Pagina 5 van 14 Eerste 123456789 ... Laatste

Discussie: Telenet vs Scarlet

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterP Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Deze morgen mail ontvangen van Proximus met een link erin zoals de medewerker in de shop het zei. 69 Euro betaald daarna nieuw pagina voor een afspraak te maken.
    De TV krijg ik zelfs morgen met Bpost
    Dan zal ik morgen wel 1 krijgen want ben het deze namiddag gaan aanvragen in de shop, was wel ff een gedoe want email was foutief ( letter vergeten ) dus klantendienst moeten bellen om aan te passen, maar is wel correct nu.
    Wederom toen het gesprek vandaag begon weer gehoord dat die 69 op factuur ging komen, dan eenmaal het geklonken was ging die 69 via een link in email komen om online te betalen, vind ik persoonlijk wel scheve praktijken maar swoit als de mail komt is het al goed.

Kan wel pas dinsdag betalen als mn nieuwe mastercard aankomt maar volgens de helpdesk heb je wel een paar dagen om te betalen na dat de mail komt, kan je dat eventueel bevestigen of iets in de mail staat van betalingstermijn ?

MasterP's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Dan zal ik morgen wel 1 krijgen want ben het deze namiddag gaan aanvragen in de shop, was wel ff een gedoe want email was foutief ( letter vergeten ) dus klantendienst moeten bellen om aan te passen, maar is wel correct nu.
    Wederom toen het gesprek vandaag begon weer gehoord dat die 69 op factuur ging komen, dan eenmaal het geklonken was ging die 69 via een link in email komen om online te betalen, vind ik persoonlijk wel scheve praktijken maar swoit als de mail komt is het al goed.

Kan wel pas dinsdag betalen als mn nieuwe mastercard aankomt maar volgens de helpdesk heb je wel een paar dagen om te betalen na dat de mail komt, kan je dat eventueel bevestigen of iets in de mail staat van betalingstermijn ?
    In de mail staat gewoon 'doe dit vóór 4 Januari, anders vervalt uw bestelling.
    Ik kon zelf kiezen welke dag ik de TV wil ontvangen, dus ik heb gekozen voor morgen de 7e December. Technieker voor installatie is 26 December.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    ah ok 4 januari is tijd genoeg om te betalen, heb maar nodig tot Dinsdag/Woensdag aankomende week

Bedankt voor de info

iTrader
    59 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ah ok 4 januari is tijd genoeg om te betalen, heb maar nodig tot Dinsdag/Woensdag aankomende week

Bedankt voor de info
    Geen probleem

Ik heb nu een Panasonic 39" LED Full HD Smart tv in de living. Dus het gaat een groot verschil worden

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Uurtje geleden mn telenet simkaart uitgevallen en proximus moeten insteken dus tot daar lekker vlot sinds gisteren.
    Open ik mne mail en enkel een proximus skynet nieuwsbrief maar nog gene mail voor die 69 euro te betalen

Nuja op zich is die nieuwsbrief ook positief, weet ik tenminste dat ze mn emailadres correct hebben aangepast na eerst een letter te vergeten in mn adres.

iTrader
    59 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Uurtje geleden mn telenet simkaart uitgevallen en proximus moeten insteken dus tot daar lekker vlot sinds gisteren.
    Open ik mne mail en enkel een proximus skynet nieuwsbrief maar nog gene mail voor die 69 euro te betalen

Nuja op zich is die nieuwsbrief ook positief, weet ik tenminste dat ze mn emailadres correct hebben aangepast na eerst een letter te vergeten in mn adres.
    Dat email met betaal link heb ik ontvangen met onderwerp 'laatste stap om uw bestelling te bevestigen'. Na een paar stappen kreeg ik op mijn scherm 69€ te betalen.

