Pagina 3 van 12 Eerste 1234567 ... Laatste

Discussie: Herbalife

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ikzelf gebruik Herbalife nu al iets meer dan een jaar. Voor mij was het niet de bedoeling om te vermageren maar eerder om een "gezonder" ontbijt te hebben. Ik moet wel zeggen dat ik toch op een maand of 3 een 7 à 8kg kwijt was, wat goed meegenomen was maar niet noodzakelijk.
    In het begin volgde ik het schema zoals voorgesteld...1. een glas water met aloë in 2. een glas met de kruidendrank/thee 3. de shake. Ik begon ook meer op mijn voeding te letten en geen ongezonde tussendoortjes meer te eten. Bij mijn warme maaltijd nam ik ook grotere porties groenten en kleinere stukken vlees.
    Omdat het uiteindelijk toch niet echt goedkoop is had ik een goedkoper alternatief gevonden voor de aloë en de thee. Aloë van een ander merk (maar ook met hetzelfde kwaliteitslabel) en Masha groene thee. Na verloop van tijd heb ik de aloë volledig laten vallen en eerlijk gezegd merk ik hier geen verschil in.
    Ik werk in ploegen en het enigste dat hier voor mij van overblijft is een glas thee voor ik ga werken in de late ploeg en een shake als ontbijt in de vroege ploeg. De shake is gemakkelijk en snel klaar te maken en is toch vrij voedzaam.
    Ondertussen blijf ik mijn gewicht behouden maar mijn eetpatroon is min of meer hetzelfde gebleven.

Ik ben het niet opgedrongen geweest maar een collega van mij was ermee begonnen en uit interesse wat vragen gesteld aan hem. Omdat hij toch veel geïnteresseerden had is hij uiteindelijk zelf beginnen verkopen/coachen. Iedereen kan coach worden, dat is eigenlijk waar het systeem fout is vind ik. Je hoeft zelfs geen kennis te hebben van wat gezond is of niet. Je krijgt een opleiding van Herbalife met info over de producten en hoe ze te verkopen.

Mijn gedacht over Herbalife is dat het 1 grote commerciële boel is. De coaches zijn gebrainwashed en zijn zo verzekerd van de kwaliteiten van hun producten.
    Veel mensen die gebruiken denken dat ze de heilige graal van voeding gevonden hebben (wat je allemaal niet leest op de facebook pagina's). Voor elk kwaaltje hebben ze zogezegd wel iets.
    Giggity
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Blij dat ik het hier gevraagd heb begon het toch serieus te overwegen..Maar aangezien er helemaal geen positieve meningen komen..
    Denk dat geen 1 hier dat hier gereageerd heeft ook maar enige ervaring ermee heeft maar enkel van horen zeggen of lezen
    Giggity
    no votes  

Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Wat is dat hier allemaal uw vriend eet maar drie groenten? Sorry he, maar dat die eens meer leert eten zeg. Dat is toch gene kleine meer. Hoe kunt ge anders een gebalanceerd dieet hebben? Herbalife is pure commerciële zeverderij. Als ge echt gewicht wilt verliezen en gezond wilt zijn, zijn er twee zaken waar ge op moet letten. 1: calorieën bijhouden en zien dat ge meer verbrandt dan ge eet. 2: geen vet, geen brood, geen suiker. Dat klinkt wel heel algemeen, maar er zit nuance in, nu we er toch over bezig zijn.

Geen vet als in geen vettige burgers of chips of dergelijke. Iets met een beetje olijfolie bakken in de pan bv mag wel, of een saladedressing maken. Probeer brood echt te vermijden, want dat zijn veel te veel koolhydraten. Probeer dan liever een cracker ofzo te eten. En dan nog suiker. Probeer dat zo veel mogelijk te schrappen uit alles. Suiker is een enorme boosdoener van overgewicht. Suikers die van nature in fruit zitten, mogen natuurlijk wel. Vermijd ook zo veel mogelijk verwerkt voedsel en probeer om alles zo natuurlijk mogelijk te koken. Daarmee bedoel ik: geen frieten, maar aardappelen. Geen voorverpakte maaltijden. Geen chips. Geen sauzen zoals mayonaise. Eet liever een stuk fruit ipv een hele smoothie te maken, want ondanks dat het fruitsmoothie is, is ook dat weer een bom. Geen frisdrank, ook geen light. Enkel water. Wat je wél veel mag eten, zijn eiwitten. Elke ochtend een omelet eten is perfect mogelijk. Let wel op dat ge niet elke dag al het eigeel erbij doet dan, want dat is niet zo goed voor uw lever. Kip, tonijn, quinoa. Allemaal perfect. En maak u maar geen zorgen over dat ge te veel eiwitten zou eten.

Een ideaal avondmaal bestaat dus - als ge geen vegetariër zijt - uit drie dingen: wat aardappelen/rijst, een goeie portie groenten en een stukje vlees of vis. En natuurlijk overdag genoeg water drinken. Ik heb hier nu in deze post ook niet alle details geschreven want anders ben ik nog uren bezig en ik denk ook niet dat dit de bedoeling is van deze topic maar het dieet van "geen vet, geen brood, geen suiker" heeft mij wel op slechts een maand tijd van 78 naar 70 kg gebracht indertijd. Ik had zelfs niet door dat het zo snel ging, want ik had nooit echt honger. En als ge honger hebt, water drinken. Ik deed niet eens iets van sport in die maand. Puur op dieet. En ik zeg ook niet dat ge superextreem alles moet vermijden opeens he, als ge mayonaise wilt eten, eet dan maar mayonaise, maar doe het gewoon met mate. 1x per week frietjes gaat u ook niet opeens dik maken als ge de rest van de week gezond eet en calorieën bijhoudt. Net als 1x per week alcohol drinken. Maar als ge toch ongezond bezig zijt, probeer dat wel allemaal op dezelfde dag te doen ipv gespreid hier en daar ongezond te doen.

TLDR: vermijd herbalife, eet gevarieerd en gezond.
    ...
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Denk dat geen 1 hier dat hier gereageerd heeft ook maar enige ervaring ermee heeft maar enkel van horen zeggen of lezen
    Dus als je nog nooit motorolie hebt gedronken, mag je het anderen niet afraden om het eens compleet in het absurde te trekken?

Heel wat mensen zijn bewust bezig met gezonde voeding en hebben genoeg achtergrond om dat soort shakes (merk doet er niet toe) af te raden op basis van gezond verstand...
    no votes  

Mrs.Tupel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb het vorige zomer ook eens geprobeerd maar ik was er ook niet tevreden over. Je moet ook echt al fruit toevoegen of andere dingen om de shakes lekker te maken maar het is in het algemeen gewoon niks voor mij. Na een tijd miste ik vaste voeding en ik viel er ook niet meer vanaf in vergelijking met als ik gewoon gezond eet. Ik vind het zijn geld dus niet waard. Het enigste wat ik wel goed vond, was die thee. Maar ook dit is gewoon veel te duur.
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Dus als je nog nooit motorolie hebt gedronken, mag je het anderen niet afraden om het eens compleet in het absurde te trekken?

Heel wat mensen zijn bewust bezig met gezonde voeding en hebben genoeg achtergrond om dat soort shakes (merk doet er niet toe) af te raden op basis van gezond verstand...
    Zelf geen ervaring dus

Ik ga het niet aanraden maar ook niet afraden. Ik ken meerdere mensen die er wel goed mee zijn en zelfs redelijk veel mee zijn afgevallen.
    Is het DE manier om af te vallen, nee. Het kan wel helpen maar zonder voldoende beweging en gezonde(re) voeding helpt het ook niet.
    Giggity
    no votes  

iTrader
    0
    ik heb een kennis die zich heeft laten verleiden en zichzelf compleet verwoest heeft
    ok, het 1e jaar afgevallen = joepie
    dan werd ze verkoopster om goedkoper te kunnen kopen, uiteraard moest ze eerst voor een paar duizend euro aan poeders kopen. de piramide is da gij eerst moet kopen voor ge moogt verkopen
    toen moest ze klanten zoeken en kwam ze uit bij familie, vrienden en collega's. Als echte stalkster begon ze heel haar omgeving te terroriseren.

ik heb uit compassie een shcokoreep gekocht en toen wou ze van mij ook al een verkoper maken. Voor de show heb ik dan maar gevraagd of ze mij de cijfers uit mijn regio kon bezorgen (wilrijk), vooral het aantal verdelers, klanten en de omzet om te weten of de lokale markt niet al verzadigd is..
    nu 10j later heb ik uiteraard nooit antwoord gekregen

da kind weegt weer evenveel en is een hoopje miserie nadat ze jaren de schijn opgehouden heeft, het enige dat afgevallen is is haar bankrekening en lijstje vrienden
    no votes  

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    trollthread
    no votes  

iTrader
    0
    Zelf geen ervaring dus
    Niet met herbalife zelf, wel met maaltijdvervangende proteïneshakes.
    Als je het netjes volgt, val je absoluut af! Ik heb het enkel gedaan om mijn partner te steunen die wél met herbalife al eerder eens 20 kilo was afgevallen. Op een maand tijd was hij er alweer 8 kwijt. Ik 4, zo chagrijnig als de hel allebei en sociaal leven praktisch op nul omdat je niet meer zo makkelijk uit eten kan met vrienden, over de middag geen broodje met de collega's kan gaan eten omdat dat allemaal niet mag,... Als ik nog maar een saromapuddingske zie staan (poeder + melk) link ik dat al weer aan die gruwelijke shakes!
    Probleem is dat het onmogelijk langdurig (jaren aan een stuk) vol te houden is, niet gezond is en je natuurlijk aan een sneltempo weer aankomt eens je er mee stopt.
    Is het ZO absurd om chemische maaltijdvervangers af te raden en gezonde, natuurlijke voeding aan te raden ipv poedertjes?
    no votes  

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tolya Bekijk bericht
    ik heb een kennis die zich heeft laten verleiden en zichzelf compleet verwoest heeft
    dan werd ze verkoopster om goedkoper te kunnen kopen, uiteraard moest ze eerst voor een paar duizend euro aan poeders kopen. de piramide is da gij eerst moet kopen voor ge moogt verkopen
    toen moest ze klanten zoeken en kwam ze uit bij familie, vrienden en collega's. Als echte stalkster begon ze heel haar omgeving te terroriseren.
    Ik heb ook zo een kennis die die kant zal opgaan vrees ik.
    ze is daarmee begonnen een jaar of 2 geleden. op korte tijd veel afgevallen (20 kilo denk ik). heeft zelfs haar vaste job opgegeven en is nu zelfverklaarde gezondheidscoach of whatever
    die is wel heel erg gedreven in alles wat ze doet en ze werkt hele lange dagen, maar op een dag zal het terug in haar gezicht ontploffen vrees ik
    wat ze nu hele dagen doet is enorm veel reclame maken via facebook (om zot van te worden) en opscheppen over de vele reizen die ze maakt (luxereizen naar de andere kant van de wereld)

brainwashing en pyramidscheme, dat is het enige wat ik ervan denk momenteel..
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tolya Bekijk bericht
    Uw info klopt niet.
    Als je als gebruiker 2 klanten aanbrengt krijg je levenslang 25% korting en kan je zelf aankopen via de website. Je kan de korting nog verhogen naar 35%, 42% en 50%.
    Wil je de 50% korting dan moet je idd wel redelijk veel volumepunten verbruiken binnen een bepaalde tijd.

Verkopen moet je niet aan beginnen als je niet genoeg afnemers kent. Dan kom je idd over als stalker.
    Die collega van mij is er anders wel vrij succesvol in en gaat volgend jaar stoppen met werken en full time verkoper worden.
    Giggity
    no votes  

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoezo trollthread? Ik ben echt wel geïnteresseerd of het zo goed is als ze beweren hoor..

Mijn vriend lust maar 3 soorten groeten maar ik zet meestal wel een apart potje op met groenten voor mij daar zit ik niets mee in. Maar nog eens een pot met rijst zou wel te veel worden. Donderdag eten wij altijd pasta meestal spaghetti. Ik kan volkoren wel eens proberen en bv de kaas weg laten bij mij en minder gehakt nemen? Alle beetjes helpen denk ik dan. Het is voor mij wel super moeilijk om af te vallen met die cortisone. Voor ik begon woog ik 58 kg en ben 1m70 toen ik er een jaar geleden mee moest beginnen plots 80kg. Nu schommel ik tussen 69-72. Zou toch graag naar 65 raken..

Edit: hetgene ik er af gekregen heb is voornamelijk door sporten aangezien ik nog praktisch hetzelfde eet als er voor. Ik eet wel super graag groenten en fruit dus dat is het probleem niet. Mss eerder de friet zondags naar aangezien het bij mijn schoonouders is en traditie voor hen kan ik er niet veel over zeggen en neem ik maar wat minder
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Probleem is dat het onmogelijk langdurig (jaren aan een stuk) vol te houden is, niet gezond is en je natuurlijk aan een sneltempo weer aankomt eens je er mee stopt.
    Is het ZO absurd om chemische maaltijdvervangers af te raden en gezonde, natuurlijke voeding aan te raden ipv poedertjes?
    Daar ben ik akkoord. Maar elk dieet is moeilijk langdurig vol te houden. Persoonlijk vind ik het dan met Herbalife nog meevallen.
    Dat je weer snel bijkomt nadat je stopt is ook omdat de meesten weer in hun oude gewoontes hervallen en dan is het idd niet verwonderlijk.
    Nee, uiteraard niet. Gezond eten en voldoende beweging is sowieso beter. Maar zoals ik al zei is het zeker niet slecht als ondersteuning. Het geeft ook de aanzet naar gezonder eten/leven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Ik heb ook zo een kennis die die kant zal opgaan vrees ik.
    ze is daarmee begonnen een jaar of 2 geleden. op korte tijd veel afgevallen (20 kilo denk ik). heeft zelfs haar vaste job opgegeven en is nu zelfverklaarde gezondheidscoach of whatever
    die is wel heel erg gedreven in alles wat ze doet en ze werkt hele lange dagen, maar op een dag zal het terug in haar gezicht ontploffen vrees ik
    wat ze nu hele dagen doet is enorm veel reclame maken via facebook (om zot van te worden) en opscheppen over de vele reizen die ze maakt (luxereizen naar de andere kant van de wereld)

brainwashing en pyramidscheme, dat is het enige wat ik ervan denk momenteel..
    Mijn mening over hun systeem is wel min of meer hetzelfde als van jou hoor
    Ik vrees ook dat het op termijn wel zal wreken bij mijn collega. Wist je dat die reisjes van Herbalife dat ze die zelf eerst moeten betalen! Ze kunnen ze nadien wel inbrengen in hun belastingen, dat wel. Maar dan nog.
    Al hun gespam op Facebook hangt mij ook mijn kl*ten uit eerlijk gezegd.
    Giggity
    no votes  

Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Hoezo trollthread? Ik ben echt wel geïnteresseerd of het zo goed is als ze beweren hoor..

Mijn vriend lust maar 3 soorten groeten maar ik zet meestal wel een apart potje op met groenten voor mij daar zit ik niets mee in. Maar nog eens een pot met rijst zou wel te veel worden. Donderdag eten wij altijd pasta meestal spaghetti. Ik kan volkoren wel eens proberen en bv de kaas weg laten bij mij en minder gehakt nemen? Alle beetjes helpen denk ik dan. Het is voor mij wel super moeilijk om af te vallen met die cortisone. Voor ik begon woog ik 58 kg en ben 1m70 toen ik er een jaar geleden mee moest beginnen plots 80kg. Nu schommel ik tussen 69-72. Zou toch graag naar 65 raken..
    Ja, dat snap ik. Met cortisone moogt ge nog proberen om zo weinig te eten als ge maar kunt en toch nog bijkomen. Kunt ge dan soms niet eens aan uw vriend suggereren van bv elke week eens één nieuwe groente te testen? Er zijn zo veel verschillende dingen die ge echt heel lekker kunt klaarmaken. Van verse asperges tot bv pasta met zelfgemaakte pesto en broccoli, tot spinazie met wat fishsticks.

Als ge zelf uw pastasaus maakt, zou ik niet per se het gehakt minderen. Als ge gewoon gehakt koopt en dat met een klein beetje boter maakt, dan is dat echt wel oké. Het gehakt zal hier geen kwaad kunnen denk ik. Maar ge moet het dan wel niet op z'n Jeroen Meus met een kilo boter doen De kaas kunt ge idd weglaten, of gewoon minderen. Als ge graag kaas eet, kunt ge altijd gewoon een klein beetje parmezaan over je saus raspen. Volkorenpasta is idd ook een goeie keuze. Het kan al veel doen door gewoon te blijven eten wat je eet, maar kleinere porties te nemen. En als ge vaak rijst eet, is investeren in zo'n rijstkoker mss wel een idee. Dan moet ge niet nog een pot op het vuur zetten.
    ...
    no votes  

iTrader
    6 (100%)

Mijn mening...ik zou het eens proberen moest ik in uw plaats zijn. Al is het maar voor een maand. Niet tevreden, stop ermee. Wel tevreden, ga er verder mee en stop als je een bevredigend resultaat hebt.
    Laat je wel niet al hun producten aansmeren want ze zijn allemaal vrij duur en ik ben niet overtuigd van hun werking allemaal.
    De thee en shake zou ik wel nemen dan.
    Moest je het toch doen moet je wel ook op je voeding letten en liefst ook met een minimum van beweging erbij. Probeer ook alle dagen minimum 1,5L water te drinken.
    Giggity
    no votes  

Pagina 3 van 12 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten