Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    M'n av receiver is hersteld maar ik heb pas donderdag tijd om 'm te gaan halen
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Er zitten inderdaad af en toe wat klootzakken bij die mensen die sollicitanten moeten ontvangen. Ooit eens ergens tien minuten op voorhand daar geweest. Ik kom binnen en dat team kijkt mij aan en zegt: "Ge zijt te laat". Ik had die e-mail met het uur geprint en had die dus bij mij. Ik liet dat dus zien, maar dat maakte voor hun niks uit. Echt pissed-off was ik toen.
    Ik ben ooit op een sollicitatie toegekomen en kreeg droogweg de mededeling 'tiens... vandaag? Die persoon is er niet.' Ook heel leuk. Sollicitatie gedaan met iemand anders, die dat duidelijk nog nooit gedaan had.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

iTrader
    0
    Belayers die geen helm dragen

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valyra Bekijk bericht
    Belayers die geen helm dragen
    Darwin lost dat soort zaken wel op

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Man die verkeersboetes. Brief opgesteld 10/7, en betalen voor 20/7. Welke mongool heeft die periode bepaald om ne mens weer te kloten. Tuurlijk vind ik die brief vandaag in de brievenbus.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Man die verkeersboetes. Brief opgesteld 10/7, en betalen voor 20/7. Welke mongool heeft die periode bepaald om ne mens weer te kloten. Tuurlijk vind ik die brief vandaag in de brievenbus.
    Vorig jaar hetzelfde voorgehad terwijl ik op reis was. Al goed dat mijn schoonouders dagelijks de brievenbus komen legen.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Vorig jaar ook gehad in de zomer, kreeg 2 boetes in de mailbox van het werk. Ma ik check die mailbox niet tijdens mijn verlof, toen ik terug ging werken was ik al meer dan een week over tijd. Ik heb de minnelijke schikking betaald en nooit meer iets van gehoord.

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    En dan gade speciaal voorbije weekend zaterdag en zondag werken om premies binnen te harken.

Smeren ze 53€ aan u broek voor 80km/h waar ge 70km/h moogt om 22u s'avonds zondags als er geen kat op de baan is. -.-

[LRRP]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gines Bekijk bericht
    Vorig jaar ook gehad in de zomer, kreeg 2 boetes in de mailbox van het werk. Ma ik check die mailbox niet tijdens mijn verlof, toen ik terug ging werken was ik al meer dan een week over tijd. Ik heb de minnelijke schikking betaald en nooit meer iets van gehoord.
    Je krijgt normaal ook altijd nog een gratis aanmaning hoor
    Liever een diesel waar de chauffeur deftig kan rijden dan een patser in een benzine! - Serial
    Mijn dieselke heeft 420pk aan nog geen 2500rpm Beat that naft! - |) ][ |V| ][
    [/url]

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Eergisteren zat er een splinter onder m'n vingernagel, onmiddellijk er uit proberen te trekken en daarna verder gefeest. Er zat nog een zwart streepje onder m'n nagel, dacht dat het gestold bloed was ofzo, maar ben er eigenlijk meer en meer van overtuigd dat het een afgebroken stuk splinter is. Zit uiteraard voldoende diep in dat ik er zelf niet aan geraak met een pincet.

Morgen een afspraak proberen maken met de huisdokter, lijkt me niet verstandig om het te laten zitten. Hopelijk wordt het geen al te pijnlijke affaire.
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Eergisteren zat er een splinter onder m'n vingernagel, onmiddellijk er uit proberen te trekken en daarna verder gefeest. Er zat nog een zwart streepje onder m'n nagel, dacht dat het gestold bloed was ofzo, maar ben er eigenlijk meer en meer van overtuigd dat het een afgebroken stuk splinter is. Zit uiteraard voldoende diep in dat ik er zelf niet aan geraak met een pincet.

Morgen een afspraak proberen maken met de huisdokter, lijkt me niet verstandig om het te laten zitten. Hopelijk wordt het geen al te pijnlijke affaire.
    als ge der gene last van hebt, waarom zou ge nie gewoon wachten tot het eruit groeit?
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De 2de WD Red 10TB die het vrij vlug voor bekeken houdt...

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Nu verlof voor drie weken, dus we doen een ding waar ik en mijn vriendin elk 3 dagen op rij mogen uitslapen en de andere opstaat met de kinderen.

Voorbije 3 dagen was de ene ziek en is mijn vriendin om ~5 uur mogen op staan. Vandaag mijn eerste dag.. beetje wenen om 4 uur, maar ze is terug in slaap gevallen. Ik niet natuurlijk.. ben al sinds dan wakker en voor de rest nog niemand op -_-
    *** Also sprach Zarathustra ***

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Nu verlof voor drie weken, dus we doen een ding waar ik en mijn vriendin elk 3 dagen op rij mogen uitslapen en de andere opstaat met de kinderen.

Voorbije 3 dagen was de ene ziek en is mijn vriendin om ~5 uur mogen op staan. Vandaag mijn eerste dag.. beetje wenen om 4 uur, maar ze is terug in slaap gevallen. Ik niet natuurlijk.. ben al sinds dan wakker en voor de rest nog niemand op -_-
    Zalig zo vroeg op. Beetje youtube, gamen ofzo

Ketelbuik's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Er zitten inderdaad af en toe wat klootzakken bij die mensen die sollicitanten moeten ontvangen. Ooit eens ergens tien minuten op voorhand daar geweest. Ik kom binnen en dat team kijkt mij aan en zegt: "Ge zijt te laat". Ik had die e-mail met het uur geprint en had die dus bij mij. Ik liet dat dus zien, maar dat maakte voor hun niks uit. Echt pissed-off was ik toen.
    Afbollen en reviewke op google plaatsen. Als ze al niet normaal kunnen doen bij een eerste ontmoeting moet het niet meer. Krijg de rillingen van het idee dat ge nederig en een kleine bitch zou moeten zijn in zo'n situatie. Het is maar een job.

Pagina 273 van 313 Eerste ... 173223263269270271272273274275276277283 ... Laatste

Regels voor berichten