Pagina 2 van 56 Eerste 1234561252 ... Laatste
    KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja met de verhoudingen op de zijkant van de fles, dunno kan ook aan mij liggen maar had van die pink lemonade ook een duitse review gevonden op youtube en die zeiden ook dat de smaak er niet echt in zit, ook na x aantal weken steepen en is thans shake and vape.

Heb em nog speciaal 6 weken bijgehouden voor het geval dat het nog ging doorbreken maar nooit niet veel uitgekregen, vind ik zelf raar want toen ik eraan rook voor ik mixte rook dat heeeeeeel citrusachtig en nu eigenlijk ook nog steeds maar het vertaald zich gewoon niet naar smaak, geprobeerd in een baby beast en cleito maar beide zelfde resultaat, voor mij maar het op niveau van bv een Cosmic Fog liquid en dat zijn al gedempte smaken vergeleken met bv Element of heel die Malaysia made shit met koolada in.

Dunno of het nu specifiek aan die pink lemonade mix ligt, op flavour boss krijgt die nochtans reviews met veel sterren maar die smaak waar iedereen over spreekt vind ik er niet in.
    Ooit probeer ik daar nog wel eens een andere fles van maar daar ga ik op dit moment weer niet speciaal VG voor bijbestellen.
    Eens je liquid 8 uur laten luchten ( als je hem net gemaakt hebt ) In een donkere kast laten steepen. Doet wonderen bij mij, staat bij mij in men badkamer te steepen.
    Anders eens youghurt maker gebruiken ( 20 eur op alternate ) Zeker voor zo fruit achtige dingen is da perfect.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Eens je liquid 8 uur laten luchten ( als je hem net gemaakt hebt ) In een donkere kast laten steepen. Doet wonderen bij mij, staat bij mij in men badkamer te steepen.
    Anders eens youghurt maker gebruiken ( 20 eur op alternate ) Zeker voor zo fruit achtige dingen is da perfect.
    Ja yoghurt maker gebruik ik hier altijd voor het steepen. 24u erin met af en toe eens wat schudden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q, AOC U2790PQU
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Lijkt me allemaal wel overkill voor een liquid die als shake and vape is bestempeld , zeker als bijna elke review op flavour boss website zegt dat em al geweldig was meteen na het mixen.
    idk misschien had ik te weinig aroma in mn fles aangekregen ofzo al was die wel dicht met een air seal onder de dop, ofwel verwachte ik gewoon een smaakexplosie die er niet was maar zoals em nu was had ik even goed wat pure VG kunnen paffen met 2 druppels citroen aroma in.

Daarmee beweer ik niet dat een yoghurt shaker of laten steepen met de dop af slecht is, zal zeker werken bij liquids die zowiezo steep nodig hebben maar pink lemonade van flavour boss is samen met pinkman zowat de meest instant shake and vape die je kunt hebben dus als er dan al bijna helemaal geen smaak inzit zal het met een air steep of in een shaker niet opeens een smaakbom worden, misschien als hij was bestempeld als een 1 of 2 week steep required liquid.

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Ik heb net hetzelfde probleem met de pink lemonade aroma van capelle.
    Zelfs met de verhouding te verhogen tot 20% en steepen vond ik het maar heel platte boel.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy444 Bekijk bericht
    Ik heb net hetzelfde probleem met de pink lemonade aroma van capelle.
    Zelfs met de verhouding te verhogen tot 20% en steepen vond ik het maar heel platte boel.
    Yup had die ook al geprobeerd een paar maanden terug, enige wat ik eventueel nog kan doen is een pink lemonade recept namaken, er zijn recepten waar je bv sweet tangerine, lemon, raspberry en eventueel champagne voor een fizz effect kunt mixen en dat zou deftige pink lemonade moeten zijn, toch volgens de recepten website, alleen geen goesting om weer al die aroma's los te kopen daarvoor, voorlopig blijf ik bij Element pink lemonade uit de shop.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Je mag die shake en vape niet letterlijk nemen eigenlijk, ik laat die ook nog wat steepen. Heb er hier ook van M flavor, staan weekje te steepen al voor de zekerheid.
    Dat er niet genoeg smaak in zit in die aromas kan ik beamen heb er ook al gehad dat je soms niets proeft. Heb dit enkel bij fruit only dat ik bijna geen smaak heb.
    Nu heb wat aromas besteld omdat ik petite beure koekje in framboos ga maken. Kostige mij wel 25 euro aan aromas, khoop dat het waard is.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    29 (100%)
    Aangezien mijn boss shots pas maandag aankomen maar volgende aromas besteld.
    Ben benieuwd.

i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q, AOC U2790PQU

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H3X4 Bekijk bericht
    Aangezien mijn boss shots pas maandag aankomen maar volgende aromas besteld.
    Ben benieuwd.

Ik heb die cheesecake graham crust gebruikt in een ander receptje met zwarte bes maar de bes komt er niet door.
    De cheesecake (ook 1,50ml) is zeer straf.
    Ik moet wel zeggen dat het steepen nog maar 3dagen bezig is. Misschien verandert het nog?

iTrader
    5 (100%)
    Iemand hier in recente tijden eens een mod vanuit China besteld op 1 van de bekende websites daarvoor ?

