Pagina 6 van 55 Eerste ... 234567891016 ... Laatste
    Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik ben nog aan het twijfelen, de Modefined Sirius ligt me wel ( zuster bedrijf van Lost Vape ) qua uiterlijk, staat voor 41 op Gearbest en voor 59.90 in Belgacig, voor dat verschil koop ik hem wel hier dan want heb gelezen dat je last kunt hebben van een sticky fire button, zou opgelost zijn in latere batches maar dat weet je niet op voorhand welke batch ze verkopen dus heb ik liever lokale omruilgarantie dan in China 19 euro uit te sparen.

Eventueel de Vaporesso revenger ( X ) ook een mooie mod en goed afgewerkt en altijd fan geweest van hun Omni board software.

Voor de rest niet echt een dual battery mod op het oog, 2018 wordt ook het jaar van de 21700 batterij dus verwacht dat die mods ook op gang gaan komen na Chinees nieuwjaar, zou dan ook wel weer wat obsolete voelen om nog een 18650 device te kopen, hoewel die Samsung 21700 nog niet ready is voor verkoop...

''Samsung INR21700-30T 35A 3000mAh 21700 Bench Test Results...an incredible 40A 3100mAh battery'' van Mooch, 40A op 1 batterij blijft uiteraard niks mis met 18650 batterijen maar stiekem toch benieuwd naar 21700 mods, Eleaf heeft al een Pico 21700 aangekondigd, maar een Pico is maar 1 battery dus niks voor mij.

Verder tevreden van mne Crius 2 RTA, eens andere coil op proberen binnen kort, de stock coil is cava maar wil eens zien wat een goeie coil erin doet eventueel tegen het einde van de maand eens een Digiflavor Drop RDA vanuit China bestellen, 18 euro dus geen last van douane, tov 36 euro in de Vaporshop, krijgt precies wel beestige reviews.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben nog aan het twijfelen, de Modefined Sirius ligt me wel ( zuster bedrijf van Lost Vape ) qua uiterlijk, staat voor 41 op Gearbest en voor 59.90 in Belgacig, voor dat verschil koop ik hem wel hier dan want heb gelezen dat je last kunt hebben van een sticky fire button, zou opgelost zijn in latere batches maar dat weet je niet op voorhand welke batch ze verkopen dus heb ik liever lokale omruilgarantie dan in China 19 euro uit te sparen.

Eventueel de Vaporesso revenger ( X ) ook een mooie mod en goed afgewerkt en altijd fan geweest van hun Omni board software.

Voor de rest niet echt een dual battery mod op het oog, 2018 wordt ook het jaar van de 21700 batterij dus verwacht dat die mods ook op gang gaan komen na Chinees nieuwjaar, zou dan ook wel weer wat obsolete voelen om nog een 18650 device te kopen, hoewel die Samsung 21700 nog niet ready is voor verkoop...

''Samsung INR21700-30T 35A 3000mAh 21700 Bench Test Results...an incredible 40A 3100mAh battery'' van Mooch, 40A op 1 batterij blijft uiteraard niks mis met 18650 batterijen maar stiekem toch benieuwd naar 21700 mods, Eleaf heeft al een Pico 21700 aangekondigd, maar een Pico is maar 1 battery dus niks voor mij.

Verder tevreden van mne Crius 2 RTA, eens andere coil op proberen binnen kort, de stock coil is cava maar wil eens zien wat een goeie coil erin doet eventueel tegen het einde van de maand eens een Digiflavor Drop RDA vanuit China bestellen, 18 euro dus geen last van douane, tov 36 euro in de Vaporshop, krijgt precies wel beestige reviews.
    Die capo 100 is met zo 21700 batterij. Past net in mijn D2 nitecore.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Die capo 100 is met zo 21700 batterij. Past net in mijn D2 nitecore.
    Klopt, maar heb een dual battery mod nodig eenmaal ik mn Drop heb, 70-80 watt op mn AL85 doorjagen gaat niet veel zin hebben op 1 battery, op die Capo heeft het iets meer nut maar ben ook mods met het battery capje on top beu, is nogal limited qua tanks.
    Daarmee dat ik eigenlijk aan het wachten ben op 21700 dual mods, eventueel nog dual 18650 als ik echt een mod vind die me aanspreekt zoals die Modefined Sirius eventueel.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Klopt, maar heb een dual battery mod nodig eenmaal ik mn Drop heb, 70-80 watt op mn AL85 doorjagen gaat niet veel zin hebben op 1 battery, op die Capo heeft het iets meer nut maar ben ook mods met het battery capje on top beu, is nogal limited qua tanks.
    Daarmee dat ik eigenlijk aan het wachten ben op 21700 dual mods, eventueel nog dual 18650 als ik echt een mod vind die me aanspreekt zoals die Modefined Sirius eventueel.
    Bij die capo draai ik mijn 25mm druga erop ( meeste grote tanks dus ).
    Wat voordeel is van die mod dat ik 3 soorten kan gebruiken, 18650( met adapter ) ,2700 en 21700. Nu die mod is gewoon upgrade tov mijn pico. Mijn main mod is nog altijd de boxer v2.0 en die is dual 18650.
    En voor 80W kan je wel kijken voor 18650 dual mod.. Doe zoals de meeste, extra 2 batterijen kopen dat je kan wisselen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    5 (100%)
    Ja mijne 25mm crius 2 rta past ook perfect op mne AL85, zie zelfs nog een gap tussen de tank en battery cap en geen overhang, was ik wel verrast van is ook geen hoge tank dus ziet er zelfs nog niet zo belachelijk uit als bv een Ammit 25 die een stukje langer is.

Was toch van plan om eens 4 nieuwe batterijen te kopen op nkon.nl, tussen de 3.50 en 6 euro per stuk, wel wat anders dan vapeshops moest ik een dual 18650 kopen gaan het waarschijnlijk Samsung 25R's zijn, LG H2's of Sony VTC5A of 6, al zijn deze laatste 2 iets duurder maar nog steeds de helft van in vapeshops.
    Op zich maakt het voor in regulated mods ook allemaal niet veel uit, een continued hoge A. doorvoer is enkel interessant voor mech mods dus leun ik eerder naar de LG of VTC6 wegens minstens 3000 mAh tov 2500 voor de 25R's of 2600 voor de VTC5A.

Ga ook geen maaanden wachten op 21700 mods en met extra batterijen heb je toch miniem tot geen last van lege batterijen, heb een external charger voor 2 batterijen dus altijd een paar beschikbaar dan.
    Binnenkort eens naar Belgacig, zijn de enige in Belgie die de Modefined Sirius hebben en mods staan daar tentoongesteld dus eens vastnemen en zien

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Ja mijne 25mm crius 2 rta past ook perfect op mne AL85, zie zelfs nog een gap tussen de tank en battery cap en geen overhang, was ik wel verrast van is ook geen hoge tank dus ziet er zelfs nog niet zo belachelijk uit als bv een Ammit 25 die een stukje langer is.

Was toch van plan om eens 4 nieuwe batterijen te kopen op nkon.nl, tussen de 3.50 en 6 euro per stuk, wel wat anders dan vapeshops moest ik een dual 18650 kopen gaan het waarschijnlijk Samsung 25R's zijn, LG H2's of Sony VTC5A of 6, al zijn deze laatste 2 iets duurder maar nog steeds de helft van in vapeshops.
    Op zich maakt het voor in regulated mods ook allemaal niet veel uit, een continued hoge A. doorvoer is enkel interessant voor mech mods dus leun ik eerder naar de LG of VTC6 wegens minstens 3000 mAh tov 2500 voor de 25R's of 2600 voor de VTC5A.

Ga ook geen maaanden wachten op 21700 mods en met extra batterijen heb je toch miniem tot geen last van lege batterijen, heb een external charger voor 2 batterijen dus altijd een paar beschikbaar dan.
    Binnenkort eens naar Belgacig, zijn de enige in Belgie die de Modefined Sirius hebben en mods staan daar tentoongesteld dus eens vastnemen en zien
    Ik heb momenteel deze gekregen van de vapeshop.

https://www.nkon.nl/samsung-inr-18650-30q-3000mah.html

Kom van de 25R 2500mah.

