Pagina 1 van 12 1234511 ... Laatste

Discussie: Herbalife

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0

Herbalife

Hey iedereen,

Ik had van de week telefoon gehad dat een van mijn kennissen mij en nog 4 andere mensen had gekozen voor een gratis ontbijt. Ik moest naar mijn fitness gaan voor de afspraak en toen zag ik dat het van herbalife was. Dat had ze niet gezegd aan de telefoon en ik had het aan mijn kennis ook niet gevraagd maar haar gewoon bedankt voor het ontbijt. Nu is het zo'n proef ontbijt waarbij je normaal een aloe vera drank krijgt, een soort thee en zo'n shake. De eerste 2 heb ik niet meegekregen en in de plaats daarvan moest ik een glas water drinken zei ze. Zo'n shaker had ik niet en deze heb ik meegekregen voor 10 euro ( als ik na deze week wil stoppen moet ik hem terug geven ik moest ook meteen een nieuwe afspraak maken volgend weekend om mij nog eens te laten meten en om te zeggen of ik de coaching wil voor 20 euro de maand) Ik was dus niet erg onder de indruk. Ze heeft zo'n bodyscan gedaan waaruit is gebleken dat ik ondanks dat ik dagelijks groeten en fruit een smiddags en smorgens ontbijt en maar 3x in de week iets van snacks eet en 3x in de week fitness te veel weeg..nu heb ik een vriendin en haar vriend is verdeler in herbalife en van hem zou ik zo een shaker gratis krijgen en korting op de producten omdat ik er misschien toch wel mee wil beginnen maar zonder die coaching en gewoon bestellen hoeveel ik wil. Ik ben al op de website gaan kijken en viel toch wel zowat achterover van de prijzen..Nu heb ik ook gelezen dat er mensen nierfalen enzo gekregen hebben voor herbalife.. Zijn er hier mensen die ervaring/raad hebben ivm herbalife? Met de coach wil ik het sowieso niet doen vond haar ook niet echt sympathiek en ik zou het alleen smiddags doen omdat het ook makkelijker is met zo'n shake omdat ik heel de dag rondrijd. Mijn vriendin komt straks met wat staaltjes om te proeven enzo en nog wat informatie maar ik wil toch graag verschillende meningen horen.
    no votes  

Ketelbuik's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Herbalife is een pyramid scheme. Hun producten zijn populair wegens hun marketing, niet wegens hun goede werking.

Weet je wat het geheim om af te vallen is?
    Spoiler:
    Laatst gewijzigd door Ketelbuik; 18 februari 2017 om 17:07
    5 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    5 (100%)
    Herbalife is rotzooi, zowel hun producten als de mensen die het verkopen moet je vermijden als de pest.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ketelbuik Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Herbalife is een pyramid scheme. Hun producten zijn populair wegens hun marketing, niet wegens hun goede werking.

Spoiler:
    Ik weet wel hoe je op u eten moet letten. Ik eet smorgens om 7 uur muesli dan om 10 uur fruit, 12 uur groenten of een boterham, 2uur terug fruit en 5 uur mijn avondmaal waar ik ook altijd voldoende groenten eet en daarna niets meer soms wel een ijsje savonds. In het weekend zaterdags ook altijd aardappelen en groenten met een beetje vlees. Zondags is het wat ongezonder dan eten we friet. Ik drink alleen Zero frisdrank en bruiswater en qua fruit eet ik alleen appels, clementines, kiwi ik vermijd bananen. Ik sport 3x per week 1,5 uur. Ik eet wel mayonaise bij mijn groenten en savonds maar heb vorige week light mayonaise gekocht. Ik neem wel medicatie waardoor ik bijkom (corisone)
    no votes  

iTrader
    0
    Alcohol drinken doe ik ook wel maar enkel als we weggaan wat mss 2x per maand is. Ik drink dan wel cocktails omdat ik geen bier lust
    no votes  

iTrader
    0
    Al ooit een professionele diëtiste geweten die herbalife aanraadde?
    Daar heb je dus je antwoord.... Mensen die professioneel geschoold zijn mijden voedingsshakes als de pest omdat ze absoluut niet gezond zijn!

Je kan perfect zelf gezonde groenten en fruitshakes maken als het je puur om het gemak van een shake onderweg te doen is

Als het om gezonde voeding gaat, hier wordt regelmatig volgens de recepten van Pascalle Naessens gekookt, met overleg met de diëtiste. Let wel, de correcte visie van pascalle, die WEL koolhydraten etc toelaat, want velen denken dat ze dan geen koolhydraten mogen eten terwijl puur volkorenbrood, volkoren pasta, zoete aardappel, volwaardige rijst etc perfect passen in de visie van Naessens.
    De boeken heb ik trouwens volledig gratis uit de bib gehaald, veel goedkoper dus dan herbalife ;p
    no votes  

iTrader
    0
    Naessens verbiedt wel producten die niet puur zijn. Geen Light mayo dus, maar wel zelfgemaakte. Geen cola zero maar liever een versgeperste fruitsap,..

Frietjes werden hier al vervangen door pompoenfrietjes of knolselderfrietjes uit de actifryer.
    no votes  

EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Gewoon eens uw caloriën bijhouden. Ge zult ogen trekken

Ik ben enkele jaren geleden op 12 maanden 14 kg kwijtgespeeld met weightwatchers (niet naar de meetings, maar gewoon online). Daar kan je alles bijhouden met een app of via hun website.

Tis niet goedkoop (18€ per maand dacht ik), maar zeker effectief en zo zie je écht waar je nog kan aan werken.
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!
    no votes  

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Herbalife is een zoals gezegd een welgekend pyramide scheme.

Als je toch op een simpele systeem wil vermageren, zoek het boekje van weightwatchers maar blijf weg van hun veel te dure etenswaren.

Ik zie trouwens al in uw tekstje "soms een ijsje, dan friet, boterham, lightfrisdranken, patatten, mayonaise," . Dan nog opletten met lightproducten die eigenlijk niet zo light zijn of cola zero wat ook iets discutabel is. (Van "aspartaam is giftig" tot "light frisdranken onderhouden je suikerverslaving in plaats van eraf te geraken")
    o/
    no votes  

iTrader
    0
    Versgeperst fruitsap zou ook een calorie bom zijn heb ik al gehoord. Ik heb raad gevraagd aan een vriend van mij die personal training doet en hij zegt dat die machine die mij gemeten heeft totaal niet klopt. Hij heeft 7% vet en er kwam 35% opstaan terwijl hij wel een six pack heeft enzo. Was wel ff onder de indruk van die cijfers maar blijkbaar zijn ze dan toch niet waar. Mijn probleem is dat mijn vriend praktisch niets van groenten lust enkel boontjes, rode kool en erwten. 2 verschillende dingen koken is ook zo vervelend..aan het eten savonds kan ik dus niet veel veranderen maar misschien kan ik inderdaad zelf een blender kopen en shakes thuis maken voor smiddags
    no votes  

iTrader
    0
    Mijn tandarts raadde me versgeperst fruitsap ook af omdat het een 'aanslag zou zijn op uw tanden'. Maar met mate kan het waarschijnlijk geen kwaad
    Y'all haters corny with that illuminati mess.
    ------------------------------------------------------
    This is the new style with the fresh type of flow: wrist icicle, ride dick bicycle
    Come true yo, get you this type of blow, if you wanna Ménage I got a tricycle
    no votes  

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    Herbalife is inderdaad niks gezonds. Resultaten zullen er wel zijn maar de gevolgen lichamelijk ook.

Lees hier eens wat: https://www.9lives.be/forum/algemene...-deel-4-a.html, daar geven ze graag raad.

Het is vooral een kwestie van iets te zoeken wat uzelf ligt. De ene zegt meer kcal verbruiken dan innemen, zelf ben ik daar niet zo zeer van overtuigd. Ik richt me meer op de koolhydraten/insuline theorie waar meer hormonaal gekeken wordt tov gewichtsverlies.

Bewegen is gezond maar daar gaat ge geen massa gewicht mee verliezen. Simpel voorbeeld: 1 kg vet = 7000 kcal = 7 dagen elke dag 10 km aan 10 km/h lopen om die kilo vet te verbranden zonder rekening te houden met de koolhydraten die eerst verbrand dienen te worden.

WIl je koolhydraten gebruiken of wil je vet gebruiken als primaire energiebron? Van daaruit kan je verder zoeken naar welke levensstijl jezelf wenst.
    no votes  

Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ketelbuik Bekijk bericht

Spoiler:
    't Is natuurlijk wel grappig dat je als schermafbeelding de foto hebt van iemand die door Herbalife gesponsord wordt.
    no votes  

EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    Versgeperst fruitsap zou ook een calorie bom zijn heb ik al gehoord. Ik heb raad gevraagd aan een vriend van mij die personal training doet en hij zegt dat die machine die mij gemeten heeft totaal niet klopt. Hij heeft 7% vet en er kwam 35% opstaan terwijl hij wel een six pack heeft enzo. Was wel ff onder de indruk van die cijfers maar blijkbaar zijn ze dan toch niet waar. Mijn probleem is dat mijn vriend praktisch niets van groenten lust enkel boontjes, rode kool en erwten. 2 verschillende dingen koken is ook zo vervelend..aan het eten savonds kan ik dus niet veel veranderen maar misschien kan ik inderdaad zelf een blender kopen en shakes thuis maken voor smiddags
    Hoe oud is uw vriend? Dat hij eens wat andere dingen leert eten. Laat hem zelf koken?
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!
    no votes  

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IlluminatiMess Bekijk bericht
    Mijn tandarts raadde me versgeperst fruitsap ook af omdat het een 'aanslag zou zijn op uw tanden'. Maar met mate kan het waarschijnlijk geen kwaad
    Kijk naar hoeveel suiker er in zo een vers geperste sinaasappelsap zit. Dan kunt ge evengoed een glas cola drinken.

Die rage met smoothies is van hetzelfde. Is eens op "Over eten" geweest. Fruit is ok in zijn natuurlijke vorm, blend 10 stukken fruit tot een smoothies en ge hebt een suikerbom en alle vezels zijn kapot. Waarschijnlijk nog eens niet verzadigd terwijl ge dat meer zijt van een appel.
    no votes  

Pagina 1 van 12 1234511 ... Laatste

Regels voor berichten