iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Anoniem éh.
    Ik vind dat je als ouder u kind moet inschrijven in een opvang waar je u goed bij voelt en met alles akkoord bent . En niet achteraf zo een dingen gaat liggen opschrijven die in het regelment staan of besproken worden tijdens de inschrijving, dat is gwn dom. En ja we leven nu eenmaal in een multiculturele maatschappij daar kunnen we niks aan veranderen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    En in sommige kinderopvang is het klaar duidelijk dat er geen varkensvlees geserveerd wordt als er personeel een hoofddeksel draagt. Als je zo racistisch bent. Ben je toch direct terug buiten.

iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Sterkte alvast!

Hier ook zo eentje, heel veel gedragen in een ergonomische draagzak (ergobaby 360 was mijn absolute favoriet!) wat hielp tegen de krampen (gelukkig geen reflux) en de prikkels omdat ze naar mij toe gericht was en ik dus veel prikkels blokkeerde. Bijkomend voordeel : de mensen blijven er makkelijker vanaf ook ;p

Slapen is altijd een probleem geweest voor haar (het ideale moment voor prikkelverwerking ) dus een vaste structuur, vast moment van naar boven gaan en we gebruiken ook klassieke muziek in haar slaapritueel. Slaapt ze toch wel rustiger mee hebben we de indruk.
    Toen ze baby was hadden we zo een sterrenprojector die 20 minuten lang het plafond zacht verlichte en met zacht muziekje, heeft ze urenlang naar liggen kijken en luisteren!
    Hopelijk vinden jullie ook iets wat werkt!
    ondertussen al een week opgenomen. De eerste 48u heeft ze als een blok geslapen, zoals ze wel hadden verwacht. Sindsdien constante huilbuien. Met de tips van de verpleegkundigen kunnen we haar min of meer troosten. Enkel de nachten blijven een ramp.
    Ondertussen voor de 5de keer gewisseld van voeding... novalac allernova AR. Wel vreselijk dat we een vast patroon moeten maken maar iedere verpleegkundige geeft ons andere advies. Dan stipt 3u tussen voeding, dan tussen de 3 en 3.5, dan weer de uren van het ziekenhuis zelf...
    Dan zo inwikkelen, dan zo vastpakken, dan weer dat...
    En commentaar krijgen als je het niet meer weet.... of als je er iets van zegt krijg je zo een globaal antwoord...
    ook op het werk begint het door te wegen... De eerste weken doodvermoeid blijven werken en nu weer een ziekteverlenging omdat mijn vrouw haar symptonen van de zwangerschapsvergiftiging terugkomt door de stress. Ondertussen is mijn schouder ook geblokkeerd.
    van een domino effect gesproken

iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Ocharme, hopelijk snel beterschap!

Voor al de rest: en ZO krijg je ouders die heel bewust geen kindjes meer willen na zo een toestanden

Regels voor berichten