paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squidward Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vraag van mijn kind maar ik wist niet goed hoe het uit te leggen: hoe komt het dat je ogen niks zien en je oren niks horen eens je goed en wel in slaap bent? Ze leren op school over de oertijd en hij vraagt zich af hoe je niet opgegeten werd als je sliep............
    Als je zintuigen niet meer zouden werken als je slaapt dan zou je niet wakker worden van je alarm of van licht of van geur of van aanraking. Je maakte deel uit van een stam dus je sliep eigenlijk niet alleen. In gevaarlijke gebieden wisselden ze misschien af om te slapen zodat er altijd iemand de wacht hield?
    no votes  

AlexisS's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    Wat?
    Grondwater = regenwater uit z'n opvangput. En hij wil vanuit die put een leiding aansluiten op zijn kraan in de keuken, zodat daar dus het water uit zijn regenput uit komt, god mag weten waarom.

Verstuurd vanaf mijn ELE-L29 met Tapatalk
    no votes  

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexisS Bekijk bericht
    Grondwater = regenwater uit z'n opvangput. En hij wil vanuit die put een leiding aansluiten op zijn kraan in de keuken, zodat daar dus het water uit zijn regenput uit komt, god mag weten waarom.

Denk dat em best nen loodgieter belt aan die uitleg tezien
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squidward Bekijk bericht
    Vraag van mijn kind maar ik wist niet goed hoe het uit te leggen: hoe komt het dat je ogen niks zien en je oren niks horen eens je goed en wel in slaap bent? Ze leren op school over de oertijd en hij vraagt zich af hoe je niet opgegeten werd als je sliep............
    Uw zintuigen blijven gewoon werken als je slaapt. De reden waarom je niets ziet als je gaat slapen is niet omdat uw ogen stoppen met werken maar omdat je uw oogleden sluit. Als er geen licht op uw ogen valt is er geen info voor uw hersenen om een beeld te vormen.

Hetzelfde met horen. Uw oren stoppen niet met werken, maar uw hersenen filteren simpelweg al het geluid weg. Maar uw oren blijven continu geluid opvangen, anders zou je niet wakker worden van een zwaar onweer of je alarm. Uw hersenen zullen reageren op geluid waarvan het denkt dat het belangrijk is. Denk maar aan vrouwen die zo geëvolueerd zijn om het geluid van een huilende baby superheldengewijs op te vangen.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Denk dat em best nen loodgieter belt aan die uitleg tezien
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexisS Bekijk bericht

Het was inderdaad niet zo duidelijk uitgelegd Nu, waarom deze vraag...
    Ik ben een plantentoog aan het maken voor mijn vriendin, hierin is een oude wasbak ingebouwd. Zoals je kan zien op foto.
    Nu wil ik via de tuinslang mijn buitenkraan (aangesloten op grondwater/regenwater) verbinden aan die oude keukenkraan. Maar ik weet niet als dit mogelijk is door de aansluitingen.
    Hoop dat dit wat duidelijkheid schept.
    no votes  

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ah ok, ja gewoon koppeling van 10-3/8 naar 1/2" en dan een gardena koppeling naar 1/2"
    https://sanitair-webwinkel.be/index....-2-m-x-10.html
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ah ok, ja gewoon koppeling van 10-3/8 naar 1/2" en dan een gardena koppeling naar 1/2"
    https://sanitair-webwinkel.be/index....-2-m-x-10.html
    Top! Merci
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Kan je in 1 keer je tanden laten bleachen bij de tandarts?

Ik wil niet een afdruk maken en daarna thuis dagen of wekenlang dit elke dag moeten doen, ik zou graag in 1 keer willen doen in een sessie van 60 of 90 minuten.
    Bij wie kan ik dit laten doen?

Regio Antwerpen - Lier -Mechelen liefst

Dank u wel!
    no votes  

Balsaus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is er een manier om rechtstreeks de douane te contacteren over een vraag rond vertraging in de invoerprocedure van een buitenlands pakje?
    Laatst gewijzigd door Balsaus; 24 februari 2020 om 13:29
    The road to success is always under construction.
    no votes  

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balsaus Bekijk bericht
    Is er een manier om rechtstreeks de douane te contacteren over een vraag rond vertraging in de invoerprocedure van een buitenlands pakje?
    Als je een bericht krijgt staat daar een mailadres op. Ik kreeg daar antwoord op, in serieus gebrekkig Nederlands maar soit.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vraagje, heb in de muur een RJ45 poort zitten.

Wat is de beste manier om hier simpel (zonder breekwerk en met minimale kosten) meerdere poorten van te maken?

Heb gezien dat er zowel een splitter als een switch bestaat. Maar ben geen expert in netwerk en accessoires.
    no votes  

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    134 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The-G-Master Bekijk bericht
    Vraagje, heb in de muur een RJ45 poort zitten.

Wat is de beste manier om hier simpel (zonder breekwerk en met minimale kosten) meerdere poorten van te maken?

Heb gezien dat er zowel een splitter als een switch bestaat. Maar ben geen expert in netwerk en accessoires.
    Het aller simpelste is gewoon een 5 of 8-poort switch daar aan te plaatsen. Dan heb je ineens 4 of 7 poorten extra.

Je kan ook die bestaande poort (in de muur) aftakken naar een andere, maar is wel redelijk wat extra werk.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Het aller simpelste is gewoon een 5 of 8-poort switch daar aan te plaatsen. Dan heb je ineens 4 of 7 poorten extra.

Je kan ook die bestaande poort (in de muur) aftakken naar een andere, maar is wel redelijk wat extra werk.
    Ok, dus er is altijd 1 poort dat voor input dient en de andere als output als ik het goed begrijp?

Op een 5 poort switch kan je dus 4 devises aansluiten?
    no votes  

Bruinbeer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Kandidaat reserve officier bij defensie

Alle testen afgelegd om kandidaat reserve officier bij defensie te worden. Heb volgende scores behaald.
    Basistest: 20/20
    Officierstest: 18/20
    Sporttest: 16/20
    Karaktertest: 14/20

Heb gesolliciteerd voor officier internationale veiligheid en verbindingsofficier, beide bij de marine.

Zoude bovenstaande resultaten voldoende zijn?
    Zou eventueel mijn sportproef nog opnieuw kunnen doen voor 18-20/20.

Mensen met ervaring die nu in het leger of de reserve zitten?
    no votes  

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    134 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The-G-Master Bekijk bericht
    Ok, dus er is altijd 1 poort dat voor input dient en de andere als output als ik het goed begrijp?

Op een 5 poort switch kan je dus 4 devises aansluiten?
    Inderdaad, poort 1 moet je in de RJ-45 poort in de muur (of de modem) aansluiten en de rest van de poorten kan je aan de apparaten aansluiten.

Ik gebruik zelf ook een 8-poort switch (gekocht op Aliexpress voor €12) waar de PC, Wifi Mesh Home Base adapter, TV, NAS en printer op aangesloten is. Werkt perfect voor meer poorten te hebben.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad
    no votes  

Tags for this Thread

Regels voor berichten