Pagina 56 van 56 Eerste ... 6465253545556

iTrader
    9 (91%)
    Vandaag de vaporesso luxe met een Zeus x rta besteld. Ben eens benieuwd. Altijd meer voor drippers geweest maar zo'n tank is toch handig op reis....

BlisteringByte's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Ik heb sinds paar dagen de Augvape Intake RTA.

Ik heb zo'n coilology setje besteld met verschillende coils in en cotton bacon ofzo.
    Nu zit ik beetje vast met welke coil te gebruiken en correct katoen in te steken..
    De flavor krijg k niet 100% en ook gurgling geluid en af en toe dry burn na chain vape..

Iemand tips?
    Niemand in het Gentse die me irl op weg kan helpen om fatsoenlijk te wicken enzo?

Groetjes
    “ I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be. ”

—Albert Hofmann

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Gebruik 1 van de Clapton style coils uit de set , de juggernauts en chain links kan je eigenlijk al wegsmijten dat zijn brol types van coils.

De gewone “fused Clapton’s” zijn het “simpelste” qua coil type in die set.
    Heb je hiervoor al zelf gebouwd op andere rta/ rdas? Anders zou ik zeker bij de basics beginnen qua videos zoals hotspots uit de coil halen etc.

Qua hoeveelheid katoen, dat is oefenen en oefenen, rol de , in jouw ogen, correcte hoeveelheid katoen tussen je vingers en trek deze door je coil.
    Hij moet vlot erdoor gaan maar toch met wat lichte weerstand, moet je je katoen er door trekken als een gek dan heb je veel te veel en als katoen in de coil met de lichtste trek er bijna helemaal door gaat heb je te weinig.

De intake is ook een RTA en geen RDA dus het correct uitvoeren van deze handeling is belangrijker dan in een RDA.
    Teveel katoen en je krijgt dry hits omdat je de “wicking holes” verstopt en te weinig kan leiden tot spit back en leaking.

Ik heb nooit de intake gehad maar van te lezen blijkt het ook niet meteen de makkelijkste RTA te zijn qua wicken.

Ik zou een hoop videos zien van reviewers ofzo dan kan je ook zien hoe zij hem wicken.
    Sommige, eigenlijk de meeste, RTAs zijn ook niet voor te chain vapen.
    De tank heeft tijd nodig om terug de liquid via de wicking ports en katoen richting de coil te krijgen.

Wil je rustig chain vapen dan ben je beter af met een RDA, er zijn geen wicking holes en zolang je regelmatig bij dript ga je nooit dry hitten.
    En rdas zijn ook zo kieskeurig niet of je katoen 100% de juiste dikte is gewicked.

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Ik heb nu de Cthulhu mjolnir rda.
    https://www.cigabuy.com/authentic-ct...k-p-13676.html
    Zeer tevreden van.
    Mijn vorige was een dead rabbit. Grote nadeel daaraan was de korte basis van het build deck van de o-ringen waardoor ik al 1 top cap verloren was en de 2e steeds loskwam.
    Dus nu was ik op zoek naar een diepe build deck, single coil rda.
    Bijkomend voordeel is dat ik niet elke 3 trekken moet drippen maar gerust een ganse wandeling doorkom met de liquid in de rda.
    Misschien 2 puntjes van kritiek, de luchtgaten mochten een tikkeltje groter hoewel ik nu minder snel hoest heb ik de indruk.
    En de coils draai ik altijd op 35 wat mijn sweet spot is. Die kunnen er net in. 40 heb ik nog niet getest maar denk dat ze de randen zouden raken.
    Voor mij geen probleem maar kan me wel voorstellen dat mensen die hun coils op 40 draaien, hier een probleem van zouden kunnen maken.

-Ex!Tjen-'s schermafbeelding
    iTrader
    79 (99%)
    Iemand ervaring met een hexa 2.0? Zou eens willen weten hoelang batterij meegaat en met hoeveel gewone sigs je een pod kan vergelijken?
    PSN: ExiTjen_ | WiiU | XboxONE | LG 55' 4K TV
    Playing: Destiny

Desktop: http://specs.tweak.to/15901 | Macbook Pro Unibody 15" 2011
    OnePlus One 64GB Sandstone Black |
    iPad Air 16GB WiFi

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    146 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Ex!Tjen- Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iemand ervaring met een hexa 2.0? Zou eens willen weten hoelang batterij meegaat en met hoeveel gewone sigs je een pod kan vergelijken?
    Batterij gaat vlot een dag mee. Haal hem smorgens van de lader en hij is savonds nog niet plat. Ikzelf doe ongeveer 2 dagen met 1 pod. En ik lurk er toch niet naast
    Xbox Live: kTs Yones

TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Vorig weekend mijn vaper kwijtgespeeld =(
    Enfin, op zoek naar een vervanger. Ik ken er niet genoeg van om me bezig te houden met zelf wicken etc. Zoek iets waarvan de tank niet uitloopt als hij eens plat ligt. Da's zowat voornaamste.
    Ervoor had ik een eLeaf istick power (80w) en een Exo tank erop. Had soms wel het gevoel dat het wat te licht aanvoelde ... (sigaret vervangend)
    Maar dat kan eerder aan mijn hoeveelheden nicotine liggen van vloeistof

Aanraders?

Pagina 56 van 56 Eerste ... 6465253545556

Regels voor berichten