Pagina 6 van 12 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Discussie: Herbalife

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn vriendin heeft van haar vriend dus gisteren vrijblijvend een paar staaltjes en prijslijst voor mij meegenomen hoeveel ik zou moeten betalen met 20% korting omdat ik ze ken..De smaken vielen wel mee beter dan ik had gedacht vooral de cappuccino en de cookie&cream vond ik wel lekker. Zo'n pot waar je een maand mee toekomt kost met korting nog 33 euro.. maar dat is niet alles! Ik moet er nog proteine bij kopen om bij de shakes toe te voegen wat ook nog is 20 euro kost voor een maand. Dan zou ik nog zo'n thee moeten kopen ook 40 euro voor een maand. Dan dat aloe vera drankje natuur nog is 40 euro met mango smaak 43 euro..Ik heb gevraagd of ik niet gewoon smorgens mijn muesli kan eten en smiddags een shake drinken..maar iedereen neemt het ontbijt met de thee, shake en aloe vera en eventueel smiddags een shake. Niemand die het gewoon smiddags doet en smorgens niet zeiden ze. Toen ik vroeg waarom konden ze daar niet echt antwoord op geven behalve dat het ontbijt belangrijk is. Als ik muesli eet heb ik toch ook ontbeten? Moet ik dan echt 100 euro de maand gaan uitgeven aan een ontbijt?
    no votes  

Tefal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mijn vriendin heeft van haar vriend dus gisteren vrijblijvend een paar staaltjes en prijslijst voor mij meegenomen hoeveel ik zou moeten betalen met 20% korting omdat ik ze ken..De smaken vielen wel mee beter dan ik had gedacht vooral de cappuccino en de cookie&cream vond ik wel lekker. Zo'n pot waar je een maand mee toekomt kost met korting nog 33 euro.. maar dat is niet alles! Ik moet er nog proteine bij kopen om bij de shakes toe te voegen wat ook nog is 20 euro kost voor een maand. Dan zou ik nog zo'n thee moeten kopen ook 40 euro voor een maand. Dan dat aloe vera drankje natuur nog is 40 euro met mango smaak 43 euro..Ik heb gevraagd of ik niet gewoon smorgens mijn muesli kan eten en smiddags een shake drinken..maar iedereen neemt het ontbijt met de thee, shake en aloe vera en eventueel smiddags een shake. Niemand die het gewoon smiddags doet en smorgens niet zeiden ze. Toen ik vroeg waarom konden ze daar niet echt antwoord op geven behalve dat het ontbijt belangrijk is. Als ik muesli eet heb ik toch ook ontbeten? Moet ik dan echt 100 euro de maand gaan uitgeven aan een ontbijt?
    Je bent vrij naïef zo te horen. Uw "vriendin" wil u gewoon zoveel mogelijk aansmeren om u zoveel mogelijk te laten betalen.
    En het lukt haar nog precies heel goed..

Stop er gewoon mee, ga eens naar iemand die daarvoor opgeleid is (diëtiste?) en ontvriend die "vriendin".
    no votes  

iTrader
    0
    Hoezo? Ik heb niks gekocht hoor..ik vraag mij gewoon af waarom ik zo'n shake niet smiddags kan drinken ipv smorgens
    no votes  

Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Allemaal verkoopspraatjes en trucjes. Ontbijten is goed, ja. Maar ontbijt is zeker niet de allerbelangrijkste maaltijd van de dag.
    ...
    no votes  

iTrader
    0
    "Het ontbijt is wel de belangrijkste maaltijd van de dag he, trouwens dat is maar 3 euro per dag"

Heb ik ook gehoord.