Succes met zoeken, zeker eens doen gaan kijken.
    PSN x_SyncBE

iTrader
    5 (100%)
    Heb ik nu ook, was mijn eerste 18650 ooit van in Februari in mn Vaporesso Attitude steekt nu al van in de zomer in mn AL85, op zich ook wel een goede batterij.
    Mn broer heeft nu de 25R 2500mAh en klaagt dat ze redelijk snel leeg zijn, maar in zijn andere mod heeft hij VTC 6 en die zijn 3000 of 3120 dus lijkt ook logisch, denk dat ik eerder voor de VTC 6 of LG H2 ga gaan als ik 18650's koop, die 30Q is ook leuk maar in serie heb ik dan toch liever 40A ipv 30 ( al haal je dat ook enkel met de H2 want de VTC 6 haalt geen 20A volgens Mooch )

In de Vaporshop mag ik ook altijd vasthouden want ik kom daar al lang voor liquids maar voor mods zijn ze te duur, en toen zag ik op de FB van Belgacig Tienen dat die mods daar gewoon staan om vast te nemen dus ik ga donderdag eens zien, mod is toch pas voor volgende maand, ff de kosten van de feesten onder de mat vegen

Hatchetman's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Net een cleito 120 besteld bij fasttech ben eens benieuwd of dat zoveel verschil is in smaak met crown.
    Iemand hier leb kuchen dictator lemonade en gingerbread latte al getest van FB?
    Zijn ze de moeite? ik moet wat nieuwe juices maken en weet niet wat te nemen.
    Of iets nieuw one shot gewijs at chefs?
    Laatst gewijzigd door Hatchetman; 4 januari 2018 om 00:39
    Spelling aub hatchet

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat is tegenwoordig een goede mod? Ik zie de bomen door het bos niet meer.
    Die Chinese brol (Smok) koop ik niet meer.
    Moet stevig zijn, een display hoeft niet, wattage speelt geen rol (damp rond de 45W) en zo weinig mogelijk gimmicks dat stuk kunnen gaan.
    ...Ω...

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Wat is tegenwoordig een goede mod? Ik zie de bomen door het bos niet meer.
    Die Chinese brol (Smok) koop ik niet meer.
    Moet stevig zijn, een display hoeft niet, wattage speelt geen rol (damp rond de 45W) en zo weinig mogelijk gimmicks dat stuk kunnen gaan.
    Ik ben tevreden van mijn boxer mod v2.0. Is zo robuust ding en de lak na jaar hangt er nog aan. Modje kost 65 euro en zijn op 2 18650 batterijen. Dus op je 45W ga je wel lang doen ermee.
    vaporesso zijn ook zeer deftige mods heb er al veel goeds over gehoord.

Deze schijnt ook wel heel stevig te zijn.
    PSN x_SyncBE

Hara-K1ri's schermafbeelding
    iTrader
    33 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hatchetman Bekijk bericht
    Net een cleito 120 besteld bij fasttech ben eens benieuwd of dat zoveel verschil is in smaak met crown.
    Iemand hier leb kuchen dictator lemonade en gingerbread latte al getest van FB?
    Zijn ze de moeite? ik moet wat nieuwe juices maken en weet niet wat te nemen.
    Of iets nieuw one shot gewijs at chefs?
    Zelf niet geprobeerd, maar ik lees toch enorm veel positieve reacties op die dictator lemonade. De rest heb ik niet echt gevolgd.

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Ik ben tevreden van mijn boxer mod v2.0. Is zo robuust ding en de lak na jaar hangt er nog aan. Modje kost 65 euro en zijn op 2 18650 batterijen. Dus op je 45W ga je wel lang doen ermee.
    vaporesso zijn ook zeer deftige mods heb er al veel goeds over gehoord.

Deze schijnt ook wel heel stevig te zijn.
    Bedankt voor de tip!

Die Aegis zag er goed uit en op het gemakje wat gegoogeld.
    Zojuist 1tje besteld ze. Nu wachten of ie wel degelijk gaat aankomen na bovenstaande post.
    ...Ω...

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Bedankt voor de tip!

Zojuist 1tje besteld ze. Nu wachten of ie wel degelijk gaat aankomen na bovenstaande post.
    Ik hoop voor jou van wel. Graag gedaan, mocht hij toch aankomen, happy vaping
    PSN x_SyncBE

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Bedankt voor de tip!

Ik denk dat het vooral wat bangmakerij is. Op facebook had iemand vandaag nog zijn mod ontvangen.
    Ze spreken ook dat de volksgezondheidsinspectie de pakjes openden, ik kan mis zijn maar ik denk niet dat ze het personeel hebben om alle dagen alle inkomende pakjes te controleren.
    Mijn ijoy capo squonqer is ook onderweg van ali. Ben ook benieuwd of deze zal toekomen.
    Die aegis is een toestel dat ik ook al even op het oog heb. Collega van mij heeft hem onlangs in een brick shop gekocht(65€)en is er tevreden van. Leuk en stevig toestel en waterdicht ook. Deftig batterijdeksel.

Pagina 6 van 55 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten