Bekijk resultaten enquête: Stel jij soms kleine vraagjes?

Aantal stemmers
0. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja

0 0%
  • Nee

0 0%
    Leauleau's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Twee bolacacia's werden gesnoeid in november. Ik weet het, wss de slechtste moment om het te doen maar ik heb het karwei niet uitgevoerd noch de opdracht ertoe gegeven. Daarenboven werden ze ook nog eens veel te kort gesnoeid.

Het resultaat is dat 1 van beide er niet in slaagt 'uit te breken'. De takjes komen niet meer door de bol, bij de andere gelukkig wel. Weet iemand hoe ik er in slaag de bol weer terug haar te doen krijgen? Dood is hij nog niet want er groeien enkele takjes vanonder de bol naar boven.

Alvast bedankt!

iTrader
    0
    Ik heb al een week of twee last van een pagina hijacker ttz https eu.dcattractionslist.icu en variaties daarop maar steeds proximus of telenet ‘survey’. Hoeveel ik ook mijn browser volledig leegmaak en alles wis, blijft terugkomen. Ook op het moment dat er 0,0 website data -zgz- op de telefoon staan: hijack. Ik heb ook alle mogelijk apps van de kinderen er af gegooid, geen verschil. Ik gebruik nu chrome ipv safari maar vind het toch ambetant. Iemand een idee wat/hoe ik fout doe?
    Edit: ik heb chrome genomen en het is precies hetzelfde probleem
    Laatst gewijzigd door Mmeperlefine; 17 juni 2019 om 01:07

SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

De kleine vraagjes topic - deel 9

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mmeperlefine Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb al een week of twee last van een pagina hijacker ttz https eu.dcattractionslist.icu en variaties daarop maar steeds proximus of telenet ‘survey’. Hoeveel ik ook mijn browser volledig leegmaak en alles wis, blijft terugkomen. Ook op het moment dat er 0,0 website data -zgz- op de telefoon staan: hijack. Ik heb ook alle mogelijk apps van de kinderen er af gegooid, geen verschil. Ik gebruik nu chrome ipv safari maar vind het toch ambetant. Iemand een idee wat/hoe ik fout doe?
    Edit: ik heb chrome genomen en het is precies hetzelfde probleem
    Vorige week ook gehad (op iPhone).
    De omschreven tips die je daarover kan vinden hielpen niet.
    Ik had het wel enkel op de mobiele website van HLN, na enkele seconden lezen.

Bij afzetten van JavaScript in Safari was die pop-up tijdelijk weg.
    De enige ‘grijzere’ apps die ik volgens mij had waren 2 apps om mijn iPhone naar mijn Chromecast te casten.
    Die eraf gegooid en eerst bleef het hetzelfde maar sinds vrijdag ofzo heb ik de pop-up niet meer gezien.

Ik vermoed dat HLN er voor iets tussen zat met bepaalde reclame op hun website ofzo.

iTrader
    0
    Zondag is het babyborrel van mijn zus hare kleinen.
    Ik heb echter geen idee wat te kopen.
    Op geboortelijst is alles al weg.

Duur speelgoed vind ik zonde gezien die daar weinig aan heeft. (zou hem liever op latere leeftijd een duur cadeau kopen)

Iemand enig idee? Momenteel denk ik eraan gewoon geld te geven.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SilentDeath Bekijk bericht
    Zondag is het babyborrel van mijn zus hare kleinen.
    Ik heb echter geen idee wat te kopen.
    Op geboortelijst is alles al weg.

Duur speelgoed vind ik zonde gezien die daar weinig aan heeft. (zou hem liever op latere leeftijd een duur cadeau kopen)

Iemand enig idee? Momenteel denk ik eraan gewoon geld te geven.
    Vraag het haar zelf waar je haar een plezier mee kan doen?
    Mijn ouders hebben bvb meubels cadeau gedaan (kinderkamer), schoonfamilie heeft een spaarrekening geopend voor haar die ze op haar 18de zal krijgen.
    Mijn zus heeft een heleboel spullen 2dehands gegeven maar wel volledig onze stijl, mijn schoonzus gaf een loopfiets zoals mijn man en zij hadden als kind (emotionele waarde).

Kortom: niemand van de directe familie heeft zelfs maar naar die geboortelijst gekeken ;p

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Inderdaad gewoon vragen of ze een bepaald cadeau graag wilt krijgen en anders gewoon geld, daar doe je nooit iets mis mee.

Nitebullet's schermafbeelding
    iTrader
    0

Pakket verzenden naar Nederland via PostNL ?

Beste,

Heeft hier iemand ervaring met het verzenden van pakketten naar Nederland via PostNL ?
    Ik heb via hun website : https://onlineverzendservice.be/#/ een barcode ''gekocht'' en gekleefd aan de verpakking.

Deze wou ik overhandigen aan de dichtsbijzijnde afgeefpunt van PostNL (postcode 1800), maar bij het inscannen blijkt dat de barcode niet kan herkend worden door hun systeem...?
    Ik heb contact genomen met PostNL en ze stellen voor om gewoon weer een nieuwe barcode te kopen.
    De aankoop van de initiële barcode zou terugbetaald worden, maar ik ben niet helemaal overtuigd in heel hun uitleg...

Hoe zijn de zaken bij jullie afgelopen ? Enig advies ?

Ter info, ik wil dit opsturen als particulier aan een particulier in NL.

Alvast bedankt,
    Met vriendelijke groeten,

Aamir

iTrader
    0
    Briefje in de bus van de postbode ‘hou jij je hond in de gaten’. Onze hond is een Golden Retriever, totale love bomb maar idd blaft wel eens als er iets in de bus gestopt wordt of als er volk aan de deur staat (genre omg omg omg). Zijn favoriete ligplaats is in de gang en onze brievenbus is genre in de voordeur gewoon direct op de mat. Ik kan mij best inbeelden als je bang bent voor honden dat het geblaf kan doen verschieten maar wij zijn bijna nooit thuis op dat uur dus de deur gaat nooit open en een golden retriever past niet door die gleuf. De postbode moet zich dus echt nergens zorgen over maken. Hang ik ook een briefje of probeer ik de postbode te spreken? Kan hij weigeren nog post te bedelen ook als hij de hond zelfs nog nooit gezien heeft?

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Briefje in de bus van de postbode ‘hou jij je hond in de gaten’. Onze hond is een Golden Retriever, totale love bomb maar idd blaft wel eens als er iets in de bus gestopt wordt of als er volk aan de deur staat (genre omg omg omg). Zijn favoriete ligplaats is in de gang en onze brievenbus is genre in de voordeur gewoon direct op de mat. Ik kan mij best inbeelden als je bang bent voor honden dat het geblaf kan doen verschieten maar wij zijn bijna nooit thuis op dat uur dus de deur gaat nooit open en een golden retriever past niet door die gleuf. De postbode moet zich dus echt nergens zorgen over maken. Hang ik ook een briefje of probeer ik de postbode te spreken? Kan hij weigeren nog post te bedelen ook als hij de hond zelfs nog nooit gezien heeft?
    Zou die man gewoon ff vriendelijk aanspreken en uitleggen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Da's altijd een probleem bij mensen die zelf geen honden hebben/kennen. Die denken dat blaffen altijd agressief en kwalijk bedoeld is, terwijl het inderdaad vaak eerder is van "er beweegt hier iets hé!"

Aanspreken kan je proberen, maar dan moet je al weten rond welk uur hij zijn ronde doet en zorgen dat je er op dat moment kan zijn. Hij kan altijd vragen om op een andere route gezet te worden, maar echt weigeren kan hij niet denk ik.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kunt ge in de selfscan (delhaize bv) ook geld afhalen door 10-20 euro meer te betalen ?

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greenie Bekijk bericht
    kunt ge in de selfscan (delhaize bv) ook geld afhalen door 10-20 euro meer te betalen ?
    Ja bij Dehlaize kun je kiezen voor “exacte bedrag” of een hoger bedrag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Aan de Aliexpress-kenners: hoeveel dagen ligt een pakje +- bij customs? Of valt daar geen lijn in te trekken?

Betreft een pakje van dikke 10€ en geen namaak.

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Aan de Aliexpress-kenners: hoeveel dagen ligt een pakje +- bij customs? Of valt daar geen lijn in te trekken?

Betreft een pakje van dikke 10€ en geen namaak.
    Ik heb hier net eens wat bestellingen bekeken en daar valt niet echt een lijn in te trekken. Soms zegt de tracking niets over customs, andere keren wel, maar dan nog zit er verschil op wat je juist te zien krijgt.

Nu, het langste is 5 dagen, maar daar zat een weekend tussen. Het kortste 1 dag.

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Thanks! Was uiteindelijk 5 dagen hier.

Pagina 144 van 151 Eerste ... 4494134140141142143144145146147148 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten