ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Toch zalig zo een beetje zon! Word er direct goedgezind van! De lentekuis kriebels komen al boven

iTrader
    0
    Tickets voor de Heideroosjes in the pocket, met heel de compagnie dan toch (weer) naar hun afscheidsconcert. De vorige zaalshow in België moeten missen omdat zij de datum aankondigden 2 dagen nadat ik mijn trouwdatum had vastgelegd (en uitstel was geen optie voor de wederhelft).

Asateo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    In het skatepark een gastjes met nen bmx (licht) zien vallen), onmiddellijk stond ie recht, bmx nog op de grond, met zen handen in zen zij rond te kijken alsof er niets gebeurd was.
    Ne minuut later zie ik hem over een knie wrijven van de pijn.
    Alles om het gezicht te behouden hé.
    All the world’s a stage, And all the men and women merely players. - W. Shakespear
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    amazon app notificatie met een aanbeveling voor me: een kinderwc zit voor op een gewone wc bril te plaatsen.

vreemd, aangezien ik geen kinderen heb, noch nooit iets heb opgezocht voor kinderen en meestal hightech gear zit te bekijken. Laatste bestellingen cd's (en dat in een tijd van mp3's: jaja, ik weet het), motorolie en pc-gear. Ik denk dat ze hun algoritme wat gaan moeten aanpassen.

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    amazon app notificatie met een aanbeveling voor me: een kinderwc zit voor op een gewone wc bril te plaatsen.

vreemd, aangezien ik geen kinderen heb, noch nooit iets heb opgezocht voor kinderen en meestal hightech gear zit te bekijken. Laatste bestellingen cd's (en dat in een tijd van mp3's: jaja, ik weet het), motorolie en pc-gear. Ik denk dat ze hun algoritme wat gaan moeten aanpassen.
    Alexa hoort u waarschijnlijk altijd vloeken als ge weer eens naast de pot gepist hebt.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Misschien dat dat artikel gewoon verkeerd geclassificeerd stond en het daarom mee in de algoritmes werd opgenomen.

Pagina 291 van 291 Eerste ... 191241281287288289290291

Regels voor berichten