Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    De beveiliging van een bepaalde muziekwebsite.
    Je moet een lid zijn om de muziek te downloaden. Je kan wel luisteren, maar dan krijg je af een toe een gesproken boodschap met de aanmoediging om lid te worden.
    Doe je echter page-info dan staan er links naar de liedjes die je kan luisteren, maar dan met in de titel '_spoken'. Gewoon _spoken verwijderen uit de titel en je kan de liedjes luisteren zonder de boodschap en zonder in te loggen. Lol, kan je al inbeelden hoe veilig je gegevens daar zijn als ze hun bron van inkomsten niet eens deftig beveiligen.

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Vanuit het jazz-topic wat op youtube aan het browsen door de muziek en op Peter Gunn Theme terecht komen. Ik was daar van de week nog op aan het peinzen hoe het liedje van een retro game noemde. kwas van zowel de game als het liedje de naam kwijt en nu heb ik het weer

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Met ne maat last minute net vertrokken naar (kv) Mechelen .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

MadisonAv's schermafbeelding
    iTrader
    10 (92%)
    Word nu gratis klant bij BinckBank en ontvang 100 EUR transactietegoed. Ik stort er 10 EUR cash bovenop - PM voor meer info

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Achterneef goud op de world games special olympics .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Vrijdag, na 7 maand, met mijn ex rond tafel gezeten om het appartement te regelen. De laatste maanden moest alles via brief gaan en er begon echt zo een slechte sfeer te komen. Terwijl ik eigenlijk het beste met haar voor heb.
    De afspraak ging door bij een yoga studio waar ze, na de breuk, zo afspraken heeft om terug op de been te komen. Nu, dat is totaal niet mijn ding moet ik zeggen.Maar hebben eigenlijk gewoon een gesprek gehad, geen hocus pocus dingen met die yoga.

Maar ik ben wel echt gelukkig dat ik haar heb kunnen zien: het regelen van het appartement was na 5 minuten rond maar we hebben ook een gewoon gesprek kunnen hebben. Heb zelf ook een hoop afgejankt, want ja 15 jaar is niet niks.
    Ik ben nog altijd ervan overtuigd dat het de beste keuze was om uit elkaar te gaan. Voor haar was het dan op een bepaald vlak wel moeilijker want als ze mij als de slechte zag was het voor haar wat makkelijker.
    Maar in het gesprek heb ik ook kunnen aantonen dat dat niet is en dat ik echt het beste met haar voor heb, maar dat dat zonder mij is en zal zijn.
    We hebben elkaar ook eens goed kunnen vastpakken en dat deed me wel deugd, al klinkt dat misschien wel raar. Maar ik zie haar echt diep graag (op een andere manier) en ik heb het er ook nog soms moeilijk mee om te weten dat zij zo afziet.
    En dan besef ik dat dat nog peanuts is in vergelijking met wat zij moet voelen.
    Maar goed: het is zo gelopen dat we elkaar tenmiste nu al kunnen tegenkomen op straat zonder dat het awkward od moet zijn. Ik hoop gewoon dat ze snel echt terug gelukkig is.

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

Pagina 317 van 317 Eerste ... 217267307313314315316317

Regels voor berichten