Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga naar Amerika, kan ik daar een stekkerdoos van bij ons aansluiten op zo'n goedkoop reisadapterke om simultaan zaken op te laden of is dat niet aangeraden?
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bwa, hij wilt gewoon dat iemand die er meer van weet eens een kijkje gaat gaan nemen. Lijkt me weinig fout mee. Liever dat er eens te veel wordt gekeken/gecontroleerd dan te weinig.
    Dat is gebeurt, en daar zie hij nu een complot van de politie en de politiek in.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Los daarvan ben je in Belgie wel verplicht om beschutting voor je paarden te hebben als je ze niet op stal doet, mag ook een natuurlijke beschutting zijn mits ze voldoende bescherming bied in de winter.
    Beschutting tegen regen en wind ja, maar niet tegen een klein beetje vriesweer.

Paarden of koeien gaan trouwens bij voorkeur niet binnen in een hok, het moet al heel extreem weer zijn daarvoor.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Ik ga naar Amerika, kan ik daar een stekkerdoos van bij ons aansluiten op zo'n goedkoop reisadapterke om simultaan zaken op te laden of is dat niet aangeraden?
    Dat kan, wel effe nakijken of al je toestellen geschikt zijn om op hun elektriciteitsnet te werken, gelukkig is dit voor zo goed als alle opladers het geval

Bij hen is het 120V, 60Hz, bij ons is het 230V, 50Hz: als je iets in de trend van 100-240V, 50-60Hz ziet staan, gaat het gewoon prima werken.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tegen vries weer niet nee, maar maakt niks uit er moet gewoon beschutting zijn voor paarden als ze niet op stal gaan.

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)

melding verwaarloosde dieren

Onze gebuur had vroeger een hondje die ‘s nachts buiten moest zitten altijd. Iedere nacht huilde het hondje in de winter. Politie gebeld en ze zeiden dat ze er niets konden aan doen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Amerikaanse koelkast amana s 465 bb

Beste ik heb een Amerikaanse koelkast amana s 465 bb, deze had ik vervoerd op mijn aanhangwagen, toen het plots begon te regenen, toen ik thuis kwam, en na een tijdje de amana wilde aanleggen sprong de verliesstroomschakelaar uit. Als ik de aarding afkoppel van de stroomkabel werkt deze wel. Wat kan het probleem zijn aub mvg Danny

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ja Danny wat denkt denkt ge nu zelf?
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Onze gebuur had vroeger een hondje die ‘s nachts buiten moest zitten altijd. Iedere nacht huilde het hondje in de winter. Politie gebeld en ze zeiden dat ze er niets konden aan doen.
    Mijn honden kunnen kiezen en zitten meer buiten dan binnen als het vriest. De herder slaagt er zelfs in om de vijver in te springen als het vriest en vindt dat plezant.
    Bij heldere hemel hoor je onze andere ook huilen, maar dat is meer het ras dat het weer.

chronos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hangt volledig af van unief tot unief, hogeschool tot hogeschool en stad tot stad. Ik studeer bv aan de KUL in Bxl. In mijn master zitten we in totaal met zo'n 50 mensen. Ik zou zeggen dat 90% autochtone Belg is. Dan zijn er twee Italiaanse meisjes (uit Genk, duh ), een Thais meisje, een Turks meisje en een Vietnamees meisje. Geen zwarten of Noord-Afrikanen. Een goeie vriendin van mij studeert aan de EHB en in haar klas is iedereen allochtoon. Bijna allemaal van Marokkaanse en Turkse oorsprong. Enkel namen als Ibtissam, Soukaina, Karima, Meriam etc. Zou een screenshot kunnen sturen van de samenstelling van haar klas maar ik vrees dat die screen nogal snel zou lekken. Misschien heeft studierichting er wel iets mee te maken. Ik studeer talen, en zij iets economisch in haar eerste jaar.

Ik merk dat de KUL zelf echt super super blank is, zeker in vergelijking met de huidige bevolking. Heb daar onlangs nog met een paar vrienden van mij (met immigratieachtergrond) over gepraat en ze zei dat zij minder kansen hebben (al dan niet van thuisuit).

t0tec's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zoek een goede machine (keukenmachine/blender/hakmolen/koffiemolen) om zelf noten/havermout en dergelijke fijn te malen. Zoek ik dan eerder zo een hakmolen of een soort koffiemolen?

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Kzou een blender pakken, die kunt ge dan ook nog voor andere dingen gebruiken.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Voor noten moet je zwaar materiaal hebben, heb een kleine, goedkope, elektrische hakmolen waar havermout, ajuin,... Perfect in gaan maar noten of dadels lukken voor geen meter!

Ik zou specifiek die vraag in een winkel gaan stellen en als ze een model van 20 euro aanraden: run

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Voor noten moet je zwaar materiaal hebben, heb een kleine, goedkope, elektrische hakmolen waar havermout, ajuin,... Perfect in gaan maar noten of dadels lukken voor geen meter!

Ik zou specifiek die vraag in een winkel gaan stellen en als ze een model van 20 euro aanraden: run
    Als ge een beetje een fatsoenlijke blender koopt heeft die daar alles behalve problemen mee hé. Daar mag je zelfs ijsblokken enzo in smijten zonder problemen. Maar goed, nadeel is wel dat die wat geld kosten..

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zou willen overschakelen van Telenet naar Scarlet en heb dit al aangevraagd, maar eigenlijk weet ik niet of er hier een Proximus aansluiting is. Ook de huisbaas weet niet of die kabels liggen tot in ons appartement. Iemand een idee hoe ik dit kan controleren? (een gebouw van 1 kantoor op gelijkvloers en 2 duplex-appartementen op het eerste verdiep)

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Ik zou willen overschakelen van Telenet naar Scarlet en heb dit al aangevraagd, maar eigenlijk weet ik niet of er hier een Proximus aansluiting is. Ook de huisbaas weet niet of die kabels liggen tot in ons appartement. Iemand een idee hoe ik dit kan controleren? (een gebouw van 1 kantoor op gelijkvloers en 2 duplex-appartementen op het eerste verdiep)
    Heb je een telefoon aansluiting ergens?
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Pagina 171 van 179 Eerste ... 71121161167168169170171172173174175 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten