Pagina 4 van 5 Eerste 12345 Laatste
    DeGreg's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik moet precies toch eens gaan zien naar een goedkopere formule, want ik betaal hier duidelijk het meeste

Zit in't zelfde schuitje.
    Heb alles identiek aan 't jouwe , enkel 4 simkaarten en een extra digicorder.
    Zit ook elke maand rond de 135 €. Zonder Netflix dan.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik heb eens gekeken of er geen betere opties zijn dan die crappy Basic, maar blijkbaar zijn de prijzen recht evenredig met wat je krijgt dus om de limiet en snelheid te verdubbelen betaal je ook het dubbel...
    En ook amper deftige opties als je alleen internet wil, ik heb geen smartphone of digitale tv maar als je geen pakket neemt betaal je nog altijd bijna even veel.

Asateo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Als je alleen internet wil is Edpnet veruit het beste. Al komt orange ook met internet alleen na de zomer, wat dat gaat kosten is iets anders.
    Blessed are the meek: for they shall inherit the earth. Matthew 5:5

iTrader
    61 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Studentt Bekijk bericht
    Ik vind meer dan 100 euro voor een pack echt overdreven. Alles is zo duur tegenwoordig. De gemiddelde bevolking die rondkomt met 1600 euro netto / maand ziet echt af. Als je alle facturen optelt (water, elektr, gas, internet, belastingen, huur/lening, ...) dan is het haast onmogelijk om geld opzij te zetten. Men komt moeilijk rond, kan nooit echt op vakantie of misschien 1 keer per jaar als men heel zuinig is geweest met aankopen doorheen het jaar.

Meer dan 100 euro betalen voor zo'n pack is volgens mij weggelegd aan mensen die het beter voor hebben dan de gemiddelde bevolking.
    Absoluut.
    Maar het zijn dan ook luxeproducten hé.

Als je het wat minder breed hebt kan je perfect een Scarlet trio nemen, 39€/maand, dan heb je ook TV/internet en vaste telefoon. Bijkomende opties beschikbaar om het pakket wat uit te breiden indien gewenst/financieel haalbaar.

Wil je al iets beter dan neem je Orange, 57€, inclusief verplicht een gsm abonnement vanaf 8€, je kan natuurlijk ook een hoger abonnement nemen als dat je beter past, ze zijn zeker competitief qua prijzen op dat gebied.

iTrader
    61 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Asateo Bekijk bericht
    Als je alleen internet wil is Edpnet veruit het beste. Al komt orange ook met internet alleen na de zomer, wat dat gaat kosten is iets anders.
    Inderdaad, zeer competitief, en een zéér hoge uploadsnelheid van 40 Mbps is mogelijk (in het XL pakket).

Je krijgt er ook gratis een vaste lijn bij trouwens! Wel te betalen per belminuut, of je koopt een blok van 2000 minuten voor 5€.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Ik moet precies toch eens gaan zien naar een goedkopere formule, want ik betaal hier duidelijk het meeste
    Hij zit dan ook met allemaal luxe opties :-p
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Hij zit dan ook met allemaal luxe opties :-p
    Play sports is geen luxe optie, dat is noodzakelijk voor mij om te leven
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    • Provider: Telenet
    • Internet: Fibernet FUP (70 mbps)
    • Mobiel data: Orange Tempo Giga (4 GB)
    • Digitale TV: Digicorder, geen extra abo's
    • Vaste telefoon: Nee
    • Kost per maand: 70€/maand
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Provider: Telenet
    Internet: Fibernet 200
    Mobiel data: via t werk
    Digitale TV: Netflix premium
    Vaste telefoon: Nee
    Kost per maand: 67.99

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Provider: Proximus
    Internet: Internet + TV, 100 Mbps
    Mobiel data: Orange Tempo Giga, €15/maand met bonus van 4GB/herlaadbeurt van €15
    Digitale TV: Proximus + Netflix
    Vaste telefoon: nee

Kost per maand: €59 (Proximus), €15 (Orange), €3.49 Netflix (is samen met 3 andere gezinnen)
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Internet: Whop met Fiber 100
    Mobiele data: Orange, Dolfijn 12+ (2u bellen naar gsm's, 2u bellen naar vaste lijnen en 0,5 Gb data)
    Digitale TV: standaardpakket van Telenet, Netflix
    Vaste telefoon: ja, Freephone Europe

