Pagina 2 van 14 Eerste 12345612 ... Laatste

Discussie: Telenet vs Scarlet

iTrader
    61 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hatchetman Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wil ook overstappen, begint me beetje duur te worden als ik naar andere opties zoals scarlet kijk.
    Gebruik ongeveer een 400 gig per maand en heb daarom fiber 200 + dig tv + telefoon.
    Scarlet ziet er mij een goede manier uit om met dat verbruik te besparen.
    Hoe zit het met de betrouwbaarheid van hun internet, zijn daar veel disconnects of down uren voor updates etct of zijn dat fabeltjes?
    Zit al sinds het vroege begin bij telenet en wil natuurlijk ook geen miserie hebben door over te stappen.
    Ik ga volgens mij ook niet veel zenders kwijt zijn als ik de meeste pakketten erbij neem ivg met telenet of zijn er veel zenders die je gewoon niet meer kan krijgen?
    Kijk ook even naar Orange.
    Indien je het juiste gebruikersprofiel hebt kan het zeker interessant zijn.

Bij mij was het een besparing van een 30€/maand, min of meer omdat ik door dezelfde reden (download verbruik) als u ook aan een duur Telenet abonnement (toen nog Whoppa) gekluisterd zat.

Komt erop neer indien u geen vaste telefoon nodig hebt en er een voor u bruikbaar/passend Orange GSM abonnement voorhanden is kan je een mooie besparing realiseren.

Bijkomend voordeel, indien u reeds Telenet hebt is de overstap volledig gratis en vrij vlot.

Daedie's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik ga binnenkort verhuizen en ik overweeg dan Scarlet te nemen ipv Telenet, wat ik nu gebruik. Maar die installatiekosten steken mij wel wat tegen. Heb geprobeerd om ze te overtuigen het te laten vallen, maar daar happen ze toch niet echt op. Is er hier misschien iemand die dat wel voor elkaar heeft gekregen?
    PSN: Daedie

iTrader
    0
    Zowat in dezelfde lijn,sorry voor den hijack effe.Iemand ervaring met dien Mobistar Tv?

iTrader
    0
    Sorry voor de bump

Ze maken het precies niet gemakkelijk om puur een ongelimiteerde internetabo aan te bieden. Bij scarlet is dat 35 euro/maand. Internet en TV dan weer 39 euro/maand. Weet iemand iets beter?

Ik denk dat ik ga overschakelen op Scarlet(zit nu bij proximus). De vraag is nu: is hun menu-systeem deftig? Bij telenet is dat het beste, proximus valt goed mee. Maar hoe zit het met Scarlet?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ResX Bekijk bericht
    Sorry voor de bump

Ze maken het precies niet gemakkelijk om puur een ongelimiteerde internetabo aan te bieden. Bij scarlet is dat 35 euro/maand. Internet en TV dan weer 39 euro/maand. Weet iemand iets beter?

Ik denk dat ik ga overschakelen op Scarlet(zit nu bij proximus). De vraag is nu: is hun menu-systeem deftig? Bij telenet is dat het beste, proximus valt goed mee. Maar hoe zit het met Scarlet?
    Dat is gebaseerd op het menu van Proximus dacht ik. Of dat was een aantal jaar geleden toch zo. Is zeer gelijkaardig.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

gimantalon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand die Scarlet Trio heeft en de peterschapskorting wil delen? Ik ga Scarlet Trio klant worden :-)

Mikoo1989's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Zie pm

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Heeft scarlet ook zo iets als 1 gratis film per maand met bepaalde abbonementen...

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vleminckxcedric Bekijk bericht
    Bij Telenet is het soms ook wel een gedoe hoor.......Maar geheel ontevreden ben ik niet
    Gedoe ? ik ben al meer dan 15 jaar bij telenet. Het enige gedoe wat ik had was die zelf geplaatste belkin wifi g router. die heb ik er uit gesmeten.
    Ze hebben een modem geplaats met wifi built in. no nooit is er iets uitgevallen buiten dat er een technische storing was.
    De modem staat in de woonkamer, ik heb over heel het huis internet zelfs tot aan de garage, maar daar heb ik nog een tplink wifi repeater er tussen hangen.
    Het gaat hier wel erg lekker moet ik zeggen, maar wij gebruiken ook echt alles wat telenet biedt buiten een wigo na. Internet, tv, play more, filmnet en sport. De telefoon hoeven we niet hoef ik ook niet voor te betalen zo is dat geregeld. Nog eens 20 euro profijt buiten mijn voordelig tarief omdat ik een handicap heb. Ik vraag me af of scarlet dit ook biedt, ik denk dat je daar de volle pot mag betalen. Voor mij is dat wel een voordeel om dat ik alles voor een voordelig tarief heb per jaar. Nee ik mag echt niet klagen. 700gb per maand wat ik mag gebruiken in de dal uren, wat ik nooit gebruik of op krijg. Ik kom met die 150gb per maand wat die scarlet biedt gewoon niet toe dat is net te weinig.

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik ga naar een woning waar enkel een telefoonlijn ligt, dus moet ik van Telenet overstappen naar Scarlet/Proximus. Hoe bevalt Scarlet als je gewoon bent aan de snelheid en interface van een Telenet digicorder?
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    0
    De nieuwe V5 decoder is even responsief als wat je bij Telenet gewoon bent.

Internet is trager, maar zoiets merk je alleen bij grote downloads. YouTube, surfen, 4K Netflix... Alles gaat vlotjes.

iTrader
    0
    Scarlet is oké , men beweert wel eens da de klantendienst op niets trekt onzin ,
    De voeding van de decoder was eens om zeep , contact met de klantendienst genomen ,
    twee dagen later stond Bpost met een nieuwe aan de deur

Wat wel is , hoe verder dat je van de verdeelkast (die op straat ) woont er wel eens problemen kunnen zijn ( idem als voor Proximus.)
    Wij wonen ongeveer 50 meter van de verdeelkast
    Ping ms 24 Download Mbps 47.31 Upload Mbps 8.64 voor ons oké ( b-box 2 )

En tv ook oké opnemen en zo gebruiken we niet

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Wij hebben sinds een jaar of 5 al Scarlet Trio. Tis goedkoop, downloadsnelheid is niet de beste, maar downloaden van games ofzo gaat vlot aan 5,5-6Mbps. Wij hebben altijd rond de 50MBit. Upload is niet zo schitterend, maar dat gebruiken wij niet echt. Wij hebben een B-Box3 en nog een oudere Digibox en hebben amper problemen.

Soms is er wel een moment dat je bvb. de modem even moet rebooten, om de 1 of andere reden. Maar voor €39 basistarief voor alles kan je echt niet sukkelen. Wij hebben wel een paar extra pakketten, zoals extra downloadlimiet, doordat we PS4, XBox en PC hebben en alle games digitaal te downloaden zijn.

We hebben ook een telefonie pakket om na 16u en int weekend gratis naar vaste lijnen binnen de EU te kunnen bellen.

Klantendienst is goed en helpen je zeker wel goed verder, als je problemen hebt.
    Laatst gewijzigd door Ascari; 24 november 2018 om 00:05
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Heb voor m'n ma ook net een afspraak met Scarlet gepland. Dat gaat een heel pak schelen qua prijs.

Als dat daar meevalt schakel ik ook over denk ik. Heb nu basicnet + tv. Nooit problemen gehad, maar ik maak gwn totaal geen gebruik van die 6 miljoen zenders, en de prijs verschilt heel wat. En tja, 150gb of 500gb...

Enige wat me altijd wat heeft tegengehouden is betrouwbaarheid en effectieve snelheid. Bij Telenet zit dat nu eenmaal heel goed.

iTrader
    3 (100%)
    Torrenst dl ik bij scarlet evensnel an bij telenet/orange, youtube filmpjes blijven bij scarlet niet hangen netflix 4k kan ik perfect kijken op de projecgor terwijl de vrouw online aan het gamen is en de tv opstaat.

Bij orange/telenet regelmatig dat het internet wegviel tijdens het online gamen bij scarlet geen last van

Betaal €75/maand hierin zitten 2 gsm abo met onbeperkt bellen/sms wel ma 2gb mobiel

Voor zijn prijs zeer tevreden van scarlet, moet zot zijn om naar orange te gaan heb het hier 6 maand gratis op proef gehad na 2 maand alles eruit getrokken en terug gestuurd.

Pagina 2 van 14 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten