Bekijk resultaten enquête: Stel jij soms kleine vraagjes?

Aantal stemmers
0. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja

0 0%
  • Nee

0 0%
    Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Tenzij het getal 9 leeft zal dat wel het 2de zijn. De kat in het logo lijkt mij daar ook bij te passen.
    Wacht, wacht, wacht... KAT IN HET LOGO?

Ik heb altijd gedacht dat dat een duiveltje was!
    *gif van iemand die van z'n stoel valt*
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Wacht, wacht, wacht... KAT IN HET LOGO?

Ik heb altijd gedacht dat dat een duiveltje was!
    *gif van iemand die van z'n stoel valt*
    Dus misschien is het een duiveltje en dan is het toch "lifs" en doelen jullie er eigenlijk op dat Satan leeft

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Iemand die weet waar de verlaten site van Cockerill Sambre Chartel ligt? Liefst via PB?
    Ben normaal best goed in urbex locaties vinden maar deze....
    Die is toch heel gemakkelijk te vinden? Ligt naast de Maas (tussen 2 bruggen) in Seraing. Even google mapsen en ge zijt er.

StoneBall's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    De groep had vestigingen langs de Maas in Seraing, Cheratte en Herstal en langs de Samber in Charleroi.

Als je op google maps kijkt: denk ik dat het 1 van deze zal zijn: https://goo.gl/maps/SeYN7tMGyMdp45848 // https://goo.gl/maps/9u1vrdsgJP4fVkHt9 // https://goo.gl/maps/1UJWUuQJc41jmPZD9 // https://goo.gl/maps/m6YHR3RNCkVnKFoh8

Hier: https://goo.gl/maps/kPkXdwY47fpf7pum7 ook nog verlaten gebouw ( Steenkolenmijn van Hasard)
    Laatst gewijzigd door StoneBall; 23 mei 2019 om 11:52
    .

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Die is toch heel gemakkelijk te vinden? Ligt naast de Maas (tussen 2 bruggen) in Seraing. Even google mapsen en ge zijt er.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StoneBall Bekijk bericht
    De groep had vestigingen langs de Maas in Seraing, Cheratte en Herstal en langs de Samber in Charleroi.

Als je op google maps kijkt: denk ik dat het 1 van deze zal zijn: https://goo.gl/maps/SeYN7tMGyMdp45848 // https://goo.gl/maps/9u1vrdsgJP4fVkHt9 // https://goo.gl/maps/1UJWUuQJc41jmPZD9 // https://goo.gl/maps/m6YHR3RNCkVnKFoh8
    Thanks, ja had het net zelf gevonden. Doe mijn post weg en dan zie ik dit.
    Maar alleszins dikke merci.

Normaal zoek ik dat ter plaatse zelf wel uit, maar ga zaterdag normaal en niet veel tijd om nog rond te rijden en te zoeken dan

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vooraleer ik begin..ik vraag dit voor iemand anders! Stel: een grootvader kan niet van zijn dochter blijven. De dochter word zwanger en bevalt. Het kind word geplaatst maar kent wel zijn moeder. Hoe kan een dna test aantonen dat de grootvader de vader is? Gaat die niet sowieso positief testen omdat er verwantschap is omdat de moeder zijn dochter is?

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    Vooraleer ik begin..ik vraag dit voor iemand anders! Stel: een grootvader kan niet van zijn dochter blijven. De dochter word zwanger en bevalt. Het kind word geplaatst maar kent wel zijn moeder. Hoe kan een dna test aantonen dat de grootvader de vader is? Gaat die niet sowieso positief testen omdat er verwantschap is omdat de moeder zijn dochter is?
    Redelijk simpel lijkt me: je test de mama en het kind. Je zal X% elementen hebben die niet bij de mama voorkomen maar wel bij het kind. Dan test je de opa/papa en zal je zien dat de ontbrekende stukken die niet van de mama komen, te verklaren zijn door de opa. Eventueel test je nog broers om uit te sluiten dat de broer op de mama gesprongen heeft.
    “Bezuinigen op onderwijs? Hebben we nog niets geleert?”
    Loesje

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Redelijk simpel lijkt me: je test de mama en het kind. Je zal X% elementen hebben die niet bij de mama voorkomen maar wel bij het kind. Dan test je de opa/papa en zal je zien dat de ontbrekende stukken die niet van de mama komen, te verklaren zijn door de opa. Eventueel test je nog broers om uit te sluiten dat de broer op de mama gesprongen heeft.
    En als de opa niet wil? Kan je hem hiertoe verplichten?

En als de stiefbroer gestorven is kan je dan zijn dochter testen?

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    En als de opa niet wil? Kan je hem hiertoe verplichten?

En als de stiefbroer gestorven is kan je dan zijn dochter testen?
    niemand kan gedwongen worden een DNA-test af te nemen, zie de koning. Maar uit de weigering zonder deftige reden kan (en heeft een rechter al in het verleden) dat gelijkgesteld met toegeven.

Met een stiefbroer wordt het al ingewikkelder, maar ook dan zal dat wel bij de dochter kunnen, lijkt me. Zal je mss ook wel nog andere mensne moeten testen om zaken uit te sluiten.
    “Bezuinigen op onderwijs? Hebben we nog niets geleert?”
    Loesje
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Iemand enig idee of de winkels donderdag met Hemelvaart open zijn in Eindhoven?

strijkkeiZer?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb op aliexpress iets besteld van 30€ en heb nu een brief van de douane gekregen...

