Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eentje die haar nagels aant lakken is voor mij in den trein...
    En stinken dat die shit doe
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Geen muziek fan, radio staat ook enkel op als ik in de auto zit, voor mij liefst zo weinig mogelijk muziek en zoveel mogelijk gelul.

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wie luistert er tegenwoordig dan ook nog radio om muziek te horen.
    We leven in een tijd met cd’s, usb, bluetooth, spotify, itunes, youtube etc.
    Om tv te kijken gaan jullie toch ook niet meer willekeurig rondzappen tot je iets leuk vindt, met alle reclameblokken vandoen? Nee, je downloadt iets of zet netflix op.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Om tv te kijken gaan jullie toch ook niet meer willekeurig rondzappen tot je iets leuk vindt, met alle reclameblokken vandoen? Nee, je downloadt iets of zet netflix op.
    Op YouTube is er ook reclame he.. What’s the difference. En is Netflix gratis? Is Itunes gratis? Wie betaalt er nu voor iets dat er ook gratis is. Zoveel reclame komt er niet op de radio hoor. Zeker niet op overheidszenders.

U post slaat nergens op “wie luistert er nu radio in een tijd dat CD’s bestaan”. Cd bestaat al 30 jaar en cassette nog langer.

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Op YouTube is er ook reclame he.. What’s the difference. En is Netflix gratis? Is Itunes gratis? Wie betaalt er nu voor iets dat er ook gratis is. Zoveel reclame komt er niet op de radio hoor. Zeker niet op overheidszenders.

U post slaat nergens op “wie luistert er nu radio in een tijd dat CD’s bestaan”. Cd bestaat al 30 jaar en cassette nog langer.
    1. Reclame is niet wat hier bedoeld wordt. Het gaat over lang gezeik en gerant op de radiostations.
    2. Net omdat cds al zolang bestaan, is het goed ingeburgerd en is zowat iedere auto wel voorzien van een cdspeler. Als ge puur voor muziek wilt gaan, is cds luisteren dus een prima alternatief.
    3. Who cares dat die media-providers niet gratis zijn? Dat is het punt hier niet. Ge betaalt tevens ook kijk-en luistergeld, dus radio is ook niet gratis.
    4. Downloads / usbstick / streaming / cd ripping etc bestaat ook en daar geraak je goedkoop aan.

Als je wil, kan je perfect met al je favoriete muziek van hier tot aan rusland rijden zonder ook maar een streepje radio.

Mijn post was helemaal geen bullshit, het is mijn mening.

Dat gij daar zozeer tegenin wilt gaan (langs de topic, zelfs), is niet mijn probleem.
    Maar ik ben straks meer dan een uur onderweg met de auto en zal geen streepje radio-gekweel hoeven te beluisteren.
    Voor mij werkt het dus prima, ongeacht of jij dat bullshit vindt

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Sinds die inbraak in het appartement hoor ik dingen die er niet zijn.
    Woon nu pertans in rustige omgeving, ik sta wel 5 keer op in de nacht dat ik zogezegd iets hoor.
    Begint wel erger en erger te worden. Heb natuurlijk geen zin voor naar psychiater te moeten.

Eens in slaap dan slaap ik vast.
    Het inslapen is een moeilijke.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

Club Brugge

iTrader
    0
    Ik draai gwn spotify in de wagen.

Afgezien can de reclame is vooral het OEVERLOOS GELUL van presentatoren

Op q music is dat vaak brainless getater van mensen die precies hun joepie periode noet ontgroeid zijn.

Op StuBru dat moraliserend vingertje altijd. Als oude man ben ik veel te conservatief om al da links gelul te toleren op dagdagelijkse basis.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Ruben666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb via het radio-medium anders al een aanzienlijk aantal goede nummers leren kennen die ik ‘op mezelf’ hoogstwaarschijnlijk nooit zou ontmoet hebben.

[Hulde aan de muzieksamenstellers van Radio1 ].
    .

witten's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    Ik draai gwn spotify in de wagen.

Afgezien can de reclame is vooral het OEVERLOOS GELUL van presentatoren

Op q music is dat vaak brainless getater van mensen die precies hun joepie periode noet ontgroeid zijn.

Op StuBru dat moraliserend vingertje altijd. Als oude man ben ik veel te conservatief om al da links gelul te toleren op dagdagelijkse basis.
    Radio 1 man...
    Elke morgen een politieke gast.
    Ben overgestapt van StuBru naar radio 1 (dank u linde merkpoel ) en het me nog niet beklaagd.
    Trouwens iedere politieker krijgt zijn stem op radio 1. Van extreem links tot extreem rechts.
    Ze worden beide even hard door de mangel gehaald

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Er zijn ook mensen die werken.
    In de wagen zit mijn usb ook in, maar die 8 uur is de keuze beperkt.

Qua presentatoren steekt joefm er ver bovenuit qua slechte en irritante presentatoren. Zeker de vrouwen.
    Het zijn precies giechelend pubers die tegen een bende kleuters bezig zijn.

iTrader
    0
    Ai, de topic voor moderatie feedback is gesneuveld de voorbije dagen zie ik net.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    Ai, de topic voor moderatie feedback is gesneuveld de voorbije dagen zie ik net.
    Een hoogvlieger was het toch niet, en nadat witten even de martelaar moest spelen met "think of the children" zullen ze het wel gevonden hebben.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Een hoogvlieger was het toch niet.
    Had nu ook niet echt verwacht dat daar wat nuttig uit voort zou komen

Wolfken's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witten Bekijk bericht
    Radio 1 man...
    Elke morgen een politieke gast.
    Ben overgestapt van StuBru naar radio 1 (dank u linde merkpoel ) en het me nog niet beklaagd.
    Trouwens iedere politieker krijgt zijn stem op radio 1. Van extreem links tot extreem rechts.
    Ze worden beide even hard door de mangel gehaald

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik ben verleden jaar ook na 35 jaar stubru deels overgeschakelt naar radio 1, het was voor mij zoiets als thuiskomen kwa muziek en presentatoren, al stoor ik mij enorm aan de zondagse eucharistieviering, dat hoort niet thuis op een nationale zender, ook sporza is iets dat ik graag zou zien verdwijnen op deze zender, waarom zetten ze dat niet op een eigen frequentie, en laten ze gewoon radio 1, radio 1 zijn?
    Omdat er zoveel sporza is in het weekend, staat mijn radio 's zondaags nu terug op stubru, en ik vind dat ze toch terug enkele goede programma's hebben zoals Bij Vlaeminck, vuurland en Rock & Ros. Maar zaken zoals de bindteksen van Lise bonduelle of het programma Boitlyfe, vind ik irritant.
    To avoid criticism, do nothing, say nothing and be nothing.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    3. Who cares dat die media-providers niet gratis zijn? Dat is het punt hier niet. Ge betaalt tevens ook kijk-en luistergeld, dus radio is ook niet gratis.
    Huh?
    “Bezuinigen op onderwijs? Hebben we nog niets geleert?”
    Loesje

Pagina 182 van 220 Eerste ... 82132172178179180181182183184185186192 ... Laatste

Regels voor berichten