Bekijk resultaten enquête: Stel jij soms kleine vraagjes?

Aantal stemmers
0. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja

0 0%
  • Nee

0 0%
    Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Uitkering is normaal enkel dat formulier wat jij en je werkgever ingevuld hebben.
    Aanmoedigingspremie is inderdaad nadat rva zijn goedkeuring gegeven heeft hoewel je eigenlijk net hetzelfde als op die aanvraag van de rva al staat moet invullen en ze geen bewijs moeten zien van goedkeuring (zal wel ergens achter de schermen gevraagd worden maar dan kan rva evengoed doorsturen aan Vlaanderen dat je ouderschapsverlof aangevraagd en gekregen hebt en een aanmoedigingspremie mag krijgen. Maar ja de inefficiëntie van het Belgische ambtenarenorgaan)
    Vorig jaar stond dat van die aanmoedigingspremie zelfs nog niet in hun kluwen (of duidelijk zichtbaar) vermeld. Mijn vrouw haar HR ook niets van vermeld dus toen hebben we die mooi gemist omdat we er niet van wisten. Dit jaar stond die info wel ergens op de rva site en de HR bij mij op het werk heeft het wel vermeld dat we nog recht hebben op wat extra dus nu aanvraag wel gedaan.

Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
    PC: Intel Core i5-6500 Boxed - 16GB Ram - Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G - 525GB SDD + 420GB HD + 1TB HD
    Console: PSX - PS3
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Als ik een google maps gebied offline download op men gsm, gebruikt waze dan de data van die maps? Rij volgende week naar munchen en wil liever waze gebruiken dan.

Ik dacht van wel maar ben ni zeker
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Nee, als je met waze een route berekend kan je die wel zonder data gebruiken zolang je de app in tussentijd niet sluit.

Maar waarom persé offline? Waze gebruikt op uw rit naar München minder data dan dat je 1 foto op instagram zou zetten. En heel het nut van Waze zijn net al die meldingen van flitsers, ongevallen, snellere routes, etc en daar heb je data voor nodig. Nu er toch geen roamingkosten meer zijn zie ik er het nut niet van in eerlijk gezegd.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mefke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Uitkering is normaal enkel dat formulier wat jij en je werkgever ingevuld hebben.
    Aanmoedigingspremie is inderdaad nadat rva zijn goedkeuring gegeven heeft hoewel je eigenlijk net hetzelfde als op die aanvraag van de rva al staat moet invullen en ze geen bewijs moeten zien van goedkeuring (zal wel ergens achter de schermen gevraagd worden maar dan kan rva evengoed doorsturen aan Vlaanderen dat je ouderschapsverlof aangevraagd en gekregen hebt en een aanmoedigingspremie mag krijgen. Maar ja de inefficiëntie van het Belgische ambtenarenorgaan)
    Vorig jaar stond dat van die aanmoedigingspremie zelfs nog niet in hun kluwen (of duidelijk zichtbaar) vermeld. Mijn vrouw haar HR ook niets van vermeld dus toen hebben we die mooi gemist omdat we er niet van wisten. Dit jaar stond die info wel ergens op de rva site en de HR bij mij op het werk heeft het wel vermeld dat we nog recht hebben op wat extra dus nu aanvraag wel gedaan.

Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
    Damn, ik heb daar om een of andere reden blijkbaar geen recht op.
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Nee, als je met waze een route berekend kan je die wel zonder data gebruiken zolang je de app in tussentijd niet sluit.

Maar waarom persé offline? Waze gebruikt op uw rit naar München minder data dan dat je 1 foto op instagram zou zetten. En heel het nut van Waze zijn net al die meldingen van flitsers, ongevallen, snellere routes, etc en daar heb je data voor nodig. Nu er toch geen roamingkosten meer zijn zie ik er het nut niet van in eerlijk gezegd.
    Ik dacht altijd dat die kaarten wel wat data verbruikte, zeker als je x aantal uren aan t rijden bent. Sowieso zou k niet offline rijden vermits ik dan idd die meldingen niet door krijg, maar als die kaarten offline zouden staan dacht ik dat me da misschien een 100-200mb zou schelen qua verbruik. Heb toch nog bijna 5gig over dus zal me er maar ni druk in maken dan dat men data erdoor vliegt
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    Ik dacht altijd dat die kaarten wel wat data verbruikte, zeker als je x aantal uren aan t rijden bent. Sowieso zou k niet offline rijden vermits ik dan idd die meldingen niet door krijg, maar als die kaarten offline zouden staan dacht ik dat me da misschien een 100-200mb zou schelen qua verbruik. Heb toch nog bijna 5gig over dus zal me er maar ni druk in maken dan dat men data erdoor vliegt
    Die downloadt eigenlijk enkel de route die je vraagt, dat gaat zeker heel goed meevallen hoor!
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Iemand tips om Frans te leren?

Ondanks ik het altijd in school gehad heb vroeger, is mijn Frans een regelrechte ramp. Mezelf behelpen of een telefoon beantwoorden lukt niet. Frans klinkt als Chinees voor mij.
    Nu, sinds ik hier echt wil aan werken heb ik al meermaals een gesprek in het Frans aangegaan. Komt waarschijnlijk heel lomp over maar ik probeer zinnen te puzzelen. Ook de nodige handgebaren komen hieraan te pas, wat soms voor grappige taferelen zorgt.

Aangezien een cursus in avondonderwijs heel moeilijk te combineren valt met een wisselend uurschema en kinderen, dacht ik aan zelfstudie (online? via een app?)
    Ik weet dat er zoiets bestaat als DuoLingo, maar dat is ENG - FR.

Misschien alternatieve sites, met een goede reputatie? Mag gerust geld kosten.
    Mijn frans was altijd zo zo op school, maar toen ik afgestudeerd was, ben ik veel in franse servers gaan spelen online (Counterstrike). Dan leert ge wat franse spelers kennen, voegt ge die toe en spreekt ge der zo tegen.

Kans is wel groot dat ze net als ons ook jongeren taal gebruiken, mdr
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 160 van 160 Eerste ... 60110150156157158159160

Tags for this Thread

Regels voor berichten