Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Niemand?
    https://www.mooilandelijk.com/metale...ies-kopen.html

https://www.tuinadvies.be/tuinwinkel...tie-met-dieren
    no votes  

DeGreg's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    Niemand?
    Ik zou gewoon een plaatselijke smid of ijzerbewerker zoeken. Voor die mannen is dit een koud kunstje.
    Opa vroeger was ook smid en deed vaak van die opdrachten.
    no votes  

Balsaus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand Al ooit iets besteld uit Amerika dat via USPS werd geleverd? Mijn bestelling zit Al sinds 23 januari 'In Transit' in Brussel. Kan dat soms na een paar weken nog te voorschijn komen? Of hebben ze dat waarschijijk kwijtgespeeld? Online formulier voor info vereist amerikaans adres.
    The road to success is always under construction.
    no votes  

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Waarschijnlijk omdat de foto niet zo duidelijk is waardoor we niet kunnen zien wat voor materiaal het is.
    Foto heb ik niet getrokken, maar kreeg ik doorgemaild.
    Het is metaal, maar welk metaal maakt niet zoveel uit.
    Zolang het maar buiten kan hangen en niet teveel roest af geeft.

@Tonerider
    Hmmm, dat is het niet echt.
    Dit komt ook in de buurt, maar is toch ook helemaal anders.

@DeGreg
    Dat zal het hem worden denk ik.
    Soms iemand die een goede, niet al té dure, smid/ijzerbewerker kan aanraden regio Oudenaarde/Gent/Dendermonde?

Bedankt alvast om mee te denken allemaal!
    Laatst gewijzigd door TNTim; 12 februari 2020 om 09:14
    no votes  

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balsaus Bekijk bericht
    Iemand Al ooit iets besteld uit Amerika dat via USPS werd geleverd? Mijn bestelling zit Al sinds 23 januari 'In Transit' in Brussel. Kan dat soms na een paar weken nog te voorschijn komen? Of hebben ze dat waarschijijk kwijtgespeeld? Online formulier voor info vereist amerikaans adres.
    Als dat al in belgie is moet je niet meer bij usps aankloppen voor info maar bij Bpost aangezien Bpost dat in belgie overneemt en aan je deur levert.

Geef je tracking nummer op de Bpost tracking of op 17Track en kijk wat er staat, of bel naar Bpost hun klantendienst voor info.
    Als dat al sinds 23 Jan hier is ga je wss douane moeten betalen als het boven de 22 usd zat, mijn pakje uit China was 2 weken terug op 24u door de douane en aan de deur.
    no votes  

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die een hospitaalplan lopen heeft bij CM en weet waar/of ik daar iets van online kan terugvinden op je CM-portaal of elders?
    Het enige wat ik zie is de info over de ziekteverzekering met de respectievelijke terugbetalingen. Maar van hospitaalplan vind ik niks, vind niet eens terug dat ik daar op ingetekend ben (wat wel degelijk het geval is).
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB
    no votes  

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    18 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hazz Bekijk bericht
    Iemand die een hospitaalplan lopen heeft bij CM en weet waar/of ik daar iets van online kan terugvinden op je CM-portaal of elders?
    Het enige wat ik zie is de info over de ziekteverzekering met de respectievelijke terugbetalingen. Maar van hospitaalplan vind ik niks, vind niet eens terug dat ik daar op ingetekend ben (wat wel degelijk het geval is).
    Google is your friend... Was toch wel heel gemakkelijk te vinden, o.a. dit:
    https://www.cm.be/media/CM-verzekeri...cm47-30907.pdf

Tenzij je écht specifiek op dat portaal iets zoekt. Dan zal dat wss niet mogelijk zijn omdat strikt genomen dit niet door de LCM, maar door de "MOB Verzekeringen CM Vlaanderen" georganiseerd wordt en om juridische redenen die 2 soms uit elkaar gehouden moeten worden.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks
    no votes  

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Google is your friend... Was toch wel heel gemakkelijk te vinden, o.a. dit:
    https://www.cm.be/media/CM-verzekeri...cm47-30907.pdf

Tenzij je écht specifiek op dat portaal iets zoekt. Dan zal dat wss niet mogelijk zijn omdat strikt genomen dit niet door de LCM, maar door de "MOB Verzekeringen CM Vlaanderen" georganiseerd wordt en om juridische redenen die 2 soms uit elkaar gehouden moeten worden.
    De info errond is idd makkelijk te vinden, maar ik zoek idd specifiek naar online data van mijn persoonlijk hospitaalplan. Bij ziekteverzekering op het portaal kan je mooi checken wat en wanneer je teruggetrokken hebt, en wanneer je bijdragen betaald hebt. Voor hospitaalplan vind ik dat nergens terug, ook al wordt er op dat portaal ook info gegeven rond het hospitaalplan (intekening, premie berekening, etc.). Maar als dat idd apart gehouden wordt zoals je zegt, dan zal het wrs niet mogelijk zijn dat te checken.
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB
    no votes  

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hazz Bekijk bericht
    De info errond is idd makkelijk te vinden, maar ik zoek idd specifiek naar online data van mijn persoonlijk hospitaalplan. Bij ziekteverzekering op het portaal kan je mooi checken wat en wanneer je teruggetrokken hebt, en wanneer je bijdragen betaald hebt. Voor hospitaalplan vind ik dat nergens terug, ook al wordt er op dat portaal ook info gegeven rond het hospitaalplan (intekening, premie berekening, etc.). Maar als dat idd apart gehouden wordt zoals je zegt, dan zal het wrs niet mogelijk zijn dat te checken.
    Huh, raar idd. Bij Bond Moyson zie je het wel:
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Voor de Google Calendar gebruikers:

In de browserversie heb je linksboven een vak met daarin de maand en de dagen:

Is het mogelijk om deze een dag te markeren als er iets op gepland staat? Want ik heb in maart bijvoorbeeld op enkele dagen iets opstaan maar het zou handig zijn als in het overzicht bijvoorbeeld de "3" van 3 maart een andere kleur kreeg, of een cirkeltje ofzo. Gewoon dat er meteen in 1 oogopslag gezien kan worden dat er iets op de planning staat die dag.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    no votes  

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zijn er goede online tools of websites ofzo om Frans te leren? Mag betalend zijn.
    no votes  

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Zijn er goede online tools of websites ofzo om Frans te leren? Mag betalend zijn.
    Memrise?
    Last.fm | Followmy.tv
    SW-5777-0196-5984
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bestaan er koppelstukken om een tuinslang op een binnenkraan aan te sluiten?
    Daarmee bedoel ik dat het grondwater van buiten via de tuinslang uit de kraan loopt, en niet het water van binnen via de tuinslang naar buiten loopt.
    Daar vind ik genoeg koppelstukken van.
    no votes  

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door furi Bekijk bericht
    Bestaan er koppelstukken om een tuinslang op een binnenkraan aan te sluiten?
    Daarmee bedoel ik dat het grondwater van buiten via de tuinslang uit de kraan loopt, en niet het water van binnen via de tuinslang naar buiten loopt.
    Daar vind ik genoeg koppelstukken van.
    Wat?
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vraag van mijn kind maar ik wist niet goed hoe het uit te leggen: hoe komt het dat je ogen niks zien en je oren niks horen eens je goed en wel in slaap bent? Ze leren op school over de oertijd en hij vraagt zich af hoe je niet opgegeten werd als je sliep............
    no votes  

Tags for this Thread

Regels voor berichten