Mr.Fingers's schermafbeelding
    iTrader
    0
    "Ik wil naar de parenclub", 't zal rap gedaan zijn met je te volgen dan!

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    "Ik wil naar de parenclub", 't zal rap gedaan zijn met je te volgen dan!
    Of niet... maar het is sowieso win-win dan

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Of niet... maar het is sowieso win-win dan
    Kan mij ni inbeelden dat er in zo’n parenclub echt knappe Miekes zitten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik moet op slaaponderzoek en mag dus geen slaapmedicatie pakken deze week
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Dan had je toch gewoon pech, ik koop die driehoek boterhammen altijd in de Lidl ( want 1.79 euro tov bijna 4 euro ) en beide stukken zijn toch genoeg belegd, sure soms ligt het eens scheef ertussen maarja dat word ook op dat brood gesmeten door iemand in een fabriek die dat uren op een dag doet, dan zou ik ook al eens een stuk kaas of hesp scheef leggen.

Mis dat wel van mijn tijd in de UK, daar heb je voor ongeveer 2.99 zo 2 boterhammen in een doosje met 0.5L drank naar keuze in een flesje en een zakje chips van 30 gram, hier betaal je op sommige plekken al 3.99 voor enkel de boterhammen, dan haal ik wel een broodje martino in de Panos.
    Paar weken geleden zo ene gekocht met eiersalade of zo in de Lidl aan het Sportpaleis, en die was echt flink belegd. Ook veel lekkerder dan ik mij ingebeeld had.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Vertrek zo voor een weekje richting Guimaraes Portugal, maar het weer is gene vette en ik heb een ontstoken ooglid
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    0
    De familie Roger-van-Dobbit/Flodder van hiernaast struck again gisteren. Ik was niet thuis (spijtiggenoeg), maar blijkbaar wou de man met ne vriend op café, en de vrouw was niet akkoord. Dus zijn werk-kabas door de raam naar buiten gegooid, roepen, tieren,... zinnen als "ge kunt zien dat je hem op tijd terugbrengt hé, en als je terug bent moet je me troosten, want ik doe ZO veel voor jou". Gevolgd door een hele avond huilen, roepen, tieren & ruzie. Gelukkig hielden ze hun waffel 's nachts.

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    De familie Roger-van-Dobbit/Flodder van hiernaast struck again gisteren. Ik was niet thuis (spijtiggenoeg), maar blijkbaar wou de man met ne vriend op café, en de vrouw was niet akkoord. Dus zijn werk-kabas door de raam naar buiten gegooid, roepen, tieren,... zinnen als "ge kunt zien dat je hem op tijd terugbrengt hé, en als je terug bent moet je me troosten, want ik doe ZO veel voor jou". Gevolgd door een hele avond huilen, roepen, tieren & ruzie. Gelukkig hielden ze hun waffel 's nachts.
    Wat een historie, ge gaat me nu niet wijs maken dat gij de enige zijt in de buurt die zich hier aan stoort?
    Wij hebben hier, ten tijde van die ***zak van Sri Lanka, een beurtrol afgesproken rond het opbellen van de politie.
    Blijven bellen, blijven pv's opstapelen, niet afhouden.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Wat een historie, ge gaat me nu niet wijs maken dat gij de enige zijt in de buurt die zich hier aan stoort?
    Geen idee. We zijn hier allemaal nogal "op ons eigen", maar het zou me niet verbazen inderdaad. Ding is dat de buurman (en zijn vriendjes) nogal een kort & agressief lontje hebben, en als je er iets tegen zegt je direct afgedreigd wordt, wat ook niet echt uitnodigend werkt. Nu niet dat zo'n intimidatie op mij pakt, maar als vrouw van middelbare leeftijd of als vader met jonge kinderen kan ik wat terughoudendheid wel begrijpen.

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ergernis van de dag: twee grote accidenten met volledige afsluiting van de E17 op 2 afzonderlijk plaatsing...

Niet de accidenten op zich maar de eerste reactie is: de signalisatie in vraag stellen. I mean... really? Is dat echt de eerste vraag die gesteld wordt?

Het stuk tussen Lokeren en Beervelde op de E17 is een kluitrecht stuk van bijna 10km met 2 zeer flauwe bochten aan begin en einde en zonder afritten, echter is net dat stuk één van de meest ongevalsgevoelige stroken van de hele E17 Frankrijk-Antwerpen. En het is niet dat het daar meer volk rijdt als op de traject Sint-Niklaas-Antwerpen. Dus nee, ik kan met 98% zekerheid zeggen dat de signalisatie niet de oorzaak is, de oorzaak zijn met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk de chauffeurs zelf waarvan de helft maar half op let en ondertussen op zijn/haar smartphone zit te tokkelen...

iTrader
    0
    Toppunt van onaandachtzame vrachtwagenchauffeur is een chauffeur van een tankwagen die zijn KRANT aan het lezen was terwijl hij tegen 90 op de E40 aan het rijden was... ZIJN KRANT!

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Ergernis van de dag: twee grote accidenten met volledige afsluiting van de E17 op 2 afzonderlijk plaatsing...

Niet de accidenten op zich maar de eerste reactie is: de signalisatie in vraag stellen. I mean... really? Is dat echt de eerste vraag die gesteld wordt?

Het stuk tussen Lokeren en Beervelde op de E17 is een kluitrecht stuk van bijna 10km met 2 zeer flauwe bochten aan begin en einde en zonder afritten, echter is net dat stuk één van de meest ongevalsgevoelige stroken van de hele E17 Frankrijk-Antwerpen. En het is niet dat het daar meer volk rijdt als op de traject Sint-Niklaas-Antwerpen. Dus nee, ik kan met 98% zekerheid zeggen dat de signalisatie niet de oorzaak is, de oorzaak zijn met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk de chauffeurs zelf waarvan de helft maar half op let en ondertussen op zijn/haar smartphone zit te tokkelen...
    Zoveel ongevalsgevoeliger lijtk me het daar nu ook niet hoog.

Verkeersongevallen interactief in kaart gebracht

maar idd, zal waarschijnlijk niet door de signalisatie komen (tenzij daar écht iets vreemds qua borden geplaatst is).
    “Denk niet wit, denk niet zwart,
    Denk niet zwart-wit
    Maar in de kleur van je hart ”
    Frank Boeijen

Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    99 (98%)
    Al jaren gratis cola op het werk.

Gaan ze dat vervangen door een betalend automaat :')
    Met al dat geregel voor die automaten kan je wss 10 jaar cola kopen.
    PSN: Li1quid

iTrader
    1 (100%)
    Wil ik net een troll quoten en 1 internetpunt geven voor zijn creativiteit, wordt die post verwijderd.

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht

Toen ik dat stuk frequent nam 's ochtends moet ik wel zeggen dat het altijd daar was dat er plots 'stop and go'-fille (acordeon?) was.
    Even alles ditchsmijten en daarna terug vlot richting gentbrugge...
    Waarom ? het zal mij altijd blijven ontgaan.

Pagina 217 van 271 Eerste ... 117167207213214215216217218219220221227267 ... Laatste

Regels voor berichten