Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

Discussie: Telenet vs Scarlet

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Met de komst van Stadia en dergelijke is het wel leuk, nuja ook al kom ik solo niet aan 750gb op een maand dan nog is 3TB wat meer realistisch als een FUP limiet, misschien ook wat erover maarja

Anyway hiermee zal de toon wel gezet zijn voor Telenet en Orange om te volgen ergens begin volgend jaar, denk niet dat die met 750gb gaan achterblijven als de competitie 3TB aanbied, nuja bij TN weet je nooit

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Met de komst van Stadia en dergelijke is het wel leuk, nuja ook al kom ik solo niet aan 750gb op een maand dan nog is 3TB wat meer realistisch als een FUP limiet, misschien ook wat erover maarja

Anyway hiermee zal de toon wel gezet zijn voor Telenet en Orange om te volgen ergens begin volgend jaar, denk niet dat die met 750gb gaan achterblijven als de competitie 3TB aanbied, nuja bij TN weet je nooit
    Historisch gezien volgen ze elkaar wel allemaal. Nuja, die 750GB ben ik nog geen enkele keer ook maar dichtbij gekomen. Maar merk wel dat m'n verkeer toch een stuk hoger ligt dan pakweg vorig jaar. Ik tik nu toch vaak de 400GB aan. Zeker sinds ik ben beginnen livestreamen.
    Ik ben Silvio niet.
    http://twitch.tv/GroozL

Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

Regels voor berichten