Het ergste is dat de mensen die u die bullshit verkopen niet de smeerlappen zijn, meestal geloven zij zelf ook wat zij zeggen en betalen dus zelf ook 100 euro per maand aan ontbijt.
    Terwijl ze in geldtekort zitten en met Herbalife iets willen bijverdienen, is het eigenlijk juist Herbalife dat hun portefeuille leeg maakt.
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 19 februari 2017 om 16:02
    no votes  

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    't Is 25% korting aan 33€. Proteïne moet je zeker niet bijkopen, dat heeft enkel "nut" als je er bij gaat sporten. Puur voor een maaltijd vervangende shake is dit niet nodig.
    De aloë is een deel van het "ideale ontbijt" zoals Herbalife het noemt. Volgens hun zou dit de opname van voedingsstoffen bevorderen. Echter zijn hier nergens bewijzen van te vinden. Imo niet nodig en enkel maar extra geld. Prijs hiervan is trouwens 38€ (zonder 25%) voor zowel de gewone als die met mango.
    In vele muesli's zitten er wel veel suikers. Als je er koopt let wel goed op de hoeveelheid suikers per 100gr.
    Op zich maakt het volgens mij niet uit wanneer je de shake nuttigt (het is wel de bedoeling als ontbijt), het gaat tenslotte om een maaltijdvervanger.
    De thee helpt wel als vetverbrander maar is idd niet goedkoop. Een potje kost +-27€ en als je alles volgt zoals zei het voorschrijven doe je hier 2 weken mee. Dit is dus 1 schep 's morgens en over de rest van de de dag 1 schep per 0,5L water, rekenend aan 1,5L water per dag + 1 glas 's morgens kom je aan 4 scheppen.
    Giggity
    no votes  

iTrader
    5 (100%)
    Ik was de laatste maanden van 2016 een goeie 5 kilo bijgekomen door teveel eten, alcohol en een gebrek aan sport. Ze zijn op 6 weken weer weg door veel minder alcohol te drinken, mijn porties te verkleinen en 3x per week te gaan lopen. Het kost mij niks, ik bespaar geld door af te vallen!

Vermageren is geen rocket science en shit zoals Herbalife moet je ten allen tijde vermijden, van zodra je stopt met die rotzooi vliegen de kilo's er weer aan.
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mégane Bekijk bericht
    Ik was de laatste maanden van 2016 een goeie 5 kilo bijgekomen door teveel eten, alcohol en een gebrek aan sport. Ze zijn op 6 weken weer weg door veel minder alcohol te drinken, mijn porties te verkleinen en 3x per week te gaan lopen. Het kost mij niks, ik bespaar geld door af te vallen!

Vermageren is geen rocket science en shit zoals Herbalife moet je ten allen tijde vermijden, van zodra je stopt met die rotzooi vliegen de kilo's er weer aan.
    Dat is de beste manier

Dat je kilo's weer bijkomen is over het algemeen omdat men weer in de oude gewoontes vervalt. No rocket science there.
    Giggity
    no votes  

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Koop u gewoon havermout en doe er wat melk bij. Ik betaal 2 euro of zo voor ne kilo. Das een tiende ofzo dus van de prijs van die brol.
    no votes  

Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Toffe vrienden ook die u een "gratis" ontbijt aanbieden waar ge voor moet betalen. Heb ook zo een paar kennisen die via Facebook iedereen zitten te vragen om gratis te komen ontbijten. Lol
    Da's dan ook precies wat mij het meest ergert aan MLMs zoals Herbalife: het degradeert familie en vrienden tot potentiële klanten.

