Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    facials
    Ik ben ooit in een slappe lach geschoten toen mijn toenmalige directeur (nen hollander) het woord "vezels" zo uitsprak.

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    don't you guys have VR

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ne facial voor 20 euro da hebde in België ni se.

iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Geen zotte verhalen? (bvb kak rondgesmeerd?)

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Nope. Gewoon ne tuk tuk chauffeur die high as fuck was. En ne security agent die zijn eigen stond te scheren.

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Een collega en ik sluiten sportweddenschappen af op het werk, puur voor de lol.

Ik zat toevallig genoeg op de matchen die we afspraken er boenk op.

Genk - Napoli (0-0)
    Genk - Liverpool (1-4)
    Gent - Wolfsburg (2-2)

Gisteren bij de rode Duivels had ik 5-1 als pronostiek. Ook weer dichtbij, ik moet hier geld uit gaan beginnen halen denk ik.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    De laatste maanden is het mijn vriendin opgevallen dat ik keigoed het uur kan gokken.
    Het is niet dat ik constant het uur check maar als ze mij vraagt hoe laat het is zit ik er 95% van de gevallen boenk op met een speling van nog geen 5 minuten.
    Zelfs als we wakker worden (nergens een klok staan) "gok" ik geregeld 95% van de gevallen er boenk op.
    Beetje raar talent vind ik, maar het is een talent zo ga ik het wel noemen.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    De laatste maanden is het mijn vriendin opgevallen dat ik keigoed het uur kan gokken.
    Het is niet dat ik constant het uur check maar als ze mij vraagt hoe laat het is zit ik er 95% van de gevallen boenk op met een speling van nog geen 5 minuten.
    Zelfs als we wakker worden (nergens een klok staan) "gok" ik geregeld 95% van de gevallen er boenk op.
    Heb zo een leerkracht gehad in t middelbaar, eender welk lokaal zonder klok, geen pc op, geen horloge aan of gsm op zak en die zat er quasi altijd boenk op. Ok die kon uit +- vijftig minuten kiezen maar dat is me toch ook bijgebleven.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    lol. Dat heb ik dus ook.

Echt wel gek eigenlijk zonder ook maar 1x naar een klok gekeken te hebben of zelfs maar iets van daglicht gezien te hebben.
    ...Ω...

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Een rechtzaak van een accident, met mijn vorige wagen, van een paar jaar terug is eindelijk afgerond. Diej dat mij de pas afsneed is in fout gesteld door de politierechtbank.

Dus eindelijk krijg ik het geld waar ik zelf een deel van heb moeten betalen om die wagen terug keuringswaardig te maken.

Happy days!!
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Ik heb dat ook (en nog heel wat mensen precies). Zit volgens mij ergens heel diep in de hersenen, dat (vaak) juist gokken van het tijdstip.

Ik had vroeger ook dikwijls voor dat het telkens 14:28u was toen ik op de klok keek. Kwam ik thuis van de winkel, was het 14:28u. Zat ik op school en keek ik op mijn gsm, 14:28u. Keek ik op eender welk moment leek het precies 14:28. Zeer vreemd.

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zatte Lu Bekijk bericht
    Ik heb dat ook (en nog heel wat mensen precies). Zit volgens mij ergens heel diep in de hersenen, dat (vaak) juist gokken van het tijdstip.

Ik had vroeger ook dikwijls voor dat het telkens 14:28u was toen ik op de klok keek. Kwam ik thuis van de winkel, was het 14:28u. Zat ik op school en keek ik op mijn gsm, 14:28u. Keek ik op eender welk moment leek het precies 14:28. Zeer vreemd.
    Dat is omdat ge nadat u dat eens toevallig twee, drie keer na elkaar opvalt, alle keren dat ge daarna op de klok kijkt en het géén 14u28 is vergeet. Dat is volkomen normaal.
    Wat dat altijd "boek erop" gokken betreft (5 minuten ernaast noem ik nu niet boenk erop, maar goed) is dat exact hetzelfde.
    De keren dat ge erop zit blijven u bij, de rest wordt instant weggefilterd door ons magische brein.

ProTip: als ge denkt "Dat kan toch geen toeval zijn", is het meestal juist wél toeval.
    Zie ook: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2015/11...man-1-2486226/

Los daarvan hebben de meeste mensen wel een vrij oké tijdsbesef natuurlijk, geholpen daar allerlei ankerpunten van zowel natuur als maatschappij. Dat relativeert het "gok"-gehalte ook al enorm. Steek de Kay-gell twee dagen in een isolatiecel zonder dag/nacht-cyclus of ankerpunten en die zit er gegarandeerd meer dan 5 minuten naast ze als ge vraagt hoe laat het is.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Dat is omdat ge nadat u dat eens toevallig twee, drie keer na elkaar opvalt, alle keren dat ge daarna op de klok kijkt en het géén 14u28 is vergeet. Dat is volkomen normaal.
    Wat dat altijd "boek erop" gokken betreft (5 minuten ernaast noem ik nu niet boenk erop, maar goed) is dat exact hetzelfde.
    De keren dat ge erop zit blijven u bij, de rest wordt instant weggefilterd door ons magische brein.

ProTip: als ge denkt "Dat kan toch geen toeval zijn", is het meestal juist wél toeval.
    Zie ook: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2015/11...man-1-2486226/

Los daarvan hebben de meeste mensen wel een vrij oké tijdsbesef natuurlijk, geholpen daar allerlei ankerpunten van zowel natuur als maatschappij. Dat relativeert het "gok"-gehalte ook al enorm. Steek de Kay-gell twee dagen in een isolatiecel zonder dag/nacht-cyclus of ankerpunten en die zit er gegarandeerd meer dan 5 minuten naast ze als ge vraagt hoe laat het is.
    Heeft een stuk of vijf weken geduurd waarin dat een keer of 10 à 12 gebeurd is. Daarna heb ik dat niet meer gehad. Maar soit, vreemde zaken waar niet per se iets aan is gebeuren soms wel.

Enkele jaren geleden ook zo'n moment gekend. Ik stapte door Antwerpen en moest efkes aan een maat denken die ik al lang niet meer had gezien. Wandelt die knuppel daar 10 seconden later toch wel om de hoek zeker? Dat was ook puur toeval, maar het blijft toch eng.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Die computer-gerelateerde TV-programma's uit de jaren '90 zijn wel redelijk cringe.

Wat? Een USB stekker in de computer steken, terwijl hij aanstaat?

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zatte Lu Bekijk bericht
    Heeft een stuk of vijf weken geduurd waarin dat een keer of 10 à 12 gebeurd is. Daarna heb ik dat niet meer gehad. Maar soit, vreemde zaken waar niet per se iets aan is gebeuren soms wel.

Enkele jaren geleden ook zo'n moment gekend. Ik stapte door Antwerpen en moest efkes aan een maat denken die ik al lang niet meer had gezien. Wandelt die knuppel daar 10 seconden later toch wel om de hoek zeker? Dat was ook puur toeval, maar het blijft toch eng.
    Maar dat is exact wat ik bedoel. Ge denkt dagelijks aan kweetniethoeveel mensen en dan is het zogezegd "eng" als het dan eens toevallig gebeurt dat de persoon in kwestie meteen daarna belt of van achter de hoek komt. Terwijl dat gewoon speciaal lijkt omdat uw brein de rest gewoon wegfiltert.

Ik heb trouwens hetzelfde ze wat dat uur betreft, maar dan met 22u22. Tientallen keren per jaar, maar ik kijk dan ook duizenden keren per jaar op een klok.

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Maar dat is exact wat ik bedoel. Ge denkt dagelijks aan kweetniethoeveel mensen en dan is het zogezegd "eng" als het dan eens toevallig gebeurt dat de persoon in kwestie meteen daarna belt of van achter de hoek komt. Terwijl dat gewoon speciaal lijkt omdat uw brein de rest gewoon wegfiltert.

Ik heb trouwens hetzelfde ze wat dat uur betreft, maar dan met 22u22. Tientallen keren per jaar, maar ik kijk dan ook duizenden keren per jaar op een klok.
    Herkenbaar bij mijzelf, maar ik zie in de namiddag meestal 13u37 staan.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper-- Ik zit wat anders in elkaar.
    [<BR>]Crusher, regiment leader Black Raiders @ Modern Warfare (2019)

Pagina 150 van 176 Eerste ... 50100140146147148149150151152153154160 ... Laatste

Regels voor berichten