Kost per maand: €70,52 (Telenet), €12 (Orange) en € 4,50 Netflix (is samen met mijn ouders, via Proximus waardoor ze nog eens € 2 korting hebben op de normale prijs van € 10,99)

Binnen 2 weken stap ik over naar Proximus gezien ze na 1,5j eindelijk hun kabel in mijn straat getrokken hebben en dan zal het als volgt zijn:

Provider: Proximus
    Internet: Familus
    Mobiele data: Orange, Dolfijn 12+ (2u bellen naar gsm's, 2u bellen naar vaste lijnen, 0,5 Gb data en onbeperkt dataverbruik voor Facebook)
    Digitale TV: standaardpakket van Proximus, Netflix
    Vaste telefoon: ja

Kost per maand: €62,10 (Proximus, 10% korting als lid van Touring), €12 (Orange) en € 4,50 Netflix via mijn ouders.

Normaal kreeg ik Proximus 1j gratis via de SOD, dit zou nog moeten gelden zeiden ze omdat mijn abonnement dus al in 2017 werd aangevraagd toen die actie liep.
    Dan ga ik dus i.p.v. € 87,02 tijdelijk maar € 16,50 betalen

glennix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Provider: Scarlet
    Internet: Scarlet trio
    Mobiel data: Jim mobile herlaadkaart (kom met €5 een jaar mee toe)
    Digitale TV: standaardpakket Scarlet Proximus tv + Belgisch voetbalpakket (€11,95)
    Vaste telefoon: ja
    Kost per maand: €42,5 per maand (Sociaal tarief)

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    De website van Proximus zelf geeft voor mijn adres maar een te verwachte snelheid aan van een 60 Mbps (ze raden een "internet start" aan), maar zowel mijn linker en rechter buur hebben VDSL, één met Proximus en de andere met Scarlett, en beiden halen in het beste geval een dikke 40 Mbps down en 3 à 4 Mbps up!

Daar gaan we niet aan beginnen, alvast toch niet alvorens ze een ROP korterbij bijzetten...

Ze hebben véél ROP's staan en pakweg 80% van de mensen gaan dik boven de 80 Mbps uitkomen, maar ik heb gewoon pech! Nog altijd nadeel van de snellere VDSL aanbiedingen is dat de lengte van de kabel een enorme invloed op snelheid heeft.
    Hier zonet de test gedaan. DL is momenteel 28 Mbps, dat is gewoon slecht. UL is momenteel 14 Mbps. Dat is dan weer heel goed. Misschien is de downloadsnelheid momenteel zo laag omdat er veel mensen liggen te downloaden in onze straat?

Nevermind, ik heb het getest met de andere (en betere) PC die dichter bij de router ligt en daar haal ik 90 Mbps.
    Laatst gewijzigd door makila; 8 maart 2019 om 21:27

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    •Internet: Basic internet
    •Mobiel data: mobile vikings €15 (5gig?) en €22 (10 gig). Deze maand eenmalig wel eens naar 20 gig gegaan, teveel verbruik.
    •Digitale TV: Ja, standaard pakket
    •Vaste telefoon: Nee
    •Kost per maand: 54.90€/maand +2*gsm = 91,99 euro
    “Denk niet wit, denk niet zwart,
    Denk niet zwart-wit
    Maar in de kleur van je hart ”
    Frank Boeijen

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Tja, ik ook.

We hebben hier Play puur voor de terugkijk tv van 7 dagen te kunnen hebben en Fiber 200 omdat een limiet van 200GB iets te weinig is.
    Vaste telefoon gebruiken we niet, maar is goedkoper om het wel in het pack te hebben.

Dus wat moet je dan?
    Proximus hetzelfde liedje. Orange zie ik zeker zitten, maar dan springt mijn werk dan weer niet bij.
    Hier nu eens identiek het zelfde...
    Play voor de 7 dagen en YeloTV en enkele extra zenders.
    Fiber 200 omdat ik net niet toekom met 200gb, zeker nu met netflix. Ik zou gerust kunnen leven met fiber 100 moest die ook een fup hebben.
    Ik heb een 2de digicorder voor de ouders genomen.
    De optie anytime (7.5 euro) is voor de mama, want anders zit ik elke maand aan 50-60 euro telefoonkosten.
    Dus moest ik op mijn eigen wonen zou ik zonder probleem 25-30 euro minder hebben.

En als ik dan de prijzen zie van Zara moet ik toch wel even slikken. Maarja, belgie is pokke duur.
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Pagina 4 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten