Pagina 4 van 336 Eerste 123456781454104 ... Laatste
    jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als ge rechts inhalen toelaat, laat ge eigenlijk ook toe dat mensen rijden waar ze willen ... En dan wordt het helemaal een soep.
    Het hoeft helemaal geen soep te zijn

Laat mensen een rijvak kiezen en laat ze dan de mogelijkheid om rechts in te halen. Moedig mensen aan zo weinig mogelijk van rijvak te wisselen en in hun vak te blijven. Dan zijn er veel minder maneuvers die leiden tot gevaarlijke situaties.
    no votes  

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht

Laat mensen een rijvak kiezen en laat ze dan de mogelijkheid om rechts in te halen. Moedig mensen aan zo weinig mogelijk van rijvak te wisselen en in hun vak te blijven. Dan zijn er veel minder maneuvers die leiden tot gevaarlijke situaties.
    Klinkt een beetje als het Amerikaanse systeem, maar daar heb je natuurlijk veel meer rechte stukken zonder op- of afrit. Ik zie niet in hoe je in België mensen gaat ontmoedigen om van rijstrook te veranderen (moeilijk te definiëren), soms lijkt het tijdens de spits eerder op slalom.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Op de E17 De Pinte richting Gent is er al een tijd een spitsstrook (pechstrook wordt dan in gebruik genomen.

Nagenoeg elke ochtend rij ik op, is dat vak leeg, en rij ik daarop iedereen voorbij. Iedereen verdringt zich om toch maar zo snel mogelijk naar links op te schuiven waar het erg druk is. Zelfs de vrachtwagens komen er nauwelijks.

Rechts voorbijsteken mag niet, tja. Dan gebruik ik die strook liever.
    no votes  

iTrader
    0
    Juist water afreking gehad.

Totaal € 620,21 (zonder voorschotten eraf)... Is dat niet gigantisch veel wtf? 92 m³ verbruik, 2 personen op een jaar. Is dat veel?
    no votes  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingCunta Bekijk bericht

Totaal € 620,21 (zonder voorschotten eraf)... Is dat niet gigantisch veel wtf? 92 m³ verbruik, 2 personen op een jaar. Is dat veel?
    factuur van dit jaar vind ik niet, maar de twee jaren ervoor hadden wij altijd iets van 57m³. Ook 2 personen en aangezien we op een eerste verdiep wonen is ook het sanitair op leidingwater.
    We hebben dus geen tuin of zwembadje of zo. Maar vrouw zet toch redelijk veel bloemen op het terras en in de zomer is de gewone regenton rap leeg.

Dus ik zou zeggen dat het veel is.

edit: net laatste factuur gevonden: 55m³.
    no votes  

YellinD's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

Laatste afrekening dat ik zo direct terugvind is 97m³ met 5 personen, was 380€
    From Belgium or the Netherlands? Check out Kayzr for some fun competitive tournaments! Join the fun and win prizes.
    Weekly Tournaments for: LoL, CSGO, HS, RL, Dota2, SC2, FIFA19, R6:Siege, Brawlhalla, Fortnite, Apex Legends, Fighting Games

Retired gamer, but still a member of: .:. SSKCLAN .:.
    no votes  

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Hier ook 53m² voor 2 personen met 2 honden.
    no votes  

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    250 voor 42m³ met 2 personen, wel elke dag douchen bijna. Ook een vaatwas.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE
    no votes  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    ik had hier nog ne key voor Aftershots 3 liggen. Eindelijk dan maar eens geïnstalleerd om te vergelijken met Lightroom. Blijkt in die versie meer dan de helft van de functies afgeblokt te zitten en heb je de pro nodig. Zelfs de denoizer zat er niet tussen. 5 minuten en het lag er weer af. Hoe dat ze zo denken concurrentie met LR te kunnen aangaan is me onduidelijk.
    no votes  

iTrader
    0

Wij 92m2 voor 2 volwassenen en 1 baby met wasbare luiers dus ongeveer 7 Wasmachines per week.
    no votes  

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht

Tot wanneer ze vlak voor u op alle rijstroken zonder reden 90 (of minder) rijden
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: frequency trainer
    no votes  

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Tot wanneer ze vlak voor u op alle rijstroken zonder reden 90 (of minder) rijden
    Nu zie je mensen van links naar rechts slingeren. Dat is veilig ja... op de eigen strook blijven is dan een stuk veiliger.
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    "van links naar rechts slingeren"
    "van links naar rechts bewegen"

Allez ja, als je wil overdrijven kan dat natuurlijk altijd
    no votes  

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Op de E17 De Pinte richting Gent is er al een tijd een spitsstrook (pechstrook wordt dan in gebruik genomen.

Nagenoeg elke ochtend rij ik op, is dat vak leeg, en rij ik daarop iedereen voorbij. Iedereen verdringt zich om toch maar zo snel mogelijk naar links op te schuiven waar het erg druk is. Zelfs de vrachtwagens komen er nauwelijks.

Rechts voorbijsteken mag niet, tja. Dan gebruik ik die strook liever.
    wanneer mag je eigenlijk op die strook? nog nooit gezien dat je er op mag gedurende den dag, zelfs als het al vrij druk was.
    no votes  

iTrader
    0
    Ik was eens op weg naar Antwerpen en ik zat lekker te cruisen op het middenvak, zoals ik dat altijd doe. En ik keek in mijn achteruitkijkspiegel en ik zag er zo ene om de 3 tellen zich tussen die vrachtwagens wurmen, en dan terug naar links. Opnieuw en opnieuw en opnieuw. Ik dacht bij mezelf hoe vermoeiend moet dat wel niet zijn? Niet veel later versnelde hij inneens en stak hij mij voorbij en zat hij gevaarlijk te stunten op het linkerrijvak terwijl er ne BMW in zijn gat zat te boren en te flashen met zijn grootlichten omdat die natuurlijk 140 wil rijden. Meanwhile zat ik gewoon chil te cruisen op het middenvak. Fuck die regel lol. Als ze niks kunnen doen aan die vrachtwagens kunnen ze lekker mijn anus likken. En ja, als ik ne boete krijg /care. Kga het nog doen. We betalen al zoveel om met den auto rond te rijden, en dan gaan ze nog eens van zulke onnozele regels opleggen...
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

Pagina 4 van 336 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Regels voor berichten