Bekijk resultaten enquête: Stel jij soms kleine vraagjes?

Aantal stemmers
0. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja

0 0%
  • Nee

0 0%
    Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elosopardo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kan je een niet dimbare LEDlamp stoppen in een socket die je wel kan dimmen op voorwaarde dat je de dimfunctie op 0% zet (dus volle sterkte) ?
    Zolang het gewoon aan/uit is dan kan dat zeker.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door strijkkeiZer? Bekijk bericht
    Ik ga naar de dominicaanse republiek.
    Maar ik vraag me af of ik best hier al dollars regel, of daar dollars ruil met men bankkaart/visa of daar terplaatse cash euros wissel tegen cash dollars.
    Hangt van de wisselkoers af. Toen we naar Bali gingen hebben wij gewoon daar aan de bancontact geld afgehaald.
    Als je de beste koers wil moet je online even zoeken naar een wisselkantoor (hier in Antwerpen is er 1 die een heel deftige koers heeft).

Op de luchthaven zou ik het niet wisselen, tenzij je niet anders kan.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Gonzo the Great's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben op zoek naar een hartslagmeter, liefst enkel op de pols zonder bandje, simpel in gebruik, en die een duidelijk alarm geeft wanneer de hartslag bvb boven en onder een bepaalde grens gaat. (150 en 50 ofzo)
    En die liefst ook niet te snel in error gaat bij hartritmestoornissen.

Het is voor mijn vader, want die heeft soms een hartslag van tegen de 200 wegens voorkamerfebrillatie, en hij merkt dat zelf gewoonweg niet. De cardioloog houdt dat onder controle met medicatie. Hij ligt nu in het hospitaal na het plaatsen van 4 stents, en is nu bereid om eens hij naar huis mag toch constant zo n monitor te dragen, want men heeft gezien dat hij nog eens slaapapneu heeft ook.

Ik vind wel 1001 fitness watches, maar uit de specs is moeilijk te halen of ze zo n alarm hebben, zonder het smart gebeuren te moeten gebruiken. Hij ging het aan de dokter ook eens vragen of zij een watch kan aanraden, maar ik stel het hier ook alvast eens.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo the Great Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar een hartslagmeter, liefst enkel op de pols zonder bandje, simpel in gebruik, en die een duidelijk alarm geeft wanneer de hartslag bvb boven en onder een bepaalde grens gaat. (150 en 50 ofzo)
    En die liefst ook niet te snel in error gaat bij hartritmestoornissen.

Het is voor mijn vader, want die heeft soms een hartslag van tegen de 200 wegens voorkamerfebrillatie, en hij merkt dat zelf gewoonweg niet. De cardioloog houdt dat onder controle met medicatie. Hij ligt nu in het hospitaal na het plaatsen van 4 stents, en is nu bereid om eens hij naar huis mag toch constant zo n monitor te dragen, want men heeft gezien dat hij nog eens slaapapneu heeft ook.

Ik vind wel 1001 fitness watches, maar uit de specs is moeilijk te halen of ze zo n alarm hebben, zonder het smart gebeuren te moeten gebruiken. Hij ging het aan de dokter ook eens vragen of zij een watch kan aanraden, maar ik stel het hier ook alvast eens.
    Hartslagmeter enkel op de pols is niet nauwkeurig genoeg, een borstband is beter. Al kan ik mij voorstellen dat die algoritmes om de hartslag te bepalen aangepast zijn aan gebruikers met een normale hartfunctie.

https://www.alivecor.com/kardiamobile/
    https://www.getqardio.com/
    Zijn betrouwbaarder.

Vraag het sowieso aan zijn dokter.

iTrader
    0
    Ik moet vanavond naar een film in de Kinepolis te Brussel. Iemand tips waar ik het beste parkeer?

Pagina 156 van 156 Eerste ... 56106146152153154155156

Tags for this Thread

Regels voor berichten