Bekijk resultaten enquête: Stel jij soms kleine vraagjes?

Aantal stemmers
0. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja

0 0%
  • Nee

0 0%
    Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door strijkkeiZer? Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is 5g iets wat je naar moet kijken als je nu een gsm koopt?

Ik ben aan het twijfelen om een nieuwe gsm te kopen en die zou dan een jaar of 3/4 mee moeten.
    Maar ik lees dat (in theorie) er in 2020 een 5g netwerk opgezet gaat worden (belgie kennende duurt het wat langer)

Maar dat zou dus willen zeggen dat we in 2021/2022 wel van 5g gebruik kunnen maken als particulier?
    Niet op letten in Belgie, de ''ruimte'' is zelfs nog niet eens geveild omdat het op federaal niveau rommelt over ''de centjes'' tussen Vlaanderen en Wallonie.
    In de UK heb je in Londen nu al 5G tests en binnenkort ook in NL maar in Belgie kan je daar nog minstens 3 jaar op wachten dankzij heel die politiek zever die er is gebeurd rond 5G, laatst nog een artikel op Tweakers gezien dat het dankzij heel dat politiek gezever hier nu zelfs 2025 kan worden voor Belgie 5G geeft.

Dus lekker gerust een smartphone kopen, tegen dat 5G er volledig is in Belgie zit je al aan je volgend model.

strijkkeiZer?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat was wat ik idd al dacht
    Maar toch zou ik precies enorm veel schrik hebben, dat ze dan ineens razendsnel een akkoord vinden

En ik vermoed dat alle flagships volgend jaar wel 5g aan boord gaan hebben
    Mijn iphone 6s plus is nu ook niet kapot, maar het kriebelt wel doordat hij zo “oud” aan het worden is

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door strijkkeiZer? Bekijk bericht
    Dat was wat ik idd al dacht
    Maar toch zou ik precies enorm veel schrik hebben, dat ze dan ineens razendsnel een akkoord vinden

En ik vermoed dat alle flagships volgend jaar wel 5g aan boord gaan hebben
    Mijn iphone 6s plus is nu ook niet kapot, maar het kriebelt wel doordat hij zo “oud” aan het worden is
    Zelfs al zeggen ze morgen opeens om 14u '' tis goed we kunnen veilen volgende week '' en dan worden die banden geveild dan nog duurt het vlot 2j voor je in grootsteden tests krijgt met 5G en daarna zit je nog eens vlot 2 jaar verder voor je de 5G dekking hebt zoals je nu 4G hebt.

En ja volgend jaar is ook al 5G verwacht op oa iPhones via een Qualcomm chip en in 2022 wilt Apple hun eigen 5G modem klaar hebben dusja een smartphone kopen zonder 5G gaat nog een opgave zijn binnenkort ale in flagship prijzen toch

strijkkeiZer?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is niet erg genoeg dat ik twijfel tussen een 1+ 7t pro en een iphone 11 pro max...
    Twijfel ik ook nog is tussen dit jaar en volgend jaar

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Weet iemand hoe ruim ze bij de bank 'groene'lening zien, iemand daar ervaringen mee? Of al gaan lenen daarvoor?
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vogroth Bekijk bericht
    Weet iemand hoe ruim ze bij de bank 'groene'lening zien, iemand daar ervaringen mee? Of al gaan lenen daarvoor?
    https://www.kbc.be/particulieren/nl/...gielening.html

Lees de voorwaarden eens, zal je al veel duidelijk worden

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    https://www.kbc.be/particulieren/nl/...gielening.html

Lees de voorwaarden eens, zal je al veel duidelijk worden
    Yeah, heb bij vele banken al gekeken voor de goedkoopste JKP maar dan zeggen ze dat het voor elke bank verschillend is qua wat ze toestaan als groen... T'is dermee, als ik van kbc kan verdergaan dan kan ik veel als groen gaan lenen

En kbc is voor ons niet echt haalbaar, te snel moeten terugbetalen -> resulteert in te zware lening
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Levert DPD op Zaterdag ?

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vogroth Bekijk bericht

En kbc is voor ons niet echt haalbaar, te snel moeten terugbetalen -> resulteert in te zware lening
    Hoeveel wil je lenen en op welke termijn? Dat zal veel bepalen
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Levert DPD op Zaterdag ?
    Ik heb al leveringen van dpd ontvangen op zaterdag, via bpost.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Een collega wil iets aanpassen aan een site die we extern hosten. Daarvoor moet ze een (S)FTP client installeren op haar PC.

Reactie van de ICT-dienst hier: "(S)FTP wordt bijna nooit meer gebruikt in de PC-wereld"
    Mijn reactie: "HUH?"

Wie heeft gelijk? Ik dacht toch dat dit nog altijd de standaardmanier is om een site die je op je pc maakt, te transfereren naar een externe server? of mis ik iets?
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Een collega wil iets aanpassen aan een site die we extern hosten. Daarvoor moet ze een (S)FTP client installeren op haar PC.

Reactie van de ICT-dienst hier: "(S)FTP wordt bijna nooit meer gebruikt in de PC-wereld"

Wie heeft gelijk? Ik dacht toch dat dit nog altijd de standaardmanier is om een site die je op je pc maakt, te transfereren naar een externe server? of mis ik iets?
    Ze hebben dan toch op z'n minst een alternatief voorgesteld? (al zou ik als amateur niet weten wat )
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: frequency trainer

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Als je verbinding wil maken met een (s)ftp server ga je toch een client nodig hebben. Ik neem aan dat jullie geen rechten hebben om software te installeren?

Dan moet je maar eens vragen aan uw IT’er wat volgens hem wel de manier is om verbinding te maken met een webserver om bestanden aan te passen of nieuwe nestanden te uploaden.
    Hell must be empty, all the devils are here.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Als je verbinding wil maken met een (s)ftp server ga je toch een client nodig hebben. Ik neem aan dat jullie geen rechten hebben om software te installeren?
    standaard: nee. Daarom dat ze vroeg om Filezilla te installeren om eraan te kunnen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion
    Dan moet je maar eens vragen aan uw IT’er wat volgens hem wel de manier is om verbinding te maken met een webserver om bestanden aan te passen of nieuwe nestanden te uploaden.
    hun antwoord: "wij hebben onze eigen dedicated server waarop wij onze sites hosten"

(ok, al goed en wel, maar als wij zo'n site moeten maken en de ICT-dienst geeft ons geen toegang tot die eigen dedicated server, moeten jullie niet kwaad zijn dat we zelf een account hebben bij Combell waarop wij onze sites hosten, hé)
    Rosa Parks

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    standaard: nee. Daarom dat ze vroeg om Filezilla te installeren om eraan te kunnen.
    hun antwoord: "wij hebben onze eigen dedicated server waarop wij onze sites hosten"

(ok, al goed en wel, maar als wij zo'n site moeten maken en de ICT-dienst geeft ons geen toegang tot die eigen dedicated server, moeten jullie niet kwaad zijn dat we zelf een account hebben bij Combell waarop wij onze sites hosten, hé)
    Als jullie die sites toch al op eigen houtje hosten zou ik gewoon een portable client gebruiken. Die kan je gebruiken zonder te installeren.
    Hell must be empty, all the devils are here.

Pagina 163 van 167 Eerste ... 63113153159160161162163164165166167 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten