Lakigigar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Jawel.

"Greta Thunberg en Anuna De Wever + Belgische scholieren zullen de trendsetters geweest zijn!"

Waarmee je dus impliceert dat zij de eerste zijn.
    Wel Greta Thunberg, en over de gele hesjes heb ik niets gezegd wie de trendsetter was
    Life is a constant mental fight, and accepting that is one of the hardest things you'll ever do.

Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Andermaal Bpost. Even het verhaal van eerder deze week: een aangetekende brief voor iemand anders in de bus gehad. Van het adres klopte enkel het huisnummer en de gemeente. Ja ondertussen ligt er dus een aangetekende brief in het postpunt waar de bestemmeling niets van afweet. Geprobeerd om helpdesk te bellen, maar dat duurde te lang. Uiteindelijk via de website een 2e levering van die brief aangevraagd om toch maar de bestemmeling te bereiken.
    Kom ik gisterenavond thuis: briefje in de bus dat ik dezelfde brief gemist heb. Da kunt ge toch niet voor mogelijk houden dat ze bij de post 2x dezelfde fout maken... En moest ge zeggen dat de 2 namen van de straten op elkaar trekken maar zelfs dat niet he. Buiten 1 klinker zitten er geen andere gelijke letters in de naam van de straat

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
    PC: Intel Core i5-6500 Boxed - 16GB Ram - Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G - 525GB SDD + 420GB HD + 1TB HD
    Console: PSX - PS3

Pagina 297 van 297 Eerste ... 197247287293294295296297

Regels voor berichten