Pagina 58 van 59 Eerste ... 848545556575859 Laatste
    KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kickback44 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb gemaild naar Rocket Fuel en zij leveren niet meer aan shops in Europa, wegens de nieuwe wetgeving. Dus de liquids zijn enkel via hun eigen webshop te bestellen. Wat bedoel je juist met die 22 USD waarde aan douanekosten? Bedoel je dat je een maar voor een maximaal bedrag mag aankopen in de USA of bedoel je dat er bij elke bestelling nog eens 22 USD bijkomt qua kosten?
    Dat je onder het bedrag van 22 euro moet blijven anders betaal je douane kosten en 21 % btw.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Kickback44's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wow, onder het bedrag van 22 euro... Dan kan je bijna niets bestellen van hoeveelheid? Hoewel, als je voor 100 dollar zou aankopen, komt daar dus enkel nog 21% BTW bij of ook nog eens extra douanekosten?

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Wow, onder het bedrag van 22 euro... Dan kan je bijna niets bestellen van hoeveelheid? Hoewel, als je voor 100 dollar zou aankopen, komt daar dus enkel nog 21% BTW bij of ook nog eens extra douanekosten?
    21% BTW en iets van een 23 euro Bpost handling kosten om het aan de douane te overhandigen en in te klaren ( vroeger nog niet zo lang geleden waren die Bpost kosten 13 euro maar met de influx van AliExpress etc hebben ze geld geroken bij Bpost )

Dus op 100 euro kan dat ongeveer 145 euro worden als je pech hebt en dan moete nog geluk hebben omdat het vape related is, in theorie is liquid met 0 nic of aroma toegelaten maar heb toch ook al gelezen van sommige dat het wel tegen gehouden is, vooral als het dan van buiten de EU komt.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Als ze u eruit halen mag je nog douane kosten rekenen inderdaad, sommige pikken ze er uit en sommige niet.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Kickback44's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bedankt voor alle info... Best eens overwegen of het de gok waard is. Heb al zoveel verschillende liquids en merken uitgeprobeerd, maar die van Rocket Fuel zijn écht de beste voor mij. Al enkele jaren niet meer te verkrijgen in EU, vreemd dat geen enkele vape-shop in de EU dit merk wil invoeren? (Aangezien er in de EU tal van Amerikaanse liquid merken te verkrijgen zijn)

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Mijn vriendin zou graag willen stoppen met roken en om af te bouwen zou ze om te beginnen willen overstappen naar een vapor. Ze is rookster van zo een 6 sigaretten op een dag.
    Het liefst zou ze een kleine smalle Vapor willen hebben (zeg maar sigaarvormig).
    Iemand die advies kan geven in het kopen van een Vapor (merk, type enz.)?
    Er is in Oostakker, aan de hyper Carrefour, een vapor shop. Iemand ervaring met deze winkel?

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    149 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M2Competition Bekijk bericht
    Mijn vriendin zou graag willen stoppen met roken en om af te bouwen zou ze om te beginnen willen overstappen naar een vapor. Ze is rookster van zo een 6 sigaretten op een dag.
    Het liefst zou ze een kleine smalle Vapor willen hebben (zeg maar sigaarvormig).
    Er is in Oostakker, aan de hyper Carrefour, een vapor shop. Iemand ervaring met deze winkel?
    Voor een beginner zou ik een pod systeem of een simpele starter kit met een sub ohm tank.

Pod systemen (de Hexa of Vype bijvoorbeeld) zijn het makkelijkste om te gebruiken. Gewoon een voorgevuld ‘podje’ met liquid er in steken en je bent vertrokken. Het nadeel is dat die pods ook niet goedkoop zijn. 8€ voor 2 pods voor de hexa. Zelf doe ik 2 dagen met 1 podje. Voordeel is dat je kunt ‘trekken’ zoals je aan een sigaret doet. Dit leunt het dichtst aan bij roken.

Een starter kit met sub-ohm tank is een andere manier van vapen. Je gaat dan direct de damp naar je longen trekken. Direct lung in het vakjargon dit is voor de meeste mensen wel een aanpassing. Sub ohm tanks hebben ook pakken meer smaak dan de basic podsystemen.
    Het nadeel van die sub ohm tanks is dan weer de kostprijs van de coils die je er in moet steken.

Het zal dus zowat zoeken zijn wat voor u vriendin het beste uitkomt. Ik zou gewoon een hexa 2.0 kopen en doosje met 2 pods. Dan zijt ge voor €33 gesteld. Een sub ohm starterkit zal sowieso duurder uitvallen.

Die winkel die je aanhaalt heeft bovengenoemde artikelen liggen. Heb daar ook al zaken gekocht.
    Xbox Live: kTs Yones

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Heb hier de smok novo 2 , super klein ding maar gewoon elke euro waard.
    Kost rond de 30 euro, is ook een pod systeem dat je zelf kan vullen.

