Pagina 6 van 161 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste
    Kinork's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    welk gsm abo hebt ge dan?

Dolfijn 15, maar die had ik ook toen ik nog bij telenet zat. Nu heb ik gewoon die vaste telefoon buiten gekieperd.
    I5 3750k - 8 GB - P8Z77-V - GTX 660 Ti

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    probleem hier is dat ik een corporate mobistar abo heb. En dat telt niet mee
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

RealRoot's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    had ook eens zitten kijken, is nog interessant, 49€/maand voor internet & TV. Nu 72.96€/maand bij telenet voor Fibernet (internet + TV) Iets goedkoper dan Whoppa dus = €77.93
    tot ik zag dat je abonnement moet hebben bij hun.. hier helaas in een pack bij base..
    If it ain't broke, don't fix it
    "I'd like to die on Mars, just not on impact" - Elon Musk
    "I think the surest sign that there is intelligent life out there in the universe is that none of it has tried to contact us." - Calvin

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb voorlopig Proximus en k'vind dat nog cva kwa prijs. Door Netflix zit ik nu voor de eerste keer over de limiet van 300GB (lijkt me ook relatief weinig in dagen van limitless internet, ma soit). Blijkbaar kan je onbeperkt volume bijbestellen zonder meerprijs. Weet er iemand of daar alsnog iets aan vasthangt? Of is het gewoon om toch 'een' limiet te stellen? Of willen ze u gewoon ambetant maken door steeds op die knoppen te klikken? Want ik vermoed dat ik niet de enige ben die daar ambetant van wordt. 20GIG is peanuts tegenwoordig.

300GIG is voor mij voldoende, maar gezien alles HD is tegenwoordig kom je rap aan een paar gigs streaming via bijv. Netflix. Ik ben gelukkig niet iemand die Steam-spellen heen en weer installeert, wat ook veel zou opvreten.
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 25 april 2016 om 18:49
    "Ignis aurum probat"

EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ge kunt gewoon zo veel ge wilt bijbestellen hoor. Ik doe dat meestal in paketten van 100 gig (dus 5 x 20 gig). Verder hangt er niets aan vast.

Ik zit wel met een limiet van 500 gig waar ik nagenoeg nooit over ga.
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    Ik heb voorlopig Proximus en k'vind dat nog cva kwa prijs. Door Netflix zit ik nu voor de eerste keer over de limiet van 300GB (lijkt me ook relatief weinig in dagen van limitless internet, ma soit). Blijkbaar kan je onbeperkt volume bijbestellen zonder meerprijs. Weet er iemand of daar alsnog iets aan vasthangt? Of is het gewoon om toch 'een' limiet te stellen? Of willen ze u gewoon ambetant maken door steeds op die knoppen te klikken? Want ik vermoed dat ik niet de enige ben die daar ambetant van wordt. 20GIG is peanuts tegenwoordig.

300GIG is voor mij voldoende, maar gezien alles HD is tegenwoordig kom je rap aan een paar gigs streaming via bijv. Netflix. Ik ben gelukkig niet iemand die Steam-spellen heen en weer installeert, wat ook veel zou opvreten.
    Ik heb ook 300GB maar..... Je kan zover gaan als je wil, ik doe voor de fun 1,5TB . Verbruik ik nooit ze maar zo ben ik op mijn gemak.

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is dit al beschikbaar in Limburg?

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Dat mensen zelfs nog televisie kijken Toen we gingen samenwonen heb ik voorgesteld aan mijