Pagina 11 van 175 Eerste ... 7891011121314152161111 ... Laatste
    zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mijn dochter krijgt tandjes, en dat gaat gepaard met koorts. In de crèche mag ze niet blijven als ze koorts heeft, en we hebben maar een aantal respijtdagen. Als mijn dochter voor elk tandje dat ze krijgt moet thuis blijven van de crèche zullen die dagen er snel door zijn, en betalen we de volle pot voor dagen dat ze niet mag gaan omdat ze koorts heeft. Pff...
    Wees blij, hier is het koorts op dag 1 == komen halen en moeten dan minstens 1 dag koortsvrij zijn. Dus maandag koorts, ten vroegste woensdag terug. Met diarree is het 2 dagen, dus dan is het ten vroegste donderdag terug.
    *** Also sprach Zarathustra ***

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    AC origins aant spelen met de kleine naast mij. Heb em ne controller gegeven dat ie "kan mee doen"

Fijnste vindt hij de kameel roepen

"Kaaaameeeltjeuhkomeeeuh"

En terwijl hij roept duw ik op fluitsignaal voor de kameel zodat dat beest afkomt

Te cute
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Mike's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    Mijn dochter krijgt tandjes, en dat gaat gepaard met koorts. In de crèche mag ze niet blijven als ze koorts heeft, en we hebben maar een aantal respijtdagen. Als mijn dochter voor elk tandje dat ze krijgt moet thuis blijven van de crèche zullen die dagen er snel door zijn, en betalen we de volle pot voor dagen dat ze niet mag gaan omdat ze koorts heeft. Pff...
    Hier idem. Schandalig eigenlijk elke maand zelfde betalen ongelang of u kind ziek is. Of crèche teambuilding/ week in verlof is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Mike's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    AC origins aant spelen met de kleine naast mij. Heb em ne controller gegeven dat ie "kan mee doen"

Fijnste vindt hij de kameel roepen

"Kaaaameeeltjeuhkomeeeuh"

En terwijl hij roept duw ik op fluitsignaal voor de kameel zodat dat beest afkomt

Te cute
    Leuk. Mijne is nu jaar en half en wilt altijd op men schoot met een controller zitten als ik ook speel. Ben aan wachten tot er zn geluiden uitkomen zoals bij jouw

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik had zo eens mijne laptop meegepakt naar ne maat thuis en wij zaten Diablo te spelen in LAN. Kroop dieje zijne kapoen van twee jaar daar ineens bij mij op schoot om te kijken in plaats van bij zenne pa. Het was begot den eerste keer dat da manneke mij zag. Misschien was het omdat ik een PC had en tot nu toe had niemand buiten zijne pa een PC dus moest ik wel te vertrouwen zijn zeker?

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikoo1989 Bekijk bericht
    Leuk. Mijne is nu jaar en half en wilt altijd op men schoot met een controller zitten als ik ook speel. Ben aan wachten tot er zn geluiden uitkomen zoals bij jouw

Zal ni te lang meer duren, onze is er 2jaar en 8 maand nu

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    wij gebruiken Lifecake - The private place for families om foto's van onze kleine ukkie te delen.
    Staat volledig los van FB, G en MS, en laat ons toe in besloten kring toch foto's te kunnen rondsturen en een "tijdslijn" te kunnen bijhouden.

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Die van ons, 5 en 3, hebben de xbox of ps nog nooit zien aanstaan. Ze hebben geen idee wat die doosjes doen. Ik speel ook alleen als ze in bed liggen. Buiten TV en tabblet moesten ze niet nog meer naar een scherm gezogen worden.
    Als ze later wat ouder zijn geen probleem, maar kog steeds gelimiteerd.

Dhene's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijne is ook anderhalf nu en die wilt ook heel de tijd mijn ps4 controller afnemen en ermee spelen. Heeft zelfs al paar dingen op tv getoverd waarvan ik niet wist dat ze bestonden

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Die van ons, 5 en 3, hebben de xbox of ps nog nooit zien aanstaan. Ze hebben geen idee wat die doosjes doen. Ik speel ook alleen als ze in bed liggen. Buiten TV en tabblet moesten ze niet nog meer naar een scherm gezogen worden.
    Als ze later wat ouder zijn geen probleem, maar kog steeds gelimiteerd.
    den onze is precies alleen maar geïnteresseerd in AC... als de kameel meedoet.

Als ik fifa speel of gran turismo dan is em weg en gaat ie met zijn treinen spelen...

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    De jongste van de twee heeft hier op haar 9 maanden ofzoiets ons een abbonement op PS plus + Fifa 18 aangesmeerd.. dan toch maar parental controls ingesteld. Maar wij gebruiken de PS4 om youtube te zien ( Bumba o.a) dus ze weten ondertussen wel hoe ze iets kunnen stoppen en starten. ( bijna 2 jaar nu)

Ik speel nooit games, als ze wakker zijn maar ze spelen wel af en toe een kinder ding op onze gsms. ( wat dus enkel kan als we beide thuis zijn, want met 2 een scherm delen zit er niet in )

Myllan's schermafbeelding
    5.012
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wordt er überhaupt nog gespeeld met traditioneel speelgoed als puzzels, popjes en play-doh?
    Ons (zijn) dochter is 7 en heeft een tablet waar ze maar eens 1x/week op mag spelen. Wilt het zelfs niet en soms als ze bij ons is helemaal niet. Ze zit nu in het 2de leerjaar en heeft het Avi-niveau van een 9 10 jarige. We kopen (kochten altijd al) van die educatieve spelletjes boekjes en dat doet ze erg graag. Als we haar oprecht gelukkig wilt maken dan we ze ze mee naar de bib.

Vind dat sowieso beter dan die hersendode games en god weet wat nog allemaal. Vind het erg genoeg dat wij met de jaren hersendoder worden.

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De kinnekes van mensen die ik ken hebben in ieder geval allemaal nog nen berg gewoon speelgoed.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Myllan Bekijk bericht
    Wordt er überhaupt nog gespeeld met traditioneel speelgoed als puzzels, popjes en play-doh?
    Ons (zijn) dochter is 7 en heeft een tablet waar ze maar eens 1x/week op mag spelen. Wilt het zelfs niet en soms als ze bij ons is helemaal niet. Ze zit nu in het 2de leerjaar en heeft het Avi-niveau van een 9 10 jarige. We kopen (kochten altijd al) van die educatieve spelletjes boekjes en dat doet ze erg graag. Als we haar oprecht gelukkig wilt maken dan we ze ze mee naar de bib.

Vind dat sowieso beter dan die hersendode games en god weet wat nog allemaal. Vind het erg genoeg dat wij met de jaren hersendoder worden.
    Bwah ze hebben boeken, ze hebben duplo, poppen en puzzels. Maar ze willen vooral buiten spelen, met hun fietsjes rijden of naar de lokale speeltuin. Maar eerlijk gezegd, als we thuis komen om 16:30 en eten moeten maken en er is maar 1 van ons daar, dan heb ik er geen probleem me om ze ene half uur bumba of plop te laten zien.

Ik heb er trouwens geen probleem mee dat ze ook zullen gamen binnenkort, maar dan wel dat ze weten wat ze doen.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir WarCry III Bekijk bericht
    De kinnekes van mensen die ik ken hebben in ieder geval allemaal nog nen berg gewoon speelgoed.
    "nen berg" is een understatement

ik ga blij zijn als ze ooit naar hun speelkamer kunnen verkassen...

Regels voor berichten