Nu ja, mijn TV is vandaag niet geleverd. Ik heb Proximus gebeld en een medewerkster zei dat mijn TV nog bij hun ligt :/ want bij track & trace stond er continu 'bij afzender'.
    Nu staat er 'wordt verwerkt' maar bij dat pagina van Bpost zie ik ook een link naar Dynalogic.
    Wordt mijn TV geleverd door Dynalogic of Bpost?

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ja ik denk dat mijn bestelling nog gewoon ''onderweg'' is, gsm nummer is overgedragen vandaag maar in myproximus kan ik geen opties van dat nummer veranderen ( niet dat ik wil maar gewoon eens door de app aan het zien ) dan krijg ik de melding dat ik niets kan aanpassen omdat mn vorige order nog bezig is, dus de aanvraag van mn pakket.

Ga het vanavond en morgen middag nog aanzien en dan nog eens bellen morgen, weet je toevallig nog welke betaalopties er allemaal waren voor die 69 euro ?
    Normaal zijn al die geschenken volgens hun website via Bpost tussen 8 en 17u, wat zie je als je op de dynalogic link klikt ?

Kan zijn dat de tv doos groot genoeg is zodat het met Dynalogic moet komen, ik weet dat dat met huishoudtoestellen ook vaak zo is op Bol of Coolblue.

iTrader
    59 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja ik denk dat mijn bestelling nog gewoon ''onderweg'' is, gsm nummer is overgedragen vandaag maar in myproximus kan ik geen opties van dat nummer veranderen ( niet dat ik wil maar gewoon eens door de app aan het zien ) dan krijg ik de melding dat ik niets kan aanpassen omdat mn vorige order nog bezig is, dus de aanvraag van mn pakket.

Ga het vanavond en morgen middag nog aanzien en dan nog eens bellen morgen, weet je toevallig nog welke betaalopties er allemaal waren voor die 69 euro ?
    Normaal zijn al die geschenken volgens hun website via Bpost tussen 8 en 17u, wat zie je als je op de dynalogic link klikt ?

Kan zijn dat de tv doos groot genoeg is zodat het met Dynalogic moet komen, ik weet dat dat met huishoudtoestellen ook vaak zo is op Bol of Coolblue.
    Betaalmethode: Visa, Mastercard, bancontact, maestro.

Volgens Dynalogic site:

Order: Geregistreerd
    Transport: Nog niet ingepland

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    ah visa en mastercard net wat ik moest hebben was niet zeker omdat ik nooit online heb betaald bij hun, bedankt.

Over die tv, ik zou gewoon zowel de bpost als dynalogic link in het hoog houden, het kan zijn dat de afmetingen van de tv doos te groot zijn voor Bpost, dan gaat dat niet door hun parcel sorteermachine dus kan dat het Dynalogic is.

iTrader
    59 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ah visa en mastercard net wat ik moest hebben was niet zeker omdat ik nooit online heb betaald bij hun, bedankt.

Over die tv, ik zou gewoon zowel de bpost als dynalogic link in het hoog houden, het kan zijn dat de afmetingen van de tv doos te groot zijn voor Bpost, dan gaat dat niet door hun parcel sorteermachine dus kan dat het Dynalogic is.
    Inderdaad, in de gaten houden.
    Graag gedaan.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hoop dat we morgen allebei krijgen waar we op wachten

Tbh vind ik de hele aansluitprocedure wel omslachtig, na 15 min stond ik buiten de shop met een hoop gele bladzijden in mn hand wat mn contract moet voorstellen, shop was zo druk dat de verkoper mij nog niet eens liet tekenen waar je handtekening zou moeten zetten ( ofwel doen ze het gewoon nooit )

Eenmaal ik ook buiten stond wist ik eigenlijk niets meer dan '' je krijgt nog een email voor die ps4 te betalen en een email/sms voor technieker '' maar nu blijkt volgens jou ook weer dat je de technieker zelf moet kiezen na die 69 te betalen.
    Over facturatie is ook niks gezegd dus nu weet ik niet wanneer mn factuur begint te lopen, mn gsm is al overgezet vandaag dus die moet ik al gebruiken maar voor internet en tv kan ik zelfs nog geen technieker kiezen omdat ik die betaal mail nog niet heb gehad van het promo artikel…

Dat ze mij volgende maand al maar geen 98 euro factuur lappen als ik pas binnen 3 weken een technieker kan krijgen.

Het was imo beter geregeld als ze die 69 in de shop zouden aannemen en dan in hun systeem dat doorgeven zodat je verzending al op gang kwam, en dat ze in de shop samen met je keken voor een technieker en datum.
    Zoals het nu is voelt het nogal allemaal ''trekt uwe plan'' aan met heel die '' je krijgt nog wel een email '' toestand, kan je constant checken of die mail binnen komt.

Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterP Bekijk bericht
    Edit: Zijn er mensen die ervaring hebben over de facturatie van Proximus? Daarnet telefoontje gekregen van een vriendin die aan het klagen was met 'blijf weg bij Proximus'.
    Ben sinds dit jaar klant bij Proximus en over de administratie en facturatie kan ik toch niet onverdeeld positief zijn:
    - nieuw telefoonnummer gekregen, ondanks gebruik van easyswitch met verzoek tot nummerbehoud (vorige provider was telenet)
    - vijf keer moeten terugbellen vooraleer telefonie correct werd gefactureerd (alle oproepen werden aangerekend, ook na 17u en in het weekend, was ook onmogelijk aan te passen via MyProximus)

Ondertussen is alles wel in orde en over hun product ben ik zeer tevreden:
    Speedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Test

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DogFacedGod Bekijk bericht
    Het hangt af van je locatie maar Scarlet bij mij is 100mbps terwijl men 50mbps adverteert.
    Zal dan toch eerder om een technische "fout" gaan, waardoor je snelheid niet gecapped wordt. Je mag nog vlak naast de ROP wonen, je zal bij Scarlet normaalgezien niet meer dan 50Mbps krijgen.

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feignasse Bekijk bericht
    Zal dan toch eerder om een technische "fout" gaan, waardoor je snelheid niet gecapped wordt. Je mag nog vlak naast de ROP wonen, je zal bij Scarlet normaalgezien niet meer dan 50Mbps krijgen.
    Neenee, Ik ben niet de enigste. Je vindt her en der die daarvan genieten op userbase en reddit. Dit is ook al het tweede adres waar ik van 100mbps geniet.

https://www.speedtest.net/result/7863585895
    https://www.speedtest.net/result/7863591505
    o/

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je moet wel 2 jaar tuttimus blijven hebben hé. Zie er dan ook niet veel voordeel aan in vgl met scarlet...

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    ale my saga continues , na 2 dagen op de betalingsmail van Proximus te wachten voor die 69 euro van het actie product net ff gebeld en blijkt dat mijn email adres nog steeds foutief stond en de mail was al verstuurd maar dus nooit aangekomen...

Daarvoor loop je dan meteen terug de shop in na aanvragen om je email te laten corrigeren + donderdagavond ook nog eens via de klantendienst gevraagd of mn email nu correct stond, letter voor letter gezegd '' ja meneer staat zo hier voor mij '', bel je vandaag terug, '' ah nee daar staat geen e in vanachter ''

Konden mij nu ook niet meteen de 1ste mail opnieuw doorsturen want de link was niet meer geldig volgens hem dus heeft hij een aangevraagd die mail opnieuw aan te maken en door te sturen naar mijn correcte email, eta : ''deze week''
    We gaan er nog geraken, maar je zou bijna denken dat ze geen nieuwe klanten willen

En dan ga je al naar de shop met het idee van '' dan kunnen ze zeker mijn email adres niet verkloten ''

Pagina 5 van 14 Eerste 123456789 ... Laatste

Regels voor berichten