Heb hetzelfde ongeveer een half jaar geleden meegemaakt bij mijn zus: ging 's morgens even bij haar langs, zat ze aan zo'n Herbalife ontbijt. Op dat moment kampte ze met een serieuze burn-out en zat ze op het randje van een depressie, met alle lichamelijke gevolgen van dien. Ze had dit aan een 'vriendin' verteld en deze had niet beter gevonden dan van de gelegenheid gebruik te maken om haar Herbalife als oplossing voor al haar problemen aan te bieden ipv een luisterend oor.
    Gelukkig is ze er uiteindelijk niet mee doorgegaan, mede door de hoge prijs van de producten en het feit dat ze er zich niet goed bij voelde dat ze enkel korting kon krijgen door 2 mensen aan te brengen voor een soort van 'gezondheidstest'...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Net telefoon van haar gehad en niet opgenomen. Ook een heleboel "tips" op fb. Echt irritant. Aangezien ze in de fitness komt zou ik die shaker daar dan niet kunnen afgeven en zeggen dat hij van haar is en haar zeggen dat ik niet verder wil gaan in haar programma en dat haar shaker bij basic fit staat?
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Dat is de naam die Herbalife er aan geeft. Daarmee dat ik dit ook gebruik
    een correcte naam zou zijn: sukkelaars, slachtoffers, gebrainwashte, geïndoctrineerden,...
    as ge zo'n coach een brochure in de hand duwt dat een shake ALS geneest dan zal die dat beginnen rondbazuinen

als leek zijt ge presies toch goed op de hoogte van allerlei kulbeweringen die nergens op slaan en maximaal uit de duim komen.
    en dat ge blij zijt met 25% korting op 40 voor iets dat ge ook voor 10 kunt kopen? ik blijf denken dat ge zo'n sukkelaar zijt die de illusie wil oprecht houden om hier nog wat van uw verlies te recupereren.
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Net telefoon van haar gehad en niet opgenomen. Ook een heleboel "tips" op fb. Echt irritant. Aangezien ze in de fitness komt zou ik die shaker daar dan niet kunnen afgeven en zeggen dat hij van haar is en haar zeggen dat ik niet verder wil gaan in haar programma en dat haar shaker bij basic fit staat?
    Als ze haar shaker weer wilt moet ze er maar bij jou thuis omkomen imo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tolya Bekijk bericht
    als leek zijt ge presies toch goed op de hoogte van allerlei kulbeweringen die nergens op slaan en maximaal uit de duim komen.
    en dat ge blij zijt met 25% korting op 40 voor iets dat ge ook voor 10 kunt kopen? ik blijf denken dat ge zo'n sukkelaar zijt die de illusie wil oprecht houden om hier nog wat van uw verlies te recupereren.
    Geef eens een voorbeeld van die kulbeweringen.
    Lol, ik verkoop niets dus ik heb er geen verlies van. Ik betaal rond de 30€ voor zo'n shake en doe daar een maand mee. Zoals ik al zei gebruik ik het enkel als ontbijt in de vroege ploeg omdat het rap klaar te maken is en gemakkelijker binnengaat dan vast voedsel zo vroeg op de ochtend.
    Laatst gewijzigd door ikbenben; 19 februari 2017 om 21:03
    Giggity
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Als ze haar shaker weer wilt moet ze er maar bij jou thuis omkomen imo.

Geef eens een voorbeeld van die kulbeweringen.
    Lol, ik verkoop niets dus ik heb er geen verlies van. Ik betaal iets meer dan 25€ voor zo'n shake en doe daar een maand mee. Zoals ik al zei gebruik ik het enkel als ontbijt in de vroege ploeg omdat het rap klaar te maken is en gemakkelijker binnengaat dan vast voedsel zo vroeg op de ochtend.
    Ja maar ik zit e mee gewrongen omdat hij niet betaald is. Maar als ik hem gewoon in de fitness achter laat waar zij ook komt met haar zakjes vanille en stuur dat ze het daar maar moet ophalen? Ik heb geen zin om haar nog eens te zien aangezien ze dan wss haar verkoop techniek weer bovenhaalt
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Ja maar ik zit e mee gewrongen omdat hij niet betaald is. Maar als ik hem gewoon in de fitness achter laat waar zij ook komt met haar zakjes vanille en stuur dat ze het daar maar moet ophalen? Ik heb geen zin om haar nog eens te zien aangezien ze dan wss haar verkoop techniek weer bovenhaalt
    Dat is iets dat je met haar zelf moet afspreken hé. Ze kan je alleszins tot niets verplichten.
    Giggity
    no votes  

Pagina 6 van 12 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Regels voor berichten