iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja ik ben dus een stukje van mijn verhaal vergeten: Die mens werkte in productie en had zich gekwetst aan zijn schouder en kon dus niks doen.
    Ja oké dat is iets anders, al hangt het er van af wat die persoon van ervaring heeft en wat voor alternatief werk er is voor zo'n mensen.

Wij laten mensen die gekwetst zijn en alternatief werk kunnen doen (bureau werk, opleiding geven, ...) afhankelijk van persoon tot persoon ook gewoon komen werken dan, maar niet voor de statistieken .

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rekt Bekijk bericht
    Ja oké dat is iets anders, al hangt het er van af wat die persoon van ervaring heeft en wat voor alternatief werk er is voor zo'n mensen.

Wij laten mensen die gekwetst zijn en alternatief werk kunnen doen (bureau werk, opleiding geven, ...) afhankelijk van persoon tot persoon ook gewoon komen werken dan, maar niet voor de statistieken .
    Er was geen werk en hij mocht niet bewegen, dus gewoon 8h koffie drinken op ne stoel.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Laptop CPU undervolt idle temps zijn met + 10° gedaald en 250 meer punten bij in Cinebench, batterij gaat langer mee
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Laptop CPU undervolt idle temps zijn met + 10° gedaald en 250 meer punten bij in Cinebench, batterij gaat langer mee
    Heb ik ook gedaan met mijn cpu, omdat die van nature warm is. Beste wat ik ooit gedaan heb.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Promo's op sterke drank in NL die immens voordelig zijn ( wel bij de Gall en Gall drankenhall en niet in bv de supermarkt ) ben geen grote drinker maar in de zomer komt er toch meermaals per week mojito en strawberry mojito op tafel dus als je dan opeens een 100cl fles Bacardi witte rum kunt kopen voor 15.99 is dat wel leuk zeker aangezien 70cl hier 18.50 ofzo is.

Anyway 100cl Bacardi en een fles DeKuyper wild strawberry likeur voor 24.95 gekocht, goed voor +- 20 mojitos/strawberry mojitos dus is ongeveer 1.24 per cocktail, afgerond naar ongeveer 1.60/1.80 per cocktail als ik de munt en limoenen erbij tel.
    Ze hadden ook bruine Captain Morgan voor 9.99 per fles en een 150cl fles Malibu voor 19 maar heb me ingehouden want alsk het koop moetk het ook opdrinken

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Promo's op sterke drank in NL die immens voordelig zijn ( wel bij de Gall en Gall drankenhall en niet in bv de supermarkt ) ben geen grote drinker maar in de zomer komt er toch meermaals per week mojito en strawberry mojito op tafel dus als je dan opeens een 100cl fles Bacardi witte rum kunt kopen voor 15.99 is dat wel leuk zeker aangezien 70cl hier 18.50 ofzo is.

Anyway 100cl Bacardi en een fles DeKuyper wild strawberry likeur voor 24.95 gekocht, goed voor +- 20 mojitos/strawberry mojitos dus is ongeveer 1.24 per cocktail, afgerond naar ongeveer 1.60/1.80 per cocktail als ik de munt en limoenen erbij tel.
    Ze hadden ook bruine Captain Morgan voor 9.99 per fles en een 150cl fles Malibu voor 19 maar heb me ingehouden want alsk het koop moetk het ook opdrinken
    Vergeet de slijtage van uw glas ook niet mee te rekenen hé!
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    https://m.hln.be/wetenschap-planeet/...eer~a325067fa/

Zalig verhaal

En dan Bolsonaro op Facebook

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat naïef koppel in het nieuws dat volledig getraumatiseerd was omdat ze slachtoffer geworden zijn van een huwelijksgrap, en dan blijven volhouden dat het waarschijnlijk inbrekers waren
    Ze hebben ocharme uren moeten staan stofzuigen en ze stonden daar alsof ze juist de oorlog hadden meegemaakt
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    Vergeet de slijtage van uw glas ook niet mee te rekenen hé!
    ik wou maar zeggen in verhouding met ergens een mojito te bestellen voor 6-9 euro is het dan wel heel goedkoop als je de drank in grote flessen goedkoop kan op de kop tikken.
    Misschien wat vergezocht om de exacte prijs uit te rekenen maar in ieder geval een stuk voordeliger dan op een terras int stad.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Dat naïef koppel in het nieuws dat volledig getraumatiseerd was omdat ze slachtoffer geworden zijn van een huwelijksgrap, en dan blijven volhouden dat het waarschijnlijk inbrekers waren
    Ze hebben ocharme uren moeten staan stofzuigen en ze stonden daar alsof ze juist de oorlog hadden meegemaakt
    Echt, maar ze hopen wel dat de, volgens hen wildvreemde ( ) dader wroeging krijgt .

Dat zijn een paar vrienden die, imo nog een vrij geslaagde, typische stunt wilden uithalen bij een pasgetrouwd koppel.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    ik wou maar zeggen in verhouding met ergens een mojito te bestellen voor 6-9 euro is het dan wel heel goedkoop als je de drank in grote flessen goedkoop kan op de kop tikken.
    Misschien wat vergezocht om de exacte prijs uit te rekenen maar in ieder geval een stuk voordeliger dan op een terras int stad.
    Jah, maar da's altijd zo hé . Thuis uw frieten bakken vs fritkot, thuis een pils opentrekken vs café, thuis biefstukje bakken iplv restaurant, thuis vrijen vs in een cabardouchke :P
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Echt, maar ze hopen wel dat de, volgens hen wildvreemde ( ) dader wroeging krijgt .

Dat zijn een paar vrienden die, imo nog een vrij geslaagde, typische stunt wilden uithalen bij een pasgetrouwd koppel.
    Hilarisch.

Ik kan eigenlijk moeilijk geloven dat die mensen hun eigen verhaaltje van een inbreker zelf geloven. Zo dom kan je toch niet zijn?

Ik heb er ook nog geweten die nieuwe sloten staken voor hun trouwfeest, maar dan wel een venster lieten open staan. Ze waren dan kwaad dat we binnen waren geweest.

Ik zeg dan altijd: als wij binnen de 5 minuten binnen geraken zonder schade te doen, dan moet ge blij zijn dat wij het huis vol gezet hebben ipv dat wat roma zigeuners uw huis leeggeroofd hebben.
    En in het vervolg alles beter afsluiten.
    Laatst gewijzigd door denkimi; 27 augustus 2019 om 11:06

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Bart De Wever tweet iets over het legaliseren van drugs in Canada, ik zie dat via een andere en begin ook wat te lezen en tweeten.

En nu zit ik te tweeten met ene die effectief vindt dat drugs legaal moeten zijn want ja, ze hebben aan de basis gestaan van talloze uitvindingen. Bijvoorbeeld Steve Jobs en Microsoft want hij gebruikte LSD. "Het brengt ons nieuwe inzichten".

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Tgoh, er valt wel over te spreken natuurlijk. Er is geen enkele reden waarom canabis illegaal zou moeten zijn terwijl bier het wel is.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Ik snap de heisa daarover ook niet.
    Is gewoon een grap en nog geen slechte ook.

Heb er al ergere geweten, maar nog nooit ambras van gekomen.

Pagina 102 van 115 Eerste ... 252929899100101102103104105106112 ... Laatste

Regels voor berichten