Pagina 1 van 14 1234511 ... Laatste

Discussie: Telenet vs Scarlet

iTrader
    45 (100%)

Telenet vs Scarlet

Hallo
    Ik ben aan het denken over te stappen naar Scarlet zowel met internet en mobiel abonnement
    Nu wil ik graag jullie ervaringen vragen hiermee

Intenet:

Telenet 27,50 euro 150gb 30 mbps volume vs Scarlet 35 euro onbeperkt volume 50 mbps

Gsm abonnement:

Telenet King 15 euro 150 min binnenland 1000 mb data vs Scarlet 8 euro 150 min heel europa 500 mb data + eventueel 1gb extra data voor 5 euro

iTrader
    0
    ik zit bij scarlet, ben er tevreden over al kan ik wel zeggen dat uw onbeperkt volume helemaal niet onbeperkt is, vanaf 500gb word je snelheid verlaagt
    scarlet hun theorie is dat je dan nog altijd onbeperkt kunt surfen aan een lagere snelheid
    Sometimes just as my missile is about to be launched from the silo the camera zooms in on the guy's face; I try to stop but it's already too late...

iTrader
    45 (100%)
    500gb is meer dan genoeg tegenover 150gb telenet...
    24-10 stap ik over byebye telenet

FrostByte's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik heb telenet 200 en ik ben er heel tevreden mee, maar mijn werk betaalt wel meer dan de helft terug, en scarlet komen ze niet in tussen(alleen belgacom en telenet)

dus grappig genoeg is telenet 200 goedkoper dan scarlet voor mij... Dat gezegd zijnde, de snelheid is super en nog nooit iets van een limiet gemerkt(en ik download wel veel, dit weekend alleen 90Gig, aan een foute torrent, dan nog).
    "You cannot depend on your eyes when your imagination is out of focus."
    Mark Twain

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Enige waar ik niet tevreden over ben is de modem (bbox 2) veel problemen mee, mijn vriendin heeft de bbox 3 en die is even erg. Als ik verhuis neem ik door die reden geen belgacom meer, heb veel betere ervaringen met telenet hardware.
    S

iTrader
    0
    Hier net omgekeerd nul problemen met scarlet en snelheid is prima,bij telenet nogal vaak dc tijdens online gamen
    Proximus decorder tv zuigt wel,die van Telenet is veel vlotter al hebben beide crappy beeld kwaliteit.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Enige waar ik niet tevreden over ben is de modem (bbox 2) veel problemen mee, mijn vriendin heeft de bbox 3 en die is even erg. Als ik verhuis neem ik door die reden geen belgacom meer, heb veel betere ervaringen met telenet hardware.
    Ik vind de BBOX3 toch een leuk toestel.

Sent from my OnePlus X
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

vleminckxcedric's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bij Telenet is het soms ook wel een gedoe hoor.......Maar geheel ontevreden ben ik niet
    Met Vriendelijke Groet,
    Cédric Vleminckx.

Mijn hobby: Juwel Rio 180: https://www.9lives.be/forum/vrije-ti...l#post20308203

iTrader
    0
    Ook, als ik me niet vergis, draait dit forum op telenet?
    Met Vriendelijke Groet,
    Cédric Vleminckx.

Mijn hobby: Juwel Rio 180: https://www.9lives.be/forum/vrije-ti...l#post20308203

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vleminckxcedric Bekijk bericht
    Ook, als ik me niet vergis, draait dit forum op telenet?
    Dit forum is eigendom van telenet, of ze op telenet servers draaien weet ik niet.
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    Dit forum is eigendom van telenet, of ze op telenet servers draaien weet ik niet.
    Ik denk allebei, maar weet dit ook niet zeker.
    Met Vriendelijke Groet,
    Cédric Vleminckx.

FrostByte's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Als je een deftige router over hebt, zet je best alle dsl materiaal van je provider(belgacom, scarlet, whatever) in bridge modus en configureer je je eigen router best in PPPoE modus.

Plotseling vallen bijna alle problemen met stabiliteit op het internet weg als sneeuw voor de zon
    "You cannot depend on your eyes when your imagination is out of focus."
    Mark Twain

citrofenwick's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb sinds kort ook scarlet en ik ben volledig tevreden. Zowel digitale TV als internet werken volledig zoals zou moeten.

score2's schermafbeelding
    iTrader
    41 (98%)
    Of als je voor dezelfde prijs als Scarlet echt ongelimiteerd internet wil dan kan je Internet voor thuis | edpnet.be pakken. Daar surf ik op, heel tevreden van, al jaren.
    Mijn blog: pxlplayer.be • Twitter: @pxlplayer
    PSN: Score2 • XBL: Scoretwo • 3DS: Scoretwo • Steam: Scoretwo • Oculus Rift: Scoretwo • Battlenet: Scoretwo#2807 • IOS: Scoretwo

Hatchetman's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Wil ook overstappen, begint me beetje duur te worden als ik naar andere opties zoals scarlet kijk.
    Gebruik ongeveer een 400 gig per maand en heb daarom fiber 200 + dig tv + telefoon.
    Scarlet ziet er mij een goede manier uit om met dat verbruik te besparen.
    Hoe zit het met de betrouwbaarheid van hun internet, zijn daar veel disconnects of down uren voor updates etct of zijn dat fabeltjes?
    Zit al sinds het vroege begin bij telenet en wil natuurlijk ook geen miserie hebben door over te stappen.
    Ik ga volgens mij ook niet veel zenders kwijt zijn als ik de meeste pakketten erbij neem ivg met telenet of zijn er veel zenders die je gewoon niet meer kan krijgen?
    Spelling aub hatchet

Pagina 1 van 14 1234511 ... Laatste

Regels voor berichten