Pagina 3 van 336 Eerste 12345671353103 ... Laatste
    Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Asateo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Omgekeerd, als een niet naturist bij een naturist op bezoek komt houdt die ook iets aan. (ervaring mee) Dat heet beleefdheid en respect hebben voor u gast.
    dus degene met het afwijkende gedrag (niet afwijkend in de zin van mesjogge) past zich in beide situaties aan. check. Dan mag de vegetariër een stukje vlees eten uit respect voor de kookkunsten van de gastheer/wijfdame/xx en omgekeerd maakt de veggie wel een stukje vlees voor zijn gast klaar.

Om eerlijk te zijn: ik ben geen enkele van beide situaties al tegen gekomen als vleeseter. Conclusie: veggies hebben geen respect voor de wensen van de vleeseter.

1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Asateo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    dus degene met het afwijkende gedrag (niet afwijkend in de zin van mesjogge) past zich in beide situaties aan. check. Dan mag de vegetariër een stukje vlees eten uit respect voor de kookkunsten van de gastheer/wijfdame/xx en omgekeerd maakt de veggie wel een stukje vlees voor zijn gast klaar.

Om eerlijk te zijn: ik ben geen enkele van beide situaties al tegen gekomen als vleeseter. Conclusie: veggies hebben geen respect voor de wensen van de vleeseter.

Het is duidelijk dat we van andere planeten komen.

Ik heb namelijk geen flauw idee wat mesjogge betekent.
    Blessed are the meek: for they shall inherit the earth. Matthew 5:5
    no votes  

iTrader
    0
    Hogere boetes voor middenvakrijden jezus o_O. Waar ik meestal rij heeft het zelfs geen nut om naar rechts te gaan tenzij ge u tussen de vrachtwagens wil wurmen en dat is gewoon levensgevaarlijk. Apenland met chimpanzees als politiekers die amper een telraampje kunnen gebruiken me dunkt.
    no votes  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Asateo Bekijk bericht
    Het is duidelijk dat we van andere planeten komen.

Ik heb namelijk geen flauw idee wat mesjogge betekent.

https://nl.wiktionary.org/wiki/mesjogge

kierewiet, gek, dwaas, idioot, knetter, krankzinnig
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Daar trek ik mij nu al jaren niets meer van aan. Is vaak hier op de E313, ik zet mij rustig rechts tegen 120. Als al het volk links van mij trager wil rijden is dan hun ding, ga ik niet voor vertragen.
    Als een agent slecht geluimd is kan dit jou dus 160 eurokes boete kosten. Ik vertraag wel, maar niet tot in het oneindige. Als men links 60km/u rijdt ga ik echt geen 59km/u rijden. Dat is dan gewoon levensgevaarlijk.
    no votes  

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whirlpool123 Bekijk bericht
    Hogere boetes voor middenvakrijden jezus o_O. Waar ik meestal rij heeft het zelfs geen nut om naar rechts te gaan tenzij ge u tussen de vrachtwagens wil wurmen en dat is gewoon levensgevaarlijk. Apenland met chimpanzees als politiekers die amper een telraampje kunnen gebruiken me dunkt.
    Eindelijk ja. Links/midden plakken is een plaag die dringend moet uitgeroeid worden.

Het is absurd dat rechts inhalen, wat een gevolg is van onnodig links rijden, zwaarder gestraft wordt dan het links rijden op zich.

En als ge u tussen vrachtwagens moet wurmen rijdt ge niet onnodig links e.. Tenzij ge met "wurmen" wil zeggen als er 200m ruimte tussen die vrachtwagens is
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whirlpool123 Bekijk bericht
    Het is natuurlijk altijd handig om eerst te weten wat een middenvakrijder precies is alvorens commentaar te geven die nergens op slaat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Als een agent slecht geluimd is kan dit jou dus 160 eurokes boete kosten. Ik vertraag wel, maar niet tot in het oneindige. Als men links 60km/u rijdt ga ik echt geen 59km/u rijden. Dat is dan gewoon levensgevaarlijk.
    Tgoh, dat weet ik. Maar je hebt altijd momenten dat iedereen denkt dat links automatisch wil zeggen dat het vlotter gaat. Ik heb vaak tussen Beringen en m’n afrit in Tessenderlo dat er op dat stuk (zo’n 2-3 km) zo goed als niemand rechts rijdt en iedereen links blijft plakken omdat ze net een hoop vrachtwagens voorbij zijn gereden. Dan ga ik als ik rechts een praktisch leeg vak heb niet van 120 naar 100 vertragen omdat half België niet deftig met de auto kan rijden.