Wat doe ik nu best?
    Bij aliexpress zeggen dat het pakje niet is aangekomen (en dus men geld terug krijgen) en opnieuw bestellen?

iTrader
    0
    Dan krijg je hoogst waarschijnlijk hetzelfde gevolg: pakje wordt op basis van afzender er uit gefilterd.

Ik had iets besteld dat letterlijk een euro te duur was, factuur gevraagd aan de verkoper met aankoopbedrag 1 cent onder het maximum om douanevrij te zijn.

Ook al iets voor 80 euro uit de VS laten komen dat me 1/3de kostte dan hier in België, de kosten voor douane etc er dan maar bij genomen, kostte me nog steeds minder dan hier in België hetzelfde bestellen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door strijkkeiZer? Bekijk bericht
    Ik heb op aliexpress iets besteld van 30€ en heb nu een brief van de douane gekregen...

Wat doe ik nu best?
    Bij aliexpress zeggen dat het pakje niet is aangekomen (en dus men geld terug krijgen) en opnieuw bestellen?
    Wat je nu doet is, je vult die papieren van de douane in en stuurt die terug.

Negeer de douane en bestel vooral opnieuw. Uw adres staat nu al gemarkeerd en Ali Express ook allang.
    Als je een inspecteur op uw dak wil moet je dat vooral doen.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door strijkkeiZer? Bekijk bericht

Wat doe ik nu best?
    Je hebt 2 keuzes, vul die brief in of stuur een mail naar de Douane met de info + eventueel screenshot die ze vragen en je krijgt je pakje + extra kosten of negeer de brief en het wordt vernietigd.

Je geld ga je niet terug krijgen want douane kosten en de regels van je land zijn voor de koper en op eigen risico, als je eventueel een claim indient bij AliExpress nemen zij de tracking van je pakje erbij en ik ben er zeker van dat dat als status heeft dat het in land van aankomst is of bij de douane ligt, effectief indienen als niets ontvangen kan je pas na de buyer protection periode ( meestal 60 dagen ) maar als je pakje vernietigd wordt door de douane omdat jij die brief niet terug stuurt dan zegt de tracking dat ook.

Dus hoe je het draait of keert je bent gescheten buiten extra betalen voor douane of je pakje laten vernietigen, enige waar je kan op hopen is dat de buyer protection tijd verloopt en dat je tracking dan niets vermeld van douane of vernietigd te zijn, dan zou je eventueel een claim kunnen in dienen en kans maken.
    Zowiezo weet je waar je aan begint buiten de EU, je weet dat 22 euro de grens is voor de douane en je weet de risico's op voorhand, dus nu proberen die brief weg te moffelen en je geld van die seller terug te krijgen omdat je, onterecht, niks met de douane wilt te maken hebben, is een dick move.

In het vervolg voor je koopt op Ali de seller een bericht sturen en vragen of hij lager wilt taxeren op de verpakking, en anders onder de 22 euro blijven.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Je hebt 2 keuzes, vul die brief in of stuur een mail naar de Douane met de info + eventueel screenshot die ze vragen en je krijgt je pakje + extra kosten of negeer de brief en het wordt vernietigd.

Je geld ga je niet terug krijgen want douane kosten en de regels van je land zijn voor de koper en op eigen risico, als je eventueel een claim indient bij AliExpress nemen zij de tracking van je pakje erbij en ik ben er zeker van dat dat als status heeft dat het in land van aankomst is of bij de douane ligt, effectief indienen als niets ontvangen kan je pas na de buyer protection periode ( meestal 60 dagen ) maar als je pakje vernietigd wordt door de douane omdat jij die brief niet terug stuurt dan zegt de tracking dat ook.

Dus hoe je het draait of keert je bent gescheten buiten extra betalen voor douane of je pakje laten vernietigen, enige waar je kan op hopen is dat de buyer protection tijd verloopt en dat je tracking dan niets vermeld van douane of vernietigd te zijn, dan zou je eventueel een claim kunnen in dienen en kans maken.
    Zowiezo weet je waar je aan begint buiten de EU, je weet dat 22 euro de grens is voor de douane en je weet de risico's op voorhand, dus nu proberen die brief weg te moffelen en je geld van die seller terug te krijgen omdat je, onterecht, niks met de douane wilt te maken hebben, is een dick move.

In het vervolg voor je koopt op Ali de seller een bericht sturen en vragen of hij lager wilt taxeren op de verpakking, en anders onder de 22 euro blijven.
    Als je dat niet betaald wordt dat niet vernietigd. Het enigste dat vernietigd wordt is als het gebleken fake is.

Die sturen dat gewoon terug. Had ook zo'n voorval van iets van €20 en moest €20 kosten betalen. Ik vroeg wat er gebeurd als ik daar niet met akkoord ging en die zeiden dat dat gewoon terug gestuurd wordt.

Overlaatst iets besteld voor mijn wagen en de €30 kosten die ik moest betalen was nog laag genoeg om het niet in België te bestellen. Dus gewoon zien of die extra kosten het waard zijn al dan niet en anders gewoon laten liggen en wordt het terug gestuurd. Gewoon papieren via mail doorsturen dan hebben ze die sneller en wordt het sneller ingeklaard als je akkoord bent.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Pagina 141 van 144 Eerste ... 4191131137138139140141142143144 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten