    Meh ik heb een ruimte in de kelder van 2*3 die eigenlijk gewoon 2 vriezers en de rest rekken is, dus als ik zou willen kan ik daar serieus wat stockeren en dat staat uit de weg
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik heb wel een grote berging voor een appartemente Heb idd 2 rekken. Op een bepaald moment was dat gelijk een kleine kruidenier haha.
    https://www.collishop.be/e/nl/cs/ava...E&gclsrc=aw.ds
    En heb zelfs nog overvloed aan plaats.

Ik had dreft(1,5liter) gekocht voor 1,35 euro terwijl ze ongeveer 4,5/5 euro kosten. 20 euro voor dreft platinums vaatwastabletten voor een jaar. Palmolive handzeep(500ml) voor 1 euro, nu kosten 3,50/4 euro.
    Ariel color gel voor 4,5 euro... Maar ik koop wel dingen die ik gebruik. Ik ga dus niet achter Soubry pasta lopen.

De combo van "reactie promo concurrent + "extra korting"+kortingsbon van leverancier = belachelijk lage prijs. Soms krijg je zelfs geld terug.
    Laatst gewijzigd door Dadels; 23 mei 2020 om 11:36

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Vanmorgen in 't stad aan een appartementsgebouw zag ik een jonge mus die niet kon vliegen en de moeder zat bovenop 't gebouw.
    Even natuurhulpcentrum gebeld voor advies. Die zeiden afwachten of de moeder iets deed en anders binnenbrengen.
    Nu in het centrum kan je dat diertje niet zo maar laten rondhuppelen want 't wordt omver gereden of gebeten door honden of katten.
    Dus de winkel in dat gebouw binnen gegaan.
    De mevrouw gaf een hoge doos waar 't diertje in kon, die hebben we tegenover de winkel van haar gezet zodat ze een oogje in 't zeil kon houden. Kreeg net een berichtje dat 't diertje net zelfstandig is kunnen uitvliegen

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Kinderkamer begint vorm te krijgen.
    Steam : Sync
    PSN : X_SyncBE

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tegengekomen op facebook.

Blijkbaar zijn er in Turkije mensen in massa hun foto's van hun geldrekening aan het plaatsen op twitter
    https://twitter.com/search?q=%23iban&src=trend_click

1 tegengekomen met 33k euro op de rekening. Dat ze dat maar niet hacken

weird, but funny, maar toch...raar volk.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Vanmorgen in 't stad aan een appartementsgebouw zag ik een jonge mus die niet kon vliegen en de moeder zat bovenop 't gebouw.
    Even natuurhulpcentrum gebeld voor advies. Die zeiden afwachten of de moeder iets deed en anders binnenbrengen.
    Nu in het centrum kan je dat diertje niet zo maar laten rondhuppelen want 't wordt omver gereden of gebeten door honden of katten.
    Dus de winkel in dat gebouw binnen gegaan.
    De mevrouw gaf een hoge doos waar 't diertje in kon, die hebben we tegenover de winkel van haar gezet zodat ze een oogje in 't zeil kon houden. Kreeg net een berichtje dat 't diertje net zelfstandig is kunnen uitvliegen
    Ligt da nu aan mij of is bellen naar natuurhulp niet iets waar ik tijd in zou steken? Aleja, toch niet voor.. een vogel?

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Haha, wij doen dat
    Nu niet promo jagen maar in bulk kopen. Grote kelder dus dat staat ni in de weg. Er zijn veel zaken die ge courant nodig hebt en ni vervallen of heel lang goe blijven.
    Vorige week nog een lading rode bonen in blik meegenomen (12 blikken).
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Ligt da nu aan mij of is bellen naar natuurhulp niet iets waar ik tijd in zou steken? Aleja, toch niet voor.. een vogel?
    Ik zou niet met mijn dag verder kunnen, tbh, zou het niet kunnen zo laten.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Nieuwe tv na 11 jaar. Het is geen mega-duur ding maar het verschil is... echt wel leuk!

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squidward Bekijk bericht
    Nieuwe tv na 11 jaar. Het is geen mega-duur ding maar het verschil is... echt wel leuk!
    Welk model was de gelukkige?

Sent from my iPhone using Tapatalk

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G63 Bekijk bericht
    Welk model was de gelukkige?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Samsung 55RU7300 - onze vorige was een toonzaal model Samsung en die heeft het 10 jaar zó goed gedaan, hij is nog perfect eigenlijk dus ik heb heel goede hoop voor deze.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Ik heb dat nog gedaan meestal voor advies mbt wilde dieren. En ja zo een klein vogeltje daar op de stoep in stad laten rondlopen krijg ik toch niet over m'n hart.

Regels voor berichten