(Ik pretendeer niet de perfecte chauffeur te zijn, ik maak ook al eens een foutje in het verkeer)

Nuja, veel is het resultaat van het associale rijgedrag van de gemiddelde Belg. Durf je mooi naar rechts te gaan tussen 2 vrachtwagens die 300 meter uit elkaar rijden raak je gegarandeerd niet meer op het linkse vak de eerst komende kilometers. Durft je ruimte tussen je voorligger laten dan zal er altijd wel eentje zijn die denkt dat je dat gat speciaal voor zijne majesteit gemaakt hebt.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.
    no votes  

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht

Ik ben bijna 10 jaar vegetariër, maar bak vlees of vis voor iemand die niet mee vegetarisch wil eten of meer zin heeft in iets anders. Ze zijn er eigenlijk wel meer mee gediend om vegetarisch te eten bij mij, want mijn vleesbakkunsten zijn niet geweldig. Maar bon, hun keuze.

Omgekeerd ga ik geen vlees of vis eten bij iemand thuis. Dan neem ik wel mijn eigen eten mee. Ook mijn keuze. Maar ik heb eigenlijk nog nooit in die situatie gezeten, de mensen in mijn leven zijn openminded genoeg om ook mij welkom te willen doen voelen.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    4 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Eindelijk ja. Links/midden plakken is een plaag die dringend moet uitgeroeid worden.
    Het is niet dat er voor de weggebruikers iets gaat veranderen hoor.
    De controle op midden-links rijden is nihil. En die gaat er nu niet extra komen. Gewoon meer betalen... in theorie...
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Willekeurige moderatie... nog maar eens...
    Ai gevaarlijke post

Ontopic: verkouden opgestaan.
    Sniffled my way to work

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Ik ben bijna 10 jaar vegetariër, maar bak vlees of vis voor iemand die niet mee vegetarisch wil eten of meer zin heeft in iets anders. Ze zijn er eigenlijk wel meer mee gediend om vegetarisch te eten bij mij, want mijn vleesbakkunsten zijn niet geweldig. Maar bon, hun keuze.

Omgekeerd ga ik geen vlees of vis eten bij iemand thuis. Dan neem ik wel mijn eigen eten mee. Ook mijn keuze. Maar ik heb eigenlijk nog nooit in die situatie gezeten, de mensen in mijn leven zijn openminded genoeg om ook mij welkom te willen doen voelen.
    Wel mijn vleesbakkunsten zijn ook niet super. maar dat kan ook aan de pan of aan het vuur liggen. Bij dik vlees ga ik vaak hebben dat het aan de buitenkant aanbrandt terwijl de binnenkant nog rauw is, zelfs al zet ik het op 4. Nu bak ik echt weinig vlees, en als het al gebeurt is het dun vlees. Maar mocht de situatie zich nog voortdoen dan zou ik het vuur op 4 of 5 zetten, en nadat ik het vlees in de pan heb gesmeten al verlichten naar 2-3 terwijl het een stuk langer in de pan ligt voor elke kant. De andere oplossing bij mega dik en onhandig vlees is er meteen een ovenschotel van maken. Maar neen dus, vlees bakken is ook niet mijn specialiteit. Maar volgens mij ligt het aan de pan (tenzij iemand anders het weet).