Zoja , ervaringen ? heb je het zo aangekregen, levertijd, extra moeten betalen of een brief van de douane erin dat het vape spul betrof of niet TPD compliant was ?
    Sommige mods zijn op zo sites vlot de helft goedkoper dan hier in een stenen winkel en wil eventueel wel eens experimenteren als binnnekort regulated squonkers beginnen uit te komen met dual 18650 support, maar niet aan vaporshop of dampshop prijzen.

iTrader
    29 (100%)
    Iemand hier in recente tijden eens een mod vanuit China besteld op 1 van de bekende websites daarvoor ?

Zoja , ervaringen ? heb je het zo aangekregen, levertijd, extra moeten betalen of een brief van de douane erin dat het vape spul betrof of niet TPD compliant was ?
    Sommige mods zijn op zo sites vlot de helft goedkoper dan hier in een stenen winkel en wil eventueel wel eens experimenteren als binnnekort regulated squonkers beginnen uit te komen met dual 18650 support, maar niet aan vaporshop of dampshop prijzen.
    Boven de 22 euro heb je altijd kans dat er tax+import bijkomt. Is echt random. Er is een gearbest groep op fb met telkens kortingcodes.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H3X4 Bekijk bericht
    Boven de 22 euro heb je altijd kans dat er tax+import bijkomt.
    Uiteraard, vroeg me gewoon af of iemand recent een mod daar had besteld en naar hun ervaring, zie op dampforum.nu regelmatig een Belg pictures posten van nieuwe mods en die komen allemaal uit China bij hem en denk niet dat em dit deed als er elke keer tax+import op zat dus vroeg me af of iemand er zelf ervaring mee had hier.

Zie daar soms mods voor 30-35 euro die hier 75 of 85 kosten, wat ik uiteraard al langer wist maar met de opkomst van squonkers lijkt dat wel eens nice om binnenkort een goede regulated dual battery squonker te scoren ipv hier in een stenen shop daar bijna 100 euro tegen te gooien.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Uiteraard, vroeg me gewoon af of iemand recent een mod daar had besteld en naar hun ervaring, zie op dampforum.nu regelmatig een Belg pictures posten van nieuwe mods en die komen allemaal uit China bij hem en denk niet dat em dit deed als er elke keer tax+import op zat dus vroeg me af of iemand er zelf ervaring mee had hier.

Zie daar soms mods voor 30-35 euro die hier 75 of 85 kosten, wat ik uiteraard al langer wist maar met de opkomst van squonkers lijkt dat wel eens nice om binnenkort een goede regulated dual battery squonker te scoren ipv hier in een stenen shop daar bijna 100 euro tegen te gooien.
    Mail gewoon dat ze het pakket versturen aan 20 euro en met wat geluk komt het aan zonder import taxen. Ken er paar die liquid kopen met nicotine in het buitenland en laten op het pakket hair products zetten.
    Er is altijd wel een manier voor het te omzeilen. Men broer heeft al china packs laten overkomen van 300 euro en nog nooit gepakt geweest met deze methodes. Die gasten weten maar al te goed hoe het moet. Je moet er wel naar vragen.
    PSN x_SyncBE

lem's schermafbeelding
    iTrader
    97 (98%)
    Hey KBE, welk toestel gebruik jij voornamelijk om te vapen?

En er heeft hier toevallig niemand een toestel liggen die ze verkopen die op Nautilus coils werkt (vb nautilus mini)? Heb hier nog pakjes coils liggen maar m'n nautilus toestel is nooit aangekomen van fasttech :/

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Mail gewoon dat ze het pakket versturen aan 20 euro en met wat geluk komt het aan zonder import taxen. Ken er paar die liquid kopen met nicotine in het buitenland en laten op het pakket hair products zetten.
    Er is altijd wel een manier voor het te omzeilen. Men broer heeft al china packs laten overkomen van 300 euro en nog nooit gepakt geweest met deze methodes. Die gasten weten maar al te goed hoe het moet. Je moet er wel naar vragen.
    Kan het eens proberen al zie ik toch dat ze altijd antwoorden op klanten dat custom charges etc een risico voor u zijn en dat ze geen andere waarde op het pakje kunnen zetten ( toch op gearbest ) geen idee hoe dat op fasttech of 3fvape zit maar zal het dan wel bezien, anders haal ik de gewoon de dripper daar en de mod hier, betaal ik wat meer op de mod maar een stuk minder op de dripper, vaak zelfs dik onder 20 euro zelfs voor een authentic dead rabbit die hier 35 kost, momenteel op gearbest 15.

scorbaworba's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Kan het eens proberen al zie ik toch dat ze altijd antwoorden op klanten dat custom charges etc een risico voor u zijn en dat ze geen andere waarde op het pakje kunnen zetten ( toch op gearbest ) geen idee hoe dat op fasttech of 3fvape zit maar zal het dan wel bezien, anders haal ik de gewoon de dripper daar en de mod hier, betaal ik wat meer op de mod maar een stuk minder op de dripper, vaak zelfs dik onder 20 euro zelfs voor een authentic dead rabbit die hier 35 kost, momenteel op gearbest 15.
    Bij Fasttech zetten ze altijd gift op een pakje . Heb hier de laatste maanden 3 nieuwe mods gekocht , en wat rta's en zijn allemaal toegekomen .
    Ik kies altijd verzenden via post nl , als ik geluk heb, heb ik het na 8 dagen al in huis . En heb nog nooit gehad dat ze iets tegen houden of dat ik iets extra moest betalen van importkosten .

Pagina 2 van 56 Eerste 1234561252 ... Laatste

Regels voor berichten