Pagina 87 van 87 Eerste ... 37778384858687
    paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timmermc Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Brul jou orders ergens ander, tiran.
    Of ben je misschien een hamburger 'restaurant' franchisenemer?
    In een 'restaurant' waar er vuilbakken staan is het de bedoeling dat je zelf jouw rommel weggooit. Denk er eens aan de volgende keer je in de McDo of de Quick staat. De mensen die daar werken zullen je dankbaar zijn zodat ze zich op hun eigenlijke taken kunnen concentreren (zoals bijvoorbeeld de tafels eens proper maken met een vod).

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    In een 'restaurant' waar er vuilbakken staan is het de bedoeling dat je zelf jouw rommel weggooit. Denk er eens aan de volgende keer je in de McDo of de Quick staat. De mensen die daar werken zullen je dankbaar zijn zodat ze zich op hun eigenlijke taken kunnen concentreren (zoals bijvoorbeeld de tafels eens proper maken met een vod).
    This, den eerste die zijne rommel laat staan in de McDonalds of Ikea die spreek ik daarop aan.
    En als ze 't dan nog niet doen pak ik ze bij hunne kraag se
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik verwijs naar het gedrag uit de tijd van Napoleon, die term was verkeerd van mij...

Transmigranten? Komaan niet paranoïde doen...
    En die ambtenaren moeten helemaal niet autoritair overkomen, ik zie er niet uit als een 'transmigrant' dus die houding hoeven ze meteen al niet bij het eerste contact aan te nemen.
    Bovendien zijn het ambtenaren die ik en jij betalen met ons belastinggeld. Ze hoeven daarom niet neerbuigend te doen tegenover mij, een normale houding is voldoend...
    Maar ik krijg de indruk dat het dragen van een uniform velen een 'kick' heeft waarbij ze zich verheven boven mij, gewone burger voelen.
    Ik begin het probleem te zien. Lange tenen.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whacker Bekijk bericht
    Hebt ge uw postnatale kine wel degelijk gedaan? Zelfs na gewone bevalling zijn buikspieren zodanig om zeep dat daar zwaar aan gewerkt moet worden. En ik bedoel heel erg hard.
    Althans dat was toch bij mijn vrouw.

Ik heb dan wel een piemel maar ook heel lang veel rugpijn gehad en de oplossing van de kine was buikspieren versterken. Nu is het beter omdat ik minder vet sta en meer ga lopen (dus sowieso onbewust ook buikspieren meer train).
    Ge moogt pas postnatale kine doen na de oké van de gynaecoloog en de checkup is pas na 6 weken (is standaard zo).
    Ik mag dus nog geen buikspieroefeningen doen (want 1 maand= 4 weken hé), enkel wat bekkenbodem.
    (Buikspieren zijn inderdaad standaard om zeep door een zwangerschap, maar bij een keizersnede worden die ook doorgesneden of gescheurd dus ik ga alleszins niet op mijzelf of vroeger daarmee beginnen )

Anyway ik vermoed dat de nachtelijke voedingen die ik rechtop in bed geef er geen goed aandoen dus ga die terug in een zetel geven. Anders ga ik volgende week wel even naar de huisarts

Ik vind het gewoon lastig inschatten/ mee omgaan omdat ik vorige keer niet zo'n last had

@savatar: merci!
    Laatst gewijzigd door Tha_nOn; Gisteren om 13:36

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    0
    "orders", "tiran"

Ruim gewoon uwe rommel op. Is 10 seconden werk.

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik ben nu ook niet van het soort die asociaal gedrag tegenover mijn medeburger vertoont, maar ook geen schaap die meeloopt in die doelloze kudde en mij willoos mee laat drijven...

Dat er iemand zijn rotzooi laat staan vind ik niet meer dan logisch. Daarvoor hebben ze personeel voor rondlopen vind ik. Je kan overigens in de drukke middag en avonduren moeilijk een tafeltje vinden waar er geen vette resten nog aan plakken... Dus de hygiene met hun klanten zelf rotzooi te laten opruimen schiet er bij deze volledig naast.

Nu gaat er iemand repliek sturen dat de McDonalds niet meer is dan eigenlijk een friettent, waar je ook zelf afhaalt en opruimt nadien. Die vergelijking gaat niet op want McDonalds pretendeert zelf een restaurant te zijn dus daarbij hoort behoorlijke service en kwaliteit.

Ze noemen zichzelf "restaurant" maar leveren een slechtere service dan de gemiddelde snackbar.
    't concept van dat restaurant is dus dat je zelf opruimt en uw etensresten in de vuilbak gooit. Als ge da ni snapt of u daar te goed voor voelt, dan stap je best ergens anders binnen.
    Laatst gewijzigd door Creeping Death; Vandaag om 08:26
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ergernis: waarom hebben auto's een snelheidssteller die tot 260km/h gaat waardoor je amper kan zien hoe snel je precies rijdt
    Mijn auto kan zo snel niet, en ik rij nooit zo snel. 90% van de tijd zit ik onder de 100km/h, en boven de 150 ga ik toch nooit
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Ergernis: waarom hebben auto's een snelheidssteller die tot 260km/h gaat waardoor je amper kan zien hoe snel je precies rijdt
    Mijn auto kan zo snel niet, en ik rij nooit zo snel. 90% van de tijd zit ik onder de 100km/h, en boven de 150 ga ik toch nooit
    Veel nieuwere wagens hebben ook een digitale, maar sowieso zit er daar een fout op hé. Je kan je dan de vraag stellen of het nut heeft op 1 km/u af te lezen als de fout 7 km/u is.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Voor de zoveelste keer een wrat onderaan m'n voet open gepulkt. En u wil dat kreng niet stoppen met bloeden.
    Ik heb dat nu altijd. Als ik ergens een roofke heb en ik begin er aan te prutsen dan kan ik dat niet meer met rust laten voor het weg is of begint te bloeden. Dat houdt me zelfs tegen om te slapen, het moet eraan.

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Bij sommige nieuwere auto's kan je kiezen wat allemaal op je dash komt en hoe het er uit ziet. Die meter weghalen zal in sommige gevallen wel kunnen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Indiana Jones and the crystal skull: De onnozelheid van hoe dom een film wel kan zijn en ik hem toch uitgekeken heb.
    Hopelijk is de volgende net iets beter

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    This, den eerste die zijne rommel laat staan in de McDonalds of Ikea die spreek ik daarop aan.
    En als ze 't dan nog niet doen pak ik ze bij hunne kraag se
    Not the Hero we want but the hero we deserve

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is niet alleen in de mcdo, maar ook in gewone frituren of zelfs broodjeszaken.
    Gewoon hun rommel laten staan, tafel vol saus en frieten, half opgegeten brood, stukken sla, enz...

Is gewoon een kwestie van respect dat je u rommel bijeen veegt en in de vuilbak smijt. Je moet nu ook niet de tafel spik en span opkuisen met een stuk papier waar ge juist u mond mee hebt afgekuist.
    ...Ω...

Pagina 87 van 87 Eerste ... 37778384858687

Regels voor berichten