iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Voor welke culinaire toepassingen worden deze, eerder geavanceerde, melkderivaten gebruikt

Gecondenseerde melk in blik => voor op cupcakes zoals de foto aangeeft?
    Geëvaporeerde melk vol => voor in de soep wut ???
    Melkpoeder => om water in melk om te zetten? Maar dit product is flink duurder dan gewone melk. Wat is de meerwaarde?
    Gecondenseerde melk met suiker in tube => ???????

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Voor whatsapp gaat dat. Web.whatsapp.com
    Of gewoon de Whatsapp app in de MS Store downloaden en installeren .
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCatalyst Bekijk bericht

Voor welke culinaire toepassingen worden deze, eerder geavanceerde, melkderivaten gebruikt

Melkpoeder => om water in melk om te zetten? Maar dit product is flink duurder dan gewone melk. Wat is de meerwaarde?
    1 ) Gecondenseerde melk : kan je idd gebruiken op cupcakes of je kan er bv smaak druppels in doen van banaan of dergelijke om bv banaan frosting te gebruiken , ik gebruik de Caramel versie voor Banoffee Pie, gewoon ff opwarmen en in een taartbodem en dan in de frigo stijft dat op en proef net zoals caramel.
    Laat je het blikje 2.5u in kokend water liggen dan wordt het ook een caramel versie, je kan het ook in de koffie gebruiken oa.

2 ) Geëvaporeerde melk vol : plat gezegd is dit gewoon gelijk koffiemelk uit de supermarkt maar dan in een blik, dus bezie het als een dikke romige vloeibare melk of heeeeel lichte room.

3 ) Melkpoeder : is idd gewoon melk in poeder vorm en met water toe te voegen krijg je weer melk, de meerwaarde zit hem eigenlijk in een langere houdbaarheid want je maakt er pas melk van wanneer je melk nodig hebt ipv een fles open te trekken of bv in melkbroodjes is het veiliger om melkpoeder + water te gebruiken want je laat het rijzen op een warme plek.
    Of als je bv gaat kamperen of dergelijke en je hebt geen koeling maar wilt toch melk in je koffie, voor de rest is het niks speciaal en ik heb het nog nooit gekocht.

4 ) Gecondenseerde melk met suiker in tube : hetzelfde als punt 1 maar dan in een knijptube, voor kleiner of handiger gebruik, en in tegenstelling tot de blik vorm kan je deze niet in kokend water leggen om dulce de leche van te maken.

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Die gecondenseerde melk gebruiken ze in vietnam in u koffie.

Of ge kunt ook nog dit recept maken.
    https://www.legalnomads.com/vietname...coffee-recipe/

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Gecondenseerde melk en melkpoeder hebben een enorm lange bewaardatum wat melk uiteraard anders niet heeft. In beide is het water (of veel van het water bij gecondenseerd) waardoor het transport veel goedkoper/gemakkelijker is over lange afstanden.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Gecondenseerde melk en melkpoeder hebben een enorm lange bewaardatum wat melk uiteraard anders niet heeft. In beide is het water (of veel van het water bij gecondenseerd) waardoor het transport veel goedkoper/gemakkelijker is over lange afstanden.
    Inderdaad. En die voordelen qua transport en bewaartijd zijn blijkbaar zo immens dat melk vaak zelfs wordt "verpoederd" ook als het uiteindelijk gewoon terug als melk moet dienen. Ik meen iets van een 75% van alle Europese melkproductie.

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zoek ergens een website waar ik op de template van een krant zelf een krantenkop en een artikel kan maken. Gaat gewoon om een ludieke éénmalige manier om een artikeltje te schrijven voor een sportclub, maar ik vind online echt niets gratis terug. En 20 euro betalen om éénmalig zoiets te gebruiken gaat me ook wat te ver. Zo wat vintage look zou perfect zijn.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horste Bekijk bericht
    Ik zoek ergens een website waar ik op de template van een krant zelf een krantenkop en een artikel kan maken. Gaat gewoon om een ludieke éénmalige manier om een artikeltje te schrijven voor een sportclub, maar ik vind online echt niets gratis terug. En 20 euro betalen om éénmalig zoiets te gebruiken gaat me ook wat te ver. Zo wat vintage look zou perfect zijn.
    Voldoende gezocht? Het zijn nu niet meteen de schoonste, maar ze werken.

Laatst gewijzigd door Destel; 3 januari 2020 om 23:57
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Voldoende gezocht? Het zijn nu niet meteen de schoonste, maar ze werken.

Thx! Die 1e had ik niet gevonden. 2e wel, maar wou een volledige pagina ipv iets waar ik maar een stukje kan invullen

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horste Bekijk bericht
    Thx! Die 1e had ik niet gevonden. 2e wel, maar wou een volledige pagina ipv iets waar ik maar een stukje kan invullen
    Tgoh, die eerste is ook maar een stukje he. Heb er nog niet veel mee rond geprutst, misschien krijg je er wat meer uit.

Anders een krantensjabloon (newspaper template) voor MS Word / Apple Pages / Google Docs ... zoeken?

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik kan Casten van gsm naar mijn smarttv (zonder chromecast) vanuit de youtube app zonder enig probleem.
    helaas bij het casten via vrtnu of gewoon de telefoon casten , vindt de telefoon de tv niet.
    al wat rondgezocht naar antwoorden maar helaas vind ik niks.

iemand een oplossing ?
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

Bauhaus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik moet gegevens online invullen voor money transfer.
    Wat is het verschil tussen ID card en passport, bedoelen ze met ID card soms credit card ?
    En voor nummer passport, is dit het kaartnummer aan de voorkant of bedoelen ze rijksregisternummer achterkant ?
    When Tallulah Bankhead was on a TWA flight, the stewardess said "Would you like some of our TWA coffee Miss Bankhead?" Tallulah looked her up and down lasciviously and said "No darling, but I'd love some of your TWA tea".

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obi Wan Kenobi Bekijk bericht
    Ik kan Casten van gsm naar mijn smarttv (zonder chromecast) vanuit de youtube app zonder enig probleem.
    helaas bij het casten via vrtnu of gewoon de telefoon casten , vindt de telefoon de tv niet.

iemand een oplossing ?
    Het casten dat je nu al doet, is dat niet gewoon de YouTube app op je smartTV bedienen? Als je TV geen Chromecast ondersteunt, ga je ook geen Chromecast kunnen gebruiken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bauhaus Bekijk bericht
    Ik moet gegevens online invullen voor money transfer.
    Wat is het verschil tussen ID card en passport, bedoelen ze met ID card soms credit card ?
    En voor nummer passport, is dit het kaartnummer aan de voorkant of bedoelen ze rijksregisternummer achterkant ?
    Word je gescammed mss?

Bauhaus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Word je gescammed mss?
    Hopelijk niet
    When Tallulah Bankhead was on a TWA flight, the stewardess said "Would you like some of our TWA coffee Miss Bankhead?" Tallulah looked her up and down lasciviously and said "No darling, but I'd love some of your TWA tea".

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obi Wan Kenobi Bekijk bericht

iemand een oplossing ?
    Werkt enkel met een Google Chromecast vrtnu.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Pagina 176 van 184 Eerste ... 76126166172173174175176177178179180 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten