makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat ik ooit uitgerekend heb dat de kans dat ik ooit eens 5 cijfers (dus niet eens de jackpott) juist heb met de lotto, +-50% is.

Sinds die berekening, hebben ze extra getallen toegevoegd (45 ipv 42) waardoor dat percentage niet meer klopt en natuurlijk heb ik tot op heden nog nooit 5 cijfers juist gehad.
    Sterker nog zelfs 4 cijfers juist is nog nooit gebeurd.

Volgens mij wanneer en als ik minstens 4 cijfers win, zal het de dag van mijn 95ste verjaardag zijn.

Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    is nogal omslachtig. dit is veel beter: https://www.vnwetteren-online.be/nl/...e-defence.html
    maat van mij heeft dat, en als de co2 cartridge bijna leeg was hebben we eens van meter of 10 afstand op mijne rug geschoten, met nen trui aan. de plek begon lichtjes te bloeden en aantal weken zichtbaar geweest
    als den inbreker een echte geweer heeft zal em es goe lachen met da speelgoed

best zorgen dat ge eerst schiet en dattem niemeer kan terugschieten. boog is imho tbeste daarvoor waar ge geen vergunning voor nodig hebt
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crashtestdummy Bekijk bericht
    als den inbreker een echte geweer heeft zal em es goe lachen met da speelgoed

best zorgen dat ge eerst schiet en dattem niemeer kan terugschieten. boog is imho tbeste daarvoor waar ge geen vergunning voor nodig hebt
    Ik denk dat ge onderschat hoe omslachtig een boog is, om daar rap mee te schieten in een besloten ruimte. Als ge in een seconde of 2 8 van die rubber ballen op zijn wezen schiet gaat em rap maken dat em weg is. En als ge mist met uw boog tegen da ge herladen hebt..

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Dat ik ooit uitgerekend heb dat de kans dat ik ooit eens 5 cijfers (dus niet eens de jackpott) juist heb met de lotto, +-50% is.

Sinds die berekening, hebben ze extra getallen toegevoegd (45 ipv 42) waardoor dat percentage niet meer klopt en natuurlijk heb ik tot op heden nog nooit 5 cijfers juist gehad.

Volgens mij wanneer en als ik minstens 4 cijfers win, zal het de dag van mijn 95ste verjaardag zijn.
    Ge hebt nog steeds 50% kans om te winnen. Ge wint iets of ge verliest = 50% kans.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Ge hebt nog steeds 50% kans om te winnen. Ge wint iets of ge verliest = 50% kans.

Das ook niet waar, ge hebt altijd veel minder kans om te winnen dan niet te winnen, wat wel klopt is dat je elke keer evenveel kans hebt om te winnen of te verliezen (als je voor evenveel geld zet iedere keer toch) .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht

Ge wint met 5 juiste cijfers, of ge wint niet met 5 juiste cijfers. Dus 50% kans om 5 juiste cijfers te hebben.

Ge wint met 4 juiste cijfers, of ge wint niet met 4 juiste cijfers. Dus 50% kans om 4 juiste cijfers te hebben.

Dus je hebt in feite 100% kans om 4 OF 5 juiste cijfers te hebben!

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    is nogal omslachtig. dit is veel beter: https://www.vnwetteren-online.be/nl/...e-defence.html
    maat van mij heeft dat, en als de co2 cartridge bijna leeg was hebben we eens van meter of 10 afstand op mijne rug geschoten, met nen trui aan. de plek begon lichtjes te bloeden en aantal weken zichtbaar geweest
    4 tot 5 joule, ik kan het geloven.

verder over het onveiligheidsgevoel, gewoon camera installeren of hond nemen. als een ongewapende inbreker bij u zich bevindt, en ge schiet er zelf op met god weet wat ben je toch in fout.
    Laatst gewijzigd door deathsythe; 26 mei 2019 om 09:37
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Bruinbeer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht

Heb hieromtrent ook eens berekeningen gedaan en op bepaalde momenten kan je inderdaad winst maken met de lotto.

Het komt er gewoon op neer om te zorgen dat je verwachte winst groter is dan de kost van spelen. De verwachte winst kan je makkelijk berekenen.

Bij de lotto is het zo dat als de jackpot niet valt, deze verhoogd wordt met een bedrag voor de volgende trekking. Als de jackpot lang genoeg niet valt is de verwachte opbrengst groter dan de kost.