Kost ongeveer 10 euro voor 3 coils, doe er toch 2 weken mee per coil.
    Ben dan ook geen chain vapor, is perfect voor starters.
    Heb deze cadeau gedaan aan mijn moeder en da mens is 60 en kan er mee overweg.

PSN x_SyncBE

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Nog eens besteld op Flavour boss omdat iedereen in de groep lyrisch was over die iced honeydew melon/blackcurrant die ze nu hebben , ook nuclear orange erbij besteld en 10 nic shots ( wegens retegoedkoop, 70 cent i.p.v. 2 euro hier in de shops )

Ook 500ml VG want iets van 2 euro maar, helaas de dop van de VG fles gekomen tijdens UPS transport alles zat onder maar gewoon de boss shots en nic shots met water gekuist langs buiten en gedroogd dus dat is in orde maar ja geen VG nu.
    Had mail gestuurd met foto’s en 3u later al reply dat ze nieuwe VG opsturen, hopelijk wel met dhl of ups express of toch tenminste UPS standard wat ik nu ook had betaald.

Sowieso niet echt fan van hun verzending want ze steken het gewoon in bubble wrap en dan daar rond een zak van UPS wat eigenlijk niet meer is dan vuilniszak materiaal , idem met hun DHL optie, snap niet dat het geen kartonnen dozen zijn.

Nu wachten en zien hoe ze de nieuwe fles gaan sturen en of die wel heel aan komt, leek alsof die in het transport recht op de dop was geraakt en dat die is afgevlogen nu ja nie moeilijk als je het maar in een soort vuilniszak verstuurd

Zeker voor EU shipping wat toch al minstens 9gbp is met UPS standard als basis optie mag het toch in de kartonnen doos imo ipv in van die zakken.

McBr@in's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand weet van een webshop die vrij snel kan leveren in BE? Ik zit door mijn coils, dacht dat ik er nog eentje liggen had maar dat is dus niet het geval.
    En met 3 kinderen in huis is een sporadische pauze toch wel welkom
    I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    149 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    E-wolk?

McBr@in's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die hebben de innokin coils niet die ik nodig heb.
    Iemand met deze ervaring?
    https://www.mr-joy.be/nl/
    I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    149 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McBr@in Bekijk bericht
    Die hebben de innokin coils niet die ik nodig heb.
    Iemand met deze ervaring?
    https://www.mr-joy.be/nl/
    Jup al meermaals liquid op besteld. Niets op aan te merken.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Flavour Boss heeft me vandaag een nieuwe fles VG opgestuurd, ook met UPS Standard zoals mijn originele order shipping en komt Vrijdag aan.
    Op zich een snelle en mooie regeling want het gaat ocharme om een fles VG die bij hun 2 GBP kost en dan weer met UPS op hun kosten maar ze verdienen toch genoeg ( en voor shipping zullen ze ook wel wat extra doorrekenen aan de klant boven op de prijs die zij ervoor betalen als bedrijf )

Waarschijnlijk wel weer op exact dezelfde wijze geshipped in wat bubblewrap en een dunne plastic zak waar UPS op staat dus eens zien de fles deze keer wel de reis overleefd, anders geef ik het op en bestel er wel 1 op aroma-company aan 14 Euro voor 1L.
    Volgens de tracking weegt het pakket wel evenveel dan mijn 1ste pakket maar zal maar niet optimistisch zijn dat ze alles opnieuw hebben gestuurd, waarschijnlijk gewoon ne halve kilo bubblewrap er rond

Heeft er onlangs iemand toevallig nog een RDA ofzo uit China besteld en aangekomen ? wil wel een Dead Rabbit V2 om wat mee te klooien ( en mne Drop is versleten ) maar op e-wolk ist 34.99 + 5 shipping en op Ali ist 19.40 met coupon
    Rond deze tijd vorig jaar was een douane actie op vapespul en bijna iedereen een PV en vernietigd maar de laatste tijd lees ik daar niets meer over en zal ook niet elk jaar op hetzelfde moment terug komen denk ik

En denk ook niet dat ze nu op dit moment er echt op zoeken met wat er bezig is, misschien toch nog eens riskeren.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M2Competition Bekijk bericht
    Ik zou niet beginnen met vapen dan heb je nog een verslaving erbij , zoals mijn dokter zegt gewoon stoppen met roken zonder hulpmiddlen , korte pijn .Ik heb dat ook gedaan en ondertussen al 2j gestopt.

En ik rookte een pakske per dag , uw vriending rookt 6 sigaretten per dag , dan kan ze makkelijk zo stopped , beetje karakter en moeite doen en dat komt perfect goed hoor.

Regels voor berichten