Ik had zelf voorgesteld aan mijn ma dat de volgende keer dat ik kom dat ik zelf kook. Eerlijk is eerlijk, zelf kan ze niet echt koken. Die varkensribbetjes waren de dinsdag op de marktkraam gekocht (ik wist niet dat het dat was, dacht dat ze wat anders kocht). Daarmee dat ik ook zo verschoot. Ik heb ze ook wel opgegeten, maar duidelijk gemaakt dat dat niet meer moest gebeuren, en voorgesteld om in het vervolg zelf te koken... Ook omdat ik zelf mijn groenten wil eten, en zij dat ook niet kookt of niet kan koken (mega slap en te lang koken). Ze eet niet graag pasta, wat ik jammer vind. Maar dat waren we dus overeengekomen. Ik kook ook wel graag, en ik wil het zelfs voor haar doen ook nu. Al zullen het dan wel twee verschillende dingen zijn (iets voor mij en iets voor haar).
    no votes  

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Het is natuurlijk altijd handig om eerst te weten wat een middenvakrijder precies is alvorens commentaar te geven die nergens op slaat.

Tgoh, dat weet ik. Maar je hebt altijd momenten dat iedereen denkt dat links automatisch wil zeggen dat het vlotter gaat. Ik heb vaak tussen Beringen en m’n afrit in Tessenderlo dat er op dat stuk (zo’n 2-3 km) zo goed als niemand rechts rijdt en iedereen links blijft plakken omdat ze net een hoop vrachtwagens voorbij zijn gereden. Dan ga ik als ik rechts een praktisch leeg vak heb niet van 120 naar 100 vertragen omdat half België niet deftig met de auto kan rijden.

(Ik pretendeer niet de perfecte chauffeur te zijn, ik maak ook al eens een foutje in het verkeer)

Nuja, veel is het resultaat van het associale rijgedrag van de gemiddelde Belg. Durf je mooi naar rechts te gaan tussen 2 vrachtwagens die 300 meter uit elkaar rijden raak je gegarandeerd niet meer op het linkse vak de eerst komende kilometers. Durft je ruimte tussen je voorligger laten dan zal er altijd wel eentje zijn die denkt dat je dat gat speciaal voor zijne majesteit gemaakt hebt.
    Dat stuk tussen Beringen en Lummen dan, ik zet mij daar altijd helemaal rechts en haal iedereen gewoon in. Niemand die daar het rechtse rijvak gebruikt.

Heb ook nooit de big deal gesnapt dat rechts inhalen gevaarlijk is. Ge moet gewoon uw spiegels gebruiken als ge van rechts of links komt en kijken zo simpel is dat.
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Dat stuk tussen Beringen en Lummen dan, ik zet mij daar altijd helemaal rechts en haal iedereen gewoon in. Niemand die daar het rechtse rijvak gebruikt.

Heb ook nooit de big deal gesnapt dat rechts inhalen gevaarlijk is. Ge moet gewoon uw spiegels gebruiken als ge van rechts of links komt en kijken zo simpel is dat.
    Op dat stuk is het inderdaad nog erger. Dan heb je drie rijvakken en dan wil nog iedereen continu op de twee linkse stroken rijden. Voor mij goed, ik rij ze langs rechts rustig op m’n gemak voorbij.

Anyway, die onnozele klimaatmarsen die nog steeds bezig zijn. Als ik die Anuna De Wever hare kop nog een keer moet aanzien
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.
    no votes  

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Als ge rechts inhalen toelaat, laat ge eigenlijk ook toe dat mensen rijden waar ze willen ... En dan wordt het helemaal een soep.

Rechts inhalen is op zich niet gevaarlijk, maar het is wel praktisch om het traagste verkeer het meeste rechts te laten rijden. Dat maakt het gemakkelijker/veiliger omdat er rond opritten / afritten sowieso al wat vertraagd wordt (en die liggen natuurlijk altijd rechts ).

Wanneer ik zie hoe sommige mensen (niet) kijken, lijkt het me eigenlijk wel veiliger want 't is precies alsof de meesten al moeite hebben met naar links te kijken voor ze uitwijken naar links. Laat staan dat ze ook nog naar rechts zouden moeten kijken voor ze uitwijken naar rechts
    Laatst gewijzigd door Destel; 14 februari 2019 om 13:09
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: frequency trainer
    no votes  

iTrader
    0
    Verkeersboete, 53 euro
    no votes  

Pagina 3 van 336 Eerste 12345671353103 ... Laatste

Regels voor berichten