Vereenvoudigd voorbeeld
    Kost per deelname: €1
    Opbrengst alle cijfers juist: €100 + €25 extra per voorgaande trekking zonder jackpot
    Kans om alle cijfers juist te hebben: 1/500

De eerste trekking:
    Verwachte winst = verwachte opbrengst - kost deelname = (1/500) * €100 - €1 = €0,20 - €1 = -€0,80

De twintigste trekking zonder voorgaande trekking met jackpot:
    Verwachte winst = verwachte opbrengst - kost deelname = (1/500) * (€100 + 20 * €25) - €1 = (1/500) * €600 - €1 = €1,2 - €1 = €0,20
    In dit geval maak je dus een statistische winst van €0,20 per deelname
    Natuurlijk moet je voorkomen dat je ongeluk hebt, daarom koop je alle deelnames op zodat winst gegarandeerd is. In dit voorbeeld kopen we dus 500 loten.
    Winst = opbrengst - kost deelname = 500 * (1/500) * (€100 + 20 * €25) - €1 * 500 = €600 - €500 = €100
    Gegarandeerde winst van €100 zonder risico dus.

Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd, want om alle combinaties op te kopen heb je een investering van minstens 1 miljoen nodig. Daarnaast moet er ook rekening gehouden worden dat er meerdere winnaars kunnen zijn, waardoor de pot gedeeld moet worden en je alsnog verlies kan maken (kan ingecalculeerd worden, maar je kan jezelf niet meer voor de 100% indekken).

Dergelijk zaken zijn wel degelijk mogelijk, zie volgende voorbeelden:
    https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ties~a3c2e565/
    https://www.hln.be/geld/wiskundige-l...jaar~a091c70b/

iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    4 tot 5 joule, ik kan het geloven.

verder over het onveiligheidsgevoel, gewoon camera installeren of hond nemen. als een ongewapende inbreker bij u zich bevindt, en ge schiet er zelf op met god weet wat ben je toch in fout.
    is ook meer als afschrikeffect, en moesten ze u effectief proberen aanvallen is het toch zelfverdediging?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Men gebuur zei dit ook, woont hier al 15 jaar en nog nooit problemen gehad hier van inbraken. Moet zeggen dat het hier wel rustig wonen is.
    Was al aan het twijfelen voor iets van camera te hangen in men tuin en voorkant.
    Had het er al over met men vriendin voor iets te kopen, maar ze is anti messen / zwaarden etc. Toch zeker in de slaapkamer is ze er tegen.
    Denk die camera zal mij misschien wel extra gevoel van veiligheid geven.

Ze zeggen altijd als er ene bij mij binnen zou zitten ik doe dit en dat, geloof me zei dat ook en kijk nu.
    Was je thuis op het moment dat ze inbraken?

Misschien alarm installeren zo dat je beter slaapt, want een camera zal alleen registreren en u niet verwittigen..

iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht

Misschien alarm installeren zo dat je beter slaapt, want een camera zal alleen registreren en u niet verwittigen..
    Moderne camera's hebben bewegingsdetectie met alarmmelding hoor.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht

Ik was inderdaad thuis, lag in de slaapkamer. Hoorde het slot breken. Ben opgestaan met veel kabaal en de politie gebeld. Ben in men kamer gebleven tot de politie kwam. Wel men deur op slot gedaan van de kamer.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

Club Brugge

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Ik was inderdaad thuis, lag in de slaapkamer. Hoorde het slot breken. Ben opgestaan met veel kabaal en de politie gebeld. Ben in men kamer gebleven tot de politie kwam. Wel men deur op slot gedaan van de kamer.
    9mm in nachtkastje

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    Niets mee helden te maken, ik heb dat gwn in mijn nachtkastje liggen.
    Dat vind ik net het grappige er aan. Ik vind wel dat je dit automatisch moet laten afspelen als je de deur van je nachtkastje open doet.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    . Bovendien moet je ook nog denken aan de veiligheid van je vrouw/kinderen.
    Dit zal dan ook de reden zijn dak mijn spel uit nachtkastje haal. Mogen stelen wat ze willen maar als ze in de buurt van de slaapkamers komen gaan ze enkel verticaal Mn huis nog uit

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pagina 185 van 217 Eerste ... 85135175181182183184185186187188189195 ... Laatste

Regels voor berichten