Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik doe het voor m'n vrouw als het vlot gaat, van die hele harde mag ze zelf doen
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    9 (100%)
    als ze willen gelijk behandeld worden kunnen ze ook zelf ijs krabben.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Men vriend die deze morgen het ijs al van men auto gedaan had
    Ik heb zelf moeten krabben vanmorgen, maar in zijn verdediging: hij moest de trein halen, en we spreken altijd af dat wie de trein neemt, in de garage mag parkeren.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Ik heb zelf moeten krabben vanmorgen, maar in zijn verdediging: hij moest de trein halen, en we spreken altijd af dat wie de trein neemt, in de garage mag parkeren.
    Daarom hebben we u als mod "aangenomen" se. De juiste ingesteldheid!
    De 9lives Crew loopt voor Kom Op Tegen Kanker!
    Help ons het doel te bereiken, al is het maar om ons te zien afzien (op de bijbehorende meet)!

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    full + incremental backup naar mijn diskstation ingesteld en dan sync naar de cloud. Morgen zien of het gewerkt heeft.
    *** Also sprach Zarathustra ***

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ochtend seks en deze middag bij de ellis eten. Mijn dag kan al niet stuk

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Hier ook liggen krabben voor het ijs van de vriendin hare auto. Mja zij moet heel de dag op een tornooi zitten en ik kom pas tegen 15-16u naar daar. Ervoor sporten en gaan eten bij m'n zus dus ja mocht wel iets doen

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    [QUOTE=ashuray;21767017]Ochtend seks ...QUOTE]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Hier ook liggen krabben
    Hmm
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het kan.”
    Pippi L.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    Ochtend seks en deze middag bij de ellis eten. Mijn dag kan al niet stuk
    Same. Alleen BK eten en dan naar velofolies. What a day.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Lakigigar's schermafbeelding
    iTrader
    0

Altijd leuk! Op atlas forum (een Amerikaans politiek forum) een voorspelling invullen voor de senaatsverkiezingen en dan winnen door elke staat correct te callen en de meeste precieze percentages juist te hebben, en dat in een wedstrijd met 338 andere deelnemers die in sommige gevallen al decennia met (Amerikaanse) politiek bezig zijn, zonder ooit een stap in de VS te zetten, zonder in 2014 echt actief met politiek bezig te zijn, of maar de helft van de staten te kennen. De perfectionist in mij is zelfs nog niet tevreden, omdat ik eigenlijk nog veel meer voting percentages correct had moeten hebben. Maar dat zijn details (en maakt dus niet uit).
    Life is a constant mental fight, and accepting that is one of the hardest things you'll ever do.

iTrader
    0
    Gisteren (nuja, het was technisch al vandaag) nog eens ene drinken in mijn stamcafé (Ik kom daar tegenwoordig eigenlijk nog nauwelijks). Net toen ik door wou gaan kwam mijn zus nog binnen (had vroeg gedaan met werken en kwam ook toevallig nog es ene drinken). Dus ja, toch nog even gebleven

En plots kwam zo de ene oude stamgast van vroeger na de andere binnen. Precies alsof we 10 jaar terug in de tijd waren, mensen die ik al jaren niet meer heb gezien enzo. Cafébazin was ook heel overdonderd dus hebben we maar een impromptu reünie gehouden. Veel gelachen, straffe stoten van vroeger terug opgehaald, natuurlijk ook beloofd om nu wel contact te blijven houden en dat vaker te doen en toen was het plots 5u

Savatar's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Met mijn kindjes (4 & 2,5) en vrouw buiten op stoeltjes met dekentje naar de maansverduistering gekeken. Aangezien het nog een tijdje zal duren eer het nog eens is, wou ik ze dat vandaag laten meemaken.

Mooi spektakel, verwonderde blikken bij de kindjes en achteraf een warme chocolademelk. Het was leuk
    And all is well
    until the heart betrays...

Savatage

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Savatar Bekijk bericht
    Met mijn kindjes (4 & 2,5) en vrouw buiten op stoeltjes met dekentje naar de maansverduistering gekeken. Aangezien het nog een tijdje zal duren eer het nog eens is, wou ik ze dat vandaag laten meemaken.

Mooi spektakel, verwonderde blikken bij de kindjes en achteraf een warme chocolademelk. Het was leuk
    Normaliter komt dat om de 3-4 jaar voor maar deze keer is de volgende pas over 10 jaar.

Pagina 265 van 265 Eerste ... 165215255261262263264265

Regels voor berichten