Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    buschaffeur die volle mep komt aangereden op de ring rond de stad en geen zin had om te stoppen dus last second mijn hand omhoog gegooid, stap op en hoor '' ge moet uw hand opsteken he '' , '' kweet nie da ge mijne bus moet hebben '' , ik zeg vriendelijk '' hier komt maar 1ne andere bus en dat is 17 min voor uwe komt '' , antwoord : '' da kan ik nie rieken he ''

Neem al 15+ jaar de bus en heb nog nooit mijn hand opgestoken als die aankomt en nog nooit commentaar op gekregen van een chauffeur, elke bus die ik al ooit heb genomen stopt gewoon en als ge nie opstapt vertrekt die weer.
    Nuja het staat technisch gezien in hun ''huisregels'' maar niemand die ik ken doet het, al zie ik soms wel mensen het doen '' anyway gewoont de lompe boerse manier dat hij dat argument begon verdiende een welgemeende kust mn gat en ik ging zitten.
    no votes  

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Aeg vaatwas die de geest gegeven heeft. Toestel is net 2 maand uit garantie.

Mss toch volgende keer es wat meer uitgeven en een miele nemen die 20 jaar meegaat.
    no votes  

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Half dove bomma's die met hun elektrische fiets met zen drieën achter elkaar staan, en zo het kruispunt blokkeren.
    Dan belt ge ruim op voorhand, niks van reactie.
    Dat ze maar dringend een promotie doen, zoiets van "bij een elektrische fiets, een paar hoorapparaten gratis".
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.
    no votes  

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    buschaffeur die volle mep komt aangereden op de ring rond de stad en geen zin had om te stoppen dus last second mijn hand omhoog gegooid, stap op en hoor '' ge moet uw hand opsteken he '' , '' kweet nie da ge mijne bus moet hebben '' , ik zeg vriendelijk '' hier komt maar 1ne andere bus en dat is 17 min voor uwe komt '' , antwoord : '' da kan ik nie rieken he ''

Neem al 15+ jaar de bus en heb nog nooit mijn hand opgestoken als die aankomt en nog nooit commentaar op gekregen van een chauffeur, elke bus die ik al ooit heb genomen stopt gewoon en als ge nie opstapt vertrekt die weer.
    Nuja het staat technisch gezien in hun ''huisregels'' maar niemand die ik ken doet het, al zie ik soms wel mensen het doen '' anyway gewoont de lompe boerse manier dat hij dat argument begon verdiende een welgemeende kust mn gat en ik ging zitten.
    Ik maak dat tegenwoordig vaker mee, stond je effectief aan de halte te wachten? Zoja hebben ze geen enkele reden om te denken dat je daar niet voor hem stond. Als ze diezelfde opmerking geven ga ik er niet op in. Duidelijk een chauffeur die krap in tijd zat en die frustratie op alles en iedereen wou uitwerken.
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KFoxx Bekijk bericht
    Ik maak dat tegenwoordig vaker mee, stond je effectief aan de halte te wachten? Zoja hebben ze geen enkele reden om te denken dat je daar niet voor hem stond. Als ze diezelfde opmerking geven ga ik er niet op in. Duidelijk een chauffeur die krap in tijd zat en die frustratie op alles en iedereen wou uitwerken.
    Ze hebben wel elke reden. Stel dat hij daar gestopt was enkel voor hem en hij zegt 'nee ik wacht op een andere lijn' dan is dat inderdaad tijdsverlies
    no votes  

KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Ze hebben wel elke reden. Stel dat hij daar gestopt was enkel voor hem en hij zegt 'nee ik wacht op een andere lijn' dan is dat inderdaad tijdsverlies
    Poster is gewoon in elk opzicht in fout.

Dat is het zelfde als voorrang van rechts niet afgeven omdat er uit die straat toch nooit iemand komt. Hypocriet en dom gedrag, maar dan toch doen alsof het de buschauffeur zijn fout is. Dat is de houding die we allemaal aan onze kinderen moeten overdragen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingOfWoods Bekijk bericht
    Poster is gewoon in elk opzicht in fout.

Dat is het zelfde als voorrang van rechts niet afgeven omdat er uit die straat toch nooit iemand komt. Hypocriet en dom gedrag, maar dan toch doen alsof het de buschauffeur zijn fout is. Dat is de houding die we allemaal aan onze kinderen moeten overdragen.
    Reden of niet, vriendelijk zijn kost geen geld.
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Ik moet zeggen, het is ondertussen al 10 jaar bijna dagelijks de bus naar naar m'n toenmalige vriendin, school, naar Hasselt in 't weekend, etc. En aan elke bushalte waar ik kwam was het toch de gewoonte om uw arm een keer omhoog te steken om aan te tonen dat je die bus moet hebben.

Zelfs al is het niet verplicht, dan getuigd het gewoon van manieren. Net zoals je niet verplicht bent uw hand op te steken als een auto stopt voor u aan het zebrapad, toch gaat elke keer m'n hand omhoog. Lijkt me gewoon elementaire beleefdheid.

Maar bon, het is het ergernissentopic en ik kan begrijpen dat het op dat moment voor Noscoped een ergernis is

Daarstraks in het centrum een jonge gast (begin de 20) in z'n BWM 1 die daar met z'n linkerbeen uit het bestuurdersraam hangt. Op zo'n moment hoop je toch dat er eens ergens een auto uit de andere richting komt die net iets te kort tegen middenlijn rijdt Nee serieus, ik ben ook jong geweest (allé, niet dat ik nu zo oud ben) maar dat soort stommiteiten heb ik toch nooit uitgehaald toen ik net m'n wagen had. Is dat dat puur stoerdoenerij of gewoon geen greintje gezond verstand hebben? Ik veronderstel dat die zelf toch wel zal beseffen dat eens er zich een onverwachte situatie voordoet dat die nooit de controle over z'n wagen gaat kunnen houden.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Aeg vaatwas die de geest gegeven heeft. Toestel is net 2 maand uit garantie.

Mss toch volgende keer es wat meer uitgeven en een miele nemen die 20 jaar meegaat.
    Alsof een Miele altijd 20 jaar meegaat
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus
    no votes  

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Alsof een Miele altijd 20 jaar meegaat
    Hoop doet leven zegt men wel eens!
    no votes  

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Tube remmenvet dat bij mijn bestelling zat is ontploft omdat die fucktards van winparts geen deftig pakje kunnen inpakken .

Hadden dat onder de remschijven gelegd (die 20kg tesamen wegen) .

Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad
    no votes  

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Daarstraks in het centrum een jonge gast (begin de 20) in z'n BWM 1 die daar met z'n linkerbeen uit het bestuurdersraam hangt.
    Hoe doede da zelfs? Ik ga er van uit dat 't een automatique was, maar how the hell is da fysiek mogelijk?
    .
    no votes  

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Zelfs al is het niet verplicht, dan getuigd het gewoon van manieren. Net zoals je niet verplicht bent uw hand op te steken als een auto stopt voor u aan het zebrapad, toch gaat elke keer m'n hand omhoog. Lijkt me gewoon elementaire beleefdheid.
    Mijn hand opsteken omdat iemand stopt omdat hij volgens de regels van de wet moét stoppen? Zal ik toch niet snel doen denk ik, heeft naar mijn gevoel weinig te maken met elementaire beleefdheid. Als ik ergens sta waar geen zebrapad is, en iemand stopt (terwijl dat niet moet), dán zal ik altijd mijn hand opsteken (en valt dit zeker onder elementaire beleefdheid).
    Maar stoppen voor een zebrapad is net zo verplicht als stoppen voor een rood licht. Ik ga ook mijn hand niet opsteken wanneer een auto gestopt is voor het rode licht, eerder nog mijn middelvinger opsteken naar hij die mij (bijna) van de baan rijdt indien hij door het rode licht rijdt of niet stopt aan het zebrapad.
    no votes  

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een verrijking voor de wereld.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Link_006_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mensen die niet eens hun eigen adres weten, of het niet belangrijk vinden om het deftig in te vullen, pakjes zullen toch wel terecht komen zeker?
    Vorige week, niets besteld, bij thuiskomen een briefje in de bus van DHL dat ze aan overburen 4 dozen hadden geleverd. Ga kijken en staat op naam van onbekende en een bedrijfsnaam erbij (gelukkig nog dat), overburen kennen ons nochtans, maar goed ze hadden het al aangenomen dus dan maar bij mij gezet. En dan gezocht wie of wat en gebeld, 's avonds is er dan iemand om geweest, was zelfs niet in dezelfde straat ...
    Kom ik vandaag thuis, kuisvrouw geweest (kent ons perfect bij naam), zie ik 2 dozen staan, weer van die pipos ... dubbele ergernis dus, weer verkeerd geleverd en weer iemand die pakjes aanvaard die duidelijk niet voor ons zijn...
    Gewone brieven voor totaal onbekende gebeurt ook wel eens, is dat nu omdat ik nummer 1 woon ofzo ...

En op mijn werk zou ik een GoFuel card kunnen krijgen om iets goedkoper te tanken. Maar om er aan te geraken ... email en brief is verstuurd op 18 mei, onlangs nog gebeld (antwoordapparaat) en nogmaals mail verstuurd, niets van reactie. Wou dan eens bij mij werk informeren maar is er nog niet van gekomen. Vandaag dan een brief in de bus van hun, een brief met enkel een code in maar geen kaart ... ook geen mail ofc, terwijl ik in 1e mail een bepaalde pincode gevraagd heb... Zijn er nu zo gigantisch veel mensen die gewoon incompetent zijn in hun job of lijkt dat alleen zo
    For science, you monster
    no votes  

Pagina 316 van 336 Eerste ... 216266306312313314315316317318319320326 ... Laatste

Regels voor berichten