Pagina 6 van 14 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Discussie: Telenet vs Scarlet

Gray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ale my saga continues , na 2 dagen op de betalingsmail van Proximus te wachten voor die 69 euro van het actie product net ff gebeld en blijkt dat mijn email adres nog steeds foutief stond en de mail was al verstuurd maar dus nooit aangekomen...

Daarvoor loop je dan meteen terug de shop in na aanvragen om je email te laten corrigeren + donderdagavond ook nog eens via de klantendienst gevraagd of mn email nu correct stond, letter voor letter gezegd '' ja meneer staat zo hier voor mij '', bel je vandaag terug, '' ah nee daar staat geen e in vanachter ''

Konden mij nu ook niet meteen de 1ste mail opnieuw doorsturen want de link was niet meer geldig volgens hem dus heeft hij een aangevraagd die mail opnieuw aan te maken en door te sturen naar mijn correcte email, eta : ''deze week''
    We gaan er nog geraken, maar je zou bijna denken dat ze geen nieuwe klanten willen

En dan ga je al naar de shop met het idee van '' dan kunnen ze zeker mijn email adres niet verkloten ''
    ja, dat zou je denken.
    Best is nog tijd alles zelf online doen, heb je uw email verkeerd ingegeven is het je eigen fout

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat is ook weer waar wij waren eigenlijk naar de shop geweest omdat de actie het omschreef als zijnde dat je die 69 euro voor je toestel in de fysieke shop moest betalen als je in de shop ook het pakket bestelde, als je online bestelde of via de klantendienst was betaling via een link in een mail.
    Dus daarmee dachten wij hier dat de shop sneller zou zijn qua levering van het toestel, maar bleek uiteindelijk dat we ook via een link in de mail moesten betalen en toen was het al aangevraagd dus jah

Ik snap wel dat je eens een email adres verkeerd kunt verstaan maar ik spel het dan nog en ik ga meteen terug binnen toen ik het zag buiten de shop en zeg duidelijk '' tussen die en die letter moet een e komen '' dus dan moet hij ook niet zeggen dat het aangepast is want dat was het niet, idem met de medewerker die ik dezelfde avond aan de lijn kreeg op de klantendienst.
    Ik heb dat werk zelf ook gedaan een paar jaar terug en als iemand mij het email adres letter voor letter zegt aan de telefoon had ik het door, de medewerker vandaag had het ook meteen door toen ik het begon te spellen…

Ik ben niet zo zeer kwaad dat het nu een paar dagen langer duurt voor de technieker te plannen en de ps4 te betalen en ontvangen, maar eerder dat het mij Donderdag tot 2x is bevestigd dat mijn email correct was aangepast en dat ik dan gisteren nog mn betaal link niet krijg wegens foutief emailadres...

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Vandaag meteen terug gebeld om 8u en een heeeeeeeeel vriendelijke en geduldige dame aan de lijn die me perfect heeft geholpen.
    Volgens haar hebben ze gisteren al een nieuwe betaallink gemailed maar ik zei dat ik deze nog steeds niet had, toen heeft ze 3x opnieuw verstuurd, een gmail adres geprobeerd wat ik ook nog had en dan uiteindelijk had ze mne link in een gewone mail gezet en gemailed, uiteindelijk 3 mails tegelijk gekregen maar toch de link kunnen volgen en de ps4 betaald online, de technieker komt de 18de en de ps4 morgen.

Een dikke pluim voor het geduld van deze medewerkster, moet zowat de beste phone support zijn van dit type wat ik de laatste 10 jaar heb gehad, uiteindelijk is ze bijna 25 min aan de lijn gebleven met mij om die mail toch tot bij mij te krijgen zonder ons af te wimpelen met een standaard '' die mail komt nog wel '' antwoord.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga binnenkort alleen gaan wonen en ben de verschillende mogelijkheden aan het vergelijken.
    TV kijk ik weinig maar zou dit toch nog graag nemen om bvb het nieuws te herbekijken, matchen RD, De Mol etc.
    Als ik het goed gelezen heb lijkt mij Scarlet Trio beste pakket voor mij?
    Telenet lijkt mij onnodig duur. Verschil tussen Scarlet & Proximus is wel niet volledig duidelijk.
    Edpnet lijkt qua prijs/kwaliteit beste uit te komen maar biedt dan weer geen digitale TV aan.

MasterP's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vandaag meteen terug gebeld om 8u en een heeeeeeeeel vriendelijke en geduldige dame aan de lijn die me perfect heeft geholpen.
    Volgens haar hebben ze gisteren al een nieuwe betaallink gemailed maar ik zei dat ik deze nog steeds niet had, toen heeft ze 3x opnieuw verstuurd, een gmail adres geprobeerd wat ik ook nog had en dan uiteindelijk had ze mne link in een gewone mail gezet en gemailed, uiteindelijk 3 mails tegelijk gekregen maar toch de link kunnen volgen en de ps4 betaald online, de technieker komt de 18de en de ps4 morgen.

Een dikke pluim voor het geduld van deze medewerkster, moet zowat de beste phone support zijn van dit type wat ik de laatste 10 jaar heb gehad, uiteindelijk is ze bijna 25 min aan de lijn gebleven met mij om die mail toch tot bij mij te krijgen zonder ons af te wimpelen met een standaard '' die mail komt nog wel '' antwoord.
    Deze middag mijn TV ontvangen met Bpost. Wat een toestel prachtig. Fijn om te horen dat alles in orde is gebracht bij u.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SilentDeath Bekijk bericht
    Ik ga binnenkort alleen gaan wonen en ben de verschillende mogelijkheden aan het vergelijken.
    TV kijk ik weinig maar zou dit toch nog graag nemen om bvb het nieuws te herbekijken, matchen RD, De Mol etc.
    Als ik het goed gelezen heb lijkt mij Scarlet Trio beste pakket voor mij?
    Telenet lijkt mij onnodig duur. Verschil tussen Scarlet & Proximus is wel niet volledig duidelijk.
    Edpnet lijkt qua prijs/kwaliteit beste uit te komen maar biedt dan weer geen digitale TV aan.
    Edpnet heeft idd geen TV, Scarlet zal waarschijnlijk het beste voor je noden zijn, het enige ''nadeel'' is dat Scarlet tragere snelheden aanbied maar met 50Mbps krijg je nog steeds alles gedaan, Proximus gaat potentieel tot 100Mbps down en 20Mbps up maar enkel als je adres in aanmerking komt voor Internet Maxi, kan je zelf checken op hun website of in hun winkels gaan vragen.

Het grote verschil tussen Scarlet en Proximus is dat Proximus meer tv opties heeft qua pakketten bv en smartphone opties qua hoeveelheid data bv, en dan hun internet wat sneller is als je adres in aanmerking komt.
    Heb je al die potentiele tv pakketten niet nodig en dergelijke kan je dus ook idd bij Scarlet gaan, Proximus heeft momenteel wel een actie voor een 4k tv of ps4 pro voor 69 euro, geen idee of dat je over de streep trekt of niet , moet je wel tuttimus nemen en het goedkoopste dat dat zal zijn is 82 euro, met 1 gsm nummer en basis aanbod tv zonder extra pakket.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterP Bekijk bericht
    Deze middag mijn TV ontvangen met Bpost. Wat een toestel prachtig. Fijn om te horen dat alles in orde is gebracht bij u.

Bedankt, momenteel staat mijn pagina nog op ''Bestelling in behandeling'' maar namiddag al een SMS gehad van Proximus dat mijn pakket tussen 8 en 17u komt op 11/12 met Bpost Bpack, geen idee of ik nog een tracking ga krijgen of om hoe laat dat het bij Proximus buiten gaat vanavond, maar fingers crossed.

Vanochtend meteen betaald en geld van mn Mastercard, nu kan ik op zo een pagina van hun volgen en bovenaan staat installatie thuis : December 18 2018 tussen 8 en 12.30 en onderaan staat levering tuttimus, inhoud van levering : playstation 4 pro 1 tb , bestelling in behandeling, volgende stap zou een afbeelding van een camionette zijn en ''Onderweg''

Maar tot op heden nog geen tracking via SMS ofzo, enkel een SMS dat het morgen komt met Bpost maar enkel mn Bestelnummer stond in die SMS.

iTrader
    59 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Edpnet heeft idd geen TV, Scarlet zal waarschijnlijk het beste voor je noden zijn, het enige ''nadeel'' is dat Scarlet tragere snelheden aanbied maar met 50Mbps krijg je nog steeds alles gedaan, Proximus gaat potentieel tot 100Mbps down en 20Mbps up maar enkel als je adres in aanmerking komt voor Internet Maxi, kan je zelf checken op hun website of in hun winkels gaan vragen.

Het grote verschil tussen Scarlet en Proximus is dat Proximus meer tv opties heeft qua pakketten bv en smartphone opties qua hoeveelheid data bv, en dan hun internet wat sneller is als je adres in aanmerking komt.
    Heb je al die potentiele tv pakketten niet nodig en dergelijke kan je dus ook idd bij Scarlet gaan, Proximus heeft momenteel wel een actie voor een 4k tv of ps4 pro voor 69 euro, geen idee of dat je over de streep trekt of niet , moet je wel tuttimus nemen en het goedkoopste dat dat zal zijn is 82 euro, met 1 gsm nummer en basis aanbod tv zonder extra pakket.

Bedankt, momenteel staat mijn pagina nog op ''Bestelling in behandeling'' maar namiddag al een SMS gehad van Proximus dat mijn pakket tussen 8 en 17u komt op 11/12 met Bpost Bpack, geen idee of ik nog een tracking ga krijgen of om hoe laat dat het bij Proximus buiten gaat vanavond, maar fingers crossed.

Vanochtend meteen betaald en geld van mn Mastercard, nu kan ik op zo een pagina van hun volgen en bovenaan staat installatie thuis : December 18 2018 tussen 8 en 12.30 en onderaan staat levering tuttimus, inhoud van levering : playstation 4 pro 1 tb , bestelling in behandeling, volgende stap zou een afbeelding van een camionette zijn en ''Onderweg''

Maar tot op heden nog geen tracking via SMS ofzo, enkel een SMS dat het morgen komt met Bpost maar enkel mn Bestelnummer stond in die SMS.
    Bij mij stond er en staat nog steeds ''Bestelling in behandeling'' op de site van Proximus.
    Ik heb wel een Track and Trace nummer gekregen.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterP Bekijk bericht
    Bij mij stond er en staat nog steeds ''Bestelling in behandeling'' op de site van Proximus.
    Ik heb wel een Track and Trace nummer gekregen.
    Via mail of SMS ? hier tot op heden nog steeds niets maar weet niet of dat veel wilt zeggen… heb al sinds 14u een SMS ontvangen om te zeggen dat mijn pakket morgen komt met Bpost Bpack tussen 8 en 17u maarja momenteel kan ik nog niets volgen want nog geen T&T ontvangen.

iTrader
    59 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Via mail of SMS ? hier tot op heden nog steeds niets maar weet niet of dat veel wilt zeggen… heb al sinds 14u een SMS ontvangen om te zeggen dat mijn pakket morgen komt met Bpost Bpack tussen 8 en 17u maarja momenteel kan ik nog niets volgen want nog geen T&T ontvangen.
    Via mail

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    mmmm nog geen gehad tot op dit moment, nuja dan zie ik het wel aan morgen ochtend, Bpost komt hier altijd op hetzelfde uur met pakjes.
    Kan zijn dat de tracking misschien nog komt, geen idee of Proximus hun systeem snachts of s'ochtends voor 8u iets doet.

Voorlopig ga ik maar af op de SMS die ik deze namiddag heb gehad over '' we herrinneren je er graag aan dat je pakket op 11/12/18 tussen 8 en 17u door Bpack van Bpost afgeleverd wordt op adres x ''
    Ik merk dat ik last heb om emails van Proximus te ontvangen ook al klopt mijn email adres, vanochten kwamen ze ook met moeite aan toen de medewerker tot 3x toe de betaallink naar mij mailde aan de telefoon.

Edit : zonet is het op de Proximus pagina veranderd naar Onderweg en als ik eronder op meer info klik kom ik op mijn bpost tracking uit, beetje een vreemd uur maar we zijn er geraakt
    Laatst gewijzigd door Noscoped420; 11 december 2018 om 02:29

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mijn ps4 is ook net geleverd door bpost, enig minpuntje de ps4 doos stak gewoon in een grotere bruine doos en geen opvulmateriaal, maar de verpakking is nog intact.

Al bij al dus nog snel geregeld door proximus

iTrader
    59 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn ps4 is ook net geleverd door bpost, enig minpuntje de ps4 doos stak gewoon in een grotere bruine doos en geen opvulmateriaal, maar de verpakking is nog intact.

Al bij al dus nog snel geregeld door proximus
    Veel plezier ermee

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Wij zijn net overgeschakeld naar een Tuttimus Unlimited. Kwam goedkoper uit dan dat we bij al die verschillende providers zitten en apart betalen.

We hebben de 4K TV gekozen, Sonos hebben we niet nodig en PS4 hebben we al.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Sonos moet niemand hebben heb eens een poll gezien waar ze vroegen welke van die 3 geschenken mensen het beste vonden en de TV was 1 en de PS4 2 en de Sonos ver achter in 3de.
    Lijkt mij ook in geen enkel scenario een betere keuze dan de andere 2, zelfs al heb je een 4k tv en een ps4 pro , zou je dan echt tuttimus nemen voor een Sonos

Ik heb vanmiddag na Bpost was langsgeweest een nieuwe sms gehad : '' beste Proximus klant, je hebt je pakket in ontvangst genomen waarvoor dank. op de bevestiging die je ontving van ons vind je de activeringsdatum van je nieuwe diensten. ''
    Geen idee welke bevestiging ze over spreken, heb geen email meer gehad van hun sinds de link om de ps4 te betalen.

Nuja technieker staat nog op de planning voor 18 December dus ik zie het dan wel allemaal.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Onze Proximus TV is net geleverd. Is precies geen slecht toestel, kan natuurlijk niet tippen aan OLED, dus die gaat in de game-room. Begin van de week overgeschakeld naar Tuttimus Unlimited en die TV is nu al geleverd. Installatie is pas de 26ste.

Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Pagina 6 van 14 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Regels voor berichten