Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Percies een scene uit familie of thuis.

Soit, ik was m'n boterhammen vergeten thuis dus ik koop gauw zo'n driehoekige boterhammen, ik eet die op het werk op, hebben die smeerlappen zo alleen die zichtbare kant belegd, en in de punt van de driehoek ligt niets, gewoon een droge boterham. Betaalde dan €3,90 voor..
    Heb dat ooit eens ergens online zien passeren. Dacht dat het een fabeltje was. Overpriced oplichtende stuutjes.
    Don't think you are, know you are...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Heb dat ooit eens ergens online zien passeren. Dacht dat het een fabeltje was. Overpriced oplichtende stuutjes.
    Nope, hier ook al meegemaakt. Minder dan de helft had kaas...

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Dan had je toch gewoon pech, ik koop die driehoek boterhammen altijd in de Lidl ( want 1.79 euro tov bijna 4 euro ) en beide stukken zijn toch genoeg belegd, sure soms ligt het eens scheef ertussen maarja dat word ook op dat brood gesmeten door iemand in een fabriek die dat uren op een dag doet, dan zou ik ook al eens een stuk kaas of hesp scheef leggen.

Mis dat wel van mijn tijd in de UK, daar heb je voor ongeveer 2.99 zo 2 boterhammen in een doosje met 0.5L drank naar keuze in een flesje en een zakje chips van 30 gram, hier betaal je op sommige plekken al 3.99 voor enkel de boterhammen, dan haal ik wel een broodje martino in de Panos.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Er zijn al mensen voor minder geëmigreerd

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Er zijn al mensen voor minder geëmigreerd
    Zo diep zit de driehoekige boterham liefde nu ook weer niet

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Dan had je toch gewoon pech, ik koop die driehoek boterhammen altijd in de Lidl ( want 1.79 euro tov bijna 4 euro ) en beide stukken zijn toch genoeg belegd, sure soms ligt het eens scheef ertussen maarja dat word ook op dat brood gesmeten door iemand in een fabriek die dat uren op een dag doet, dan zou ik ook al eens een stuk kaas of hesp scheef leggen.

Mis dat wel van mijn tijd in de UK, daar heb je voor ongeveer 2.99 zo 2 boterhammen in een doosje met 0.5L drank naar keuze in een flesje en een zakje chips van 30 gram, hier betaal je op sommige plekken al 3.99 voor enkel de boterhammen, dan haal ik wel een broodje martino in de Panos.
    Ik geloof perfect dat die uit de lidl of Delhaize of zo kwalitatief wél beantwoorden aan wat we verwachten, die zijn dan ook VEEL meer klantgericht dan het typische tankstation... Waar we voortaan ook gewoon sandwiches of voorverpakt brood of zo kopen en beleg apart op de zeldzame keren dat we daar iets kopen, weten we tenminste zeker dat er voldoende tussen ligt ;p

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht

Soit, ik was m'n boterhammen vergeten thuis dus ik koop gauw zo'n driehoekige boterhammen, ik eet die op het werk op, hebben die smeerlappen zo alleen die zichtbare kant belegd, en in de punt van de driehoek ligt niets, gewoon een droge boterham. Betaalde dan €3,90 voor..
    Ieuw, da wordt wel gesmeerd door mongolen e...

All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht

Ik heb één keer zoiets gegeten, toen ik om 22u nog in het lab zat en iemand aanbood om "eten" te halen. Er is toch amper iets goorder dan zo'n driehoekig wit sponsbrood met om het af te maken wat verlepte lage-kwaliteitskaas of -salami hoor.

Echt, hoe kan je nu zoiets missen? Een brood kopen en een pak kaas dan maar.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    22 (100%)
    Als je al zoiets voorverpakt neemt, neem dan van die wraps. Dat is nog eetbaar.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Ge kunt nog beter gewoon een koek of stuk chocolade nemen ipv zo’n smerige driehoek-boterham.
    Piss off the easily pissed off.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Ik heb één keer zoiets gegeten, toen ik om 22u nog in het lab zat en iemand aanbood om "eten" te halen. Er is toch amper iets goorder dan zo'n driehoekig wit sponsbrood met om het af te maken wat verlepte lage-kwaliteitskaas of -salami hoor.

Echt, hoe kan je nu zoiets missen? Een brood kopen en een pak kaas dan maar.
    Omdat kaas-hesp niet de enige variant is van zo een boterham ? in de Lidl hebben ze ook maar 3 smaken, in een tankstation hier toch al snel een smaak of 5-6 maar in de UK heb je daar echt 12+ soorten van, ook van type brood etc.

En als je voor 2.99 er nog 0.5L cola ofzo bij krijgt of water/sap en een zakje chips dan kunde dat toch imo moeilijk kloppen qua value als lunch en je bent niet thuis.
    Ik vind die met bacon-egg salad tussen nog redelijk goed maarja dat is ook al met een soort van smeersalade tussen en al niet meer een schel van dit of dat, misschien past dat beter ertussen.

Laat het me dan zo zeggen, in Belgie haal je beter idd zelf brood en beleg en je neemt ''bokes'' mee, of je haalt een belegde baguette s'middags, in de UK vond ik dan die boterhammen meer dan fine voor lunch maar dat kwam deels ook door de prijs en inbegrepen drank + chips.

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Als je al zoiets voorverpakt neemt, neem dan van die wraps. Dat is nog eetbaar.
    In mijn ervaring zijn die wraps vaak ook niet goed besmeerd: de bovenkant zit vol vulling, maar de onderkant is gewoon droog brood.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Gisteren gaan lopen in de fitness. Erna moest ik serieus kakken. En loop het WC binnen waar de poetsvrouw bezig is.

Nu het ding is, ik ga nooit op de bril zitten op een ander en hang daar dus boven te zweven. Ik voelde al aan mijn darmen dat het niet helemaal allemaal A-OK was.
    En het moment dat ik duw is er iets van een mini-explosie die zich afspeelt. En door het zweven heb ik dus overal spetters op afgeschoten: het deksel, de bril zelfs tot de stenen muur achter mij aan toe.

Nu, ik kan dat zo natuurlijk niet achterlaten voor die na mij en begin te wrijven maar op die stenen muur wrijf ik dat meer uit dan dat ik het opwrijf.
    Dus ik dacht, ik moet dat WC papier nat maken dan lukt dat wel. Mja ik kon niet naar de pompenbak want die poetsvrouw was aan 't poetsen en als die zo een glimp moest zien van de WC terwijl ik daar binnen en buitenloop....

Uit de pot ging ik het ook niet halen want ja...ieuw. Dus heb ik met (een redelijk minimum aan) loopzweet van mijn voorhoofd de muur proper gekregen.
    De achterkant van het deksel en bril ging eigenlijk nog wel vlotjes.
    Al bij al toch een dikke 10 minuten bezig geweest.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    In mijn ervaring zijn die wraps vaak ook niet goed besmeerd: de bovenkant zit vol vulling, maar de onderkant is gewoon droog brood.
    Aha! Het is een systematisch probleem, discriminatie tegen de boterhamvergetende Belg zou ik durven zeggen.

Ik koop eigenlijk wel altijd die met bruin brood en geroosterde kip, want alle andere lijken me niet direct iets dat ik zou willen eten. Waarom verkopen ze zo niet gewoon een boke met choco? Als ik eigenlijk zo iets ga halen in een tankstation dan neem ik doorgaans eigenlijk gewoon twee croissants, of als ik in een zotte bui ben eens een donut, maar wel altijd een roze of gele.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Gisteren gaan lopen in de fitness. Erna moest ik serieus kakken. En loop het WC binnen waar de poetsvrouw bezig is.

Nu het ding is, ik ga nooit op de bril zitten op een ander en hang daar dus boven te zweven. Ik voelde al aan mijn darmen dat het niet helemaal allemaal A-OK was.
    En het moment dat ik duw is er iets van een mini-explosie die zich afspeelt. En door het zweven heb ik dus overal spetters op afgeschoten: het deksel, de bril zelfs tot de stenen muur achter mij aan toe.

Nu, ik kan dat zo natuurlijk niet achterlaten voor die na mij en begin te wrijven maar op die stenen muur wrijf ik dat meer uit dan dat ik het opwrijf.
    Dus ik dacht, ik moet dat WC papier nat maken dan lukt dat wel. Mja ik kon niet naar de pompenbak want die poetsvrouw was aan 't poetsen en als die zo een glimp moest zien van de WC terwijl ik daar binnen en buitenloop....

Uit de pot ging ik het ook niet halen want ja...ieuw. Dus heb ik met (een redelijk minimum aan) loopzweet van mijn voorhoofd de muur proper gekregen.
    De achterkant van het deksel en bril ging eigenlijk nog wel vlotjes.
    Al bij al toch een dikke 10 minuten bezig geweest.
    Wow. Misschien in het vervolg wat wc-papier gebruiken om eens over de bril te gaan in de plaats van achteraf over heel de wc...

Pagina 211 van 271 Eerste ... 111161201207208209210211212213214215221261 ... Laatste

Regels voor berichten