KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nee inderdaad. Daarom dat ik ff gevraagd heb of er nog enkel glas in zit ofzo of mss is het nog met stookolie. De prijzen om dat te veranderen vallen denk ik nog wel mee? 320 zou te veel zijn voor ons. We kunnen zon 1000-1200 afbetalen per maand
    Ik bedoel 320 is de epc waarde ^^
    Best wel eens navraag doen over glas , isolatie.
    Succes met de zoektocht.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Ik bedoel 320 is de epc waarde ^^
    Best wel eens navraag doen over glas , isolatie.
    Succes met de zoektocht.
    Ooh oke. Ja dat ander huis met plat dak is 300. Maar ik vind dat zo raar..270 000 voor een huis met 300 epc en 10 are grond lijkt weinig..en het staat al maanden te koop..zou dat nu puur duur dat plat dak komen?

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ooh oke. Ja dat ander huis met plat dak is 300. Maar ik vind dat zo raar..270 000 voor een huis met 300 epc en 10 are grond lijkt weinig..en het staat al maanden te koop..zou dat nu puur duur dat plat dak komen?
    Da kan, maar kan ook andere reden hebben. Hier in de buurt waar ik ga wonen staan er ook veel huizen lang te huur / te koop.
    Eigenlijk op het eerste zicht is er daar niet mis mee.

Ik had wel een paar puntjes bij men zoektocht.

Openbaar vervoer dicht bij
    winkels die niet te ver weg moeten zijn ( als ik te voet naar de winkel moet )

Eigenlijk zou je eens bezoek moeten plannen en gaan kijken naar de ligging van het pand.
    Zoveel mogelijk informatie hier verzamelen waar je op moet letten en vragen die je kan stellen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Da kan, maar kan ook andere reden hebben. Hier in de buurt waar ik ga wonen staan er ook veel huizen lang te huur / te koop.
    Eigenlijk op het eerste zicht is er daar niet mis mee.

Ik had wel een paar puntjes bij men zoektocht.

Openbaar vervoer dicht bij
    winkels die niet te ver weg moeten zijn ( als ik te voet naar de winkel moet )

Eigenlijk zou je eens bezoek moeten plannen en gaan kijken naar de ligging van het pand.
    Zoveel mogelijk informatie hier verzamelen waar je op moet letten en vragen die je kan stellen.
    Bij ons is het vooral belangrijk dat er parking is voor 3 auto's en niet te ver van de winkels en dat er een plek is voor mijn hondjes waar ze binnen en ook buiten kunnen als wij werken zijn. Het plat dak is dus perfect voor ons..maar mijn familie en de zijne raden het af

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Wij zijn momenteel op huizenjacht. Nu zagen we dit : https://immo.vlan.be/nl/detail/huis/...m_content=sell

En we vroegen ons af waarom die epc zo hoog staat omdat er bij staat dat het in 1999 gerenoveerd is. Een huis met een hoge epc kan je beter mijden niet? Er staat ook niets bij of het enkele beglazing is ofzo..

En dan is er dit : https://vastengoed.be/vastgoed/immo-...e-koop/vgg2789

Maar mijn schoonvader raadt dat af omdat het een plat dak heeft. Is een plat dak zon ramp? Er staat bij dat het geïsoleerd is
    Ik zou eerlijk gezegd veel liever een plat dak hebben dan een zadeldak. Zo verlies je geen ruimte op je oppervlakte vloer. Een EPC van 939 is bijzonder slecht, ook voor een vrijstaande woning. Dat kan alleen als er echt NERGENS isolatie zit. Niks in de vloer, niks in muren of dak. Het mijne was rond de 750 en ik had bij aankoop enkel 6 cm glaswol in het dak en ongeveer de helft van het glas was enkel glas. Als je dat zou kopen moet dat tot op de ruwbouw afgebroken worden imo om deftig te renoveren. Mij maak je niet wijs dat dat deftig gerenoveerd is. Ze hebben het precies hervoegd ja, maar binnen is niks gebeurt. De badkamer spreekt al boekdelen.
    Twitch|Steam|PSN
    i5 2500K|16 GB Kingston HyperX|RX580

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Ik zou eerlijk gezegd veel liever een plat dak hebben dan een zadeldak. Zo verlies je geen ruimte op je oppervlakte vloer. Een EPC van 939 is bijzonder slecht, ook voor een vrijstaande woning. Dat kan alleen als er echt NERGENS isolatie zit. Niks in de vloer, niks in muren of dak. Het mijne was rond de 750 en ik had bij aankoop enkel 6 cm glaswol in het dak en ongeveer de helft van het glas was enkel glas. Als je dat zou kopen moet dat tot op de ruwbouw afgebroken worden imo om deftig te renoveren. Mij maak je niet wijs dat dat deftig gerenoveerd is. Ze hebben het precies hervoegd ja, maar binnen is niks gebeurt. De badkamer spreekt al boekdelen.
    Ja wij kennen daar niks van en hadden ook al door dat er iets niet klopt. Die makkelaar heeft ook nog niet geantwoord. Wel veel geld voor zoiets dan!

AlexisS's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hoe noemen de broodjes op onderstaande foto’s? Ik heb het over het brood zelf, wat voor soort/type brood is dit?
    Ik wil zelf zo’n broodjes maken, zouden deze enkel afgebakt worden of nog in een soort van grill gestoken worden ook?

Asateo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik weet niet wat voor type brood het is, maar ik krijg een vergelijkbaar resultaat met een dubbelzijdige gril.

Het is droog en vrij hard hé. Niet te vergelijken met geroosterd brood.
    All the world’s a stage, And all the men and women merely players. - W. Shakespear

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Is die laatste foto geen ciabata broodje?
    All our Gods have abandoned us.

AlexisS's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Asateo Bekijk bericht
    Ik weet niet wat voor type brood het is, maar ik krijg een vergelijkbaar resultaat met een dubbelzijdige gril.

Het is droog en vrij hard hé. Niet te vergelijken met geroosterd brood.
    Klopt, deze sandwiches kosten int stad 5€ per stuk, ik wil ze liever zelf maken als luchtige lunch.

iTrader
    0
    Is dat niet gewoon panini brood?

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Panini is smaller dan wat op die onderste foto staat, ik sluit me aan bij Carrion en zeg dat dat een ciabatta is, ziet er hetzelfde uit als een ciabatta gerookte zalm uit een Bruno tankstation.
    Bovenste lijkt me gewoon groot vierkant bruin brood ( of wholegrain ) te zijn wat tussen een grill uitkomt, aka een veredelde croque.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    https://www.9lives.be/forum/economie...oter-huis.html

Alle ja, no offence maar da’s precies in elk topic dat het over uw aankoop van een huis gaat

Edit: ook maar flauw dat ge uw bericht verwijdert hebt ashuray
    Laatst gewijzigd door Carrion; Vandaag om 12:18
    All our Gods have abandoned us.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 113 van 113 Eerste ... 1363103109110111112113

Tags for this Thread

Regels voor berichten