AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Intens geluk overvalt mij wanneer ik terugdenk aan de vele fristi's en chocomelken die ik, allemaal uit glazen flessen ik had nu eenmaal onverantwoorde kut ouders, gedronken heb in mijn lagere school periode.

En mijn lagere school met vrucht afgerond dus t kan maar geholpen hebben!
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    no votes  

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ik heb als kind van 2 een stuk van een limonadeglas afgebeten en opgefret

mijn ouders en alle andere klanten van het restaurant hebben op handen en voeten zitten zoeken achter het stuk maar niemand heeft iets gevonden, dus het zat in tomski.

Foto pakken deed ni uit want glas kunt ge niet zien op nen Rx. Mss heb ik het al uitgekakt, msch zit het nog ingekapseld ergens in mijn lijf.
    Schijnt dat ons pa en ma maanden aan een stuk elk kakske dat ik gedaan heb uitgekamd hebben
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Schijnt dat ons pa en ma maanden aan een stuk elk kakske dat ik gedaan heb uitgekamd hebben
    Ge kunt u afvragen waarom, want op het moment dat ze dat glas in uw kak vinden is het toch al lang te laat, nee?
    no votes  

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    Ge kunt u afvragen waarom, want op het moment dat ze dat glas in uw kak vinden is het toch al lang te laat, nee?
    Dan konden ze eindelijk wel die lemonade fles terug vervolledigen eh. Nu staat die daar op de manteltoog met een missend stukje, triestig verhaal als je erover nadenkt.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb altijd zo'n beetje overgeefsel in mijn mond als ik iets lees of zie over "Dit maak u inclusiever".

Dat wereldje komt voortaan een aantal keer per dag op televisie, en de nieuwe Tik Tak valt ook via YouTube en de app te bekijken. “Dat is misschien wel het grootste verschil bij deze nieuwe reeks”, aldus Janssen. “Vroeger zaten kinderen te wachten tot de aflevering begon. Nu zegt de ouder: wanneer wil je kijken?”
    Jup, best om uw 2 jarige kleine alles te laten bepalen.

Een rietje is een rietje, en die blauwe bessen ziet die net zo goed aan voor snoepgoed,...
    no votes  

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    wss voor hun gemoedsrust dat het niet langer in hun kind zit zeker?

van de kinderarts moest ik blijkbaar toen héééél veel peperkoek eten.. waar dat goed voor was in dien tijd? de darmen opruwen?

Ben een aantal jaar terug nog es in dat restaurant geweest met mijn madam, en aan de babbel geraakt met die serveuze over dat verhaal van dat glas. Die is dat in de keuken gaan vertellen en opeens staat daar een ouwe chefkok met 2 schnaps. Die was er toen bij 35 jaar geleden
    no votes  

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    ik heb als kind van 2 een stuk van een limonadeglas afgebeten en opgefret

mijn ouders en alle andere klanten van het restaurant hebben op handen en voeten zitten zoeken achter het stuk maar niemand heeft iets gevonden, dus het zat in tomski.

Foto pakken deed ni uit want glas kunt ge niet zien op nen Rx. Mss heb ik het al uitgekakt, msch zit het nog ingekapseld ergens in mijn lijf.
    moet dan toch echt een klein stuk zijn geweest, of ge hebt het effectief niet opgegeten en u ouders en het personeel kunnen niet goed zoeken
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!
    no votes  

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    1)Weer veel vrachtwagens deze namiddag aan het inhalen terwijl het hard regende.
    2)Weet een onverlaat die het grappig vond om de bellen, hier aan de inkom, te ontdoen van de naam.
    3)Net moeten horen van mijn zus, dat ze bestolen is op haar werk, thuis bij haar klant.
    Zij is verzorgende aan huis.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.
    no votes  

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    wss voor hun gemoedsrust dat het niet langer in hun kind zit zeker?

van de kinderarts moest ik blijkbaar toen héééél veel peperkoek eten.. waar dat goed voor was in dien tijd? de darmen opruwen?

Ben een aantal jaar terug nog es in dat restaurant geweest met mijn madam, en aan de babbel geraakt met die serveuze over dat verhaal van dat glas. Die is dat in de keuken gaan vertellen en opeens staat daar een ouwe chefkok met 2 schnaps. Die was er toen bij 35 jaar geleden
    Peperkoek wordt hier in de volksmond "schijtmijdood" genoemd.

Zal wel een laxerend effect hebben denk ik
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear
    no votes  

xIO3Y's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Al een week of anderhalf kiespijn en kan pas over 3 weken bij de tandarts terecht...
    PSN: xIO3Y
    no votes  

iTrader
    10 (100%)
    Hupla: https://m.hln.be/geld/consument/nieu...odje~ab463001/

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    no votes  

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht

''Broodje frikandel'' is dan ook al jaren en jaren een staple in NL, van Mora heb je daar zelfs een diepvries versie van gelijk die cheeseburgers en in de AH liggen die ook altijd tussen de verse gebakjes in de bakkerij met curry ketchup er in.
    Is trouwens enkel in de BK in NL maarja gezien de ''inhoud'' ook logisch, een broodje frikandel is in NL een beetje wat een ''worstenbroodje'' hier is qua bekendheid, in Belgie zou dat niet aanslaan in een BK want hier gaat men dat gewoon vergelijken met een frituursnack, gelijk een frikandel in een halve baguette steken bv met groenten en saus.

Overigens vandaag gehad in de BK in Maastricht, is op zich wel cava maarja als Belg zijnde doet het je denken aan een ''frituurbroodje'' , doet me denken aan de McKroket die hier ook te krijgen is maar niemand ooit besteld , terwijl die in NL over de toonbank vliegt.
    no votes  

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    ''Broodje frikandel'' is dan ook al jaren en jaren een staple in NL, van Mora heb je daar zelfs een diepvries versie van gelijk die cheeseburgers en in de AH liggen die ook altijd tussen de verse gebakjes in de bakkerij met curry ketchup er in.
    Is trouwens enkel in de BK in NL maarja gezien de ''inhoud'' ook logisch, een broodje frikandel is in NL een beetje wat een ''worstenbroodje'' hier is qua bekendheid, in Belgie zou dat niet aanslaan in een BK want hier gaat men dat gewoon vergelijken met een frituursnack, gelijk een frikandel in een halve baguette steken bv met groenten en saus.

Overigens vandaag gehad in de BK in Maastricht, is op zich wel cava maarja als Belg zijnde doet het je denken aan een ''frituurbroodje'' , doet me denken aan de McKroket die hier ook te krijgen is maar niemand ooit besteld , terwijl die in NL over de toonbank vliegt.
    Ik eet altijd een Mc kroket als dessert. Echt super lekker.

no votes  

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mmmm ja een goei broodje kroket met mayo en ketchup! Ideaal om snachts nog binnen te steken na een avondje uitgaan in holland
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here
    no votes  

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht

Here we go again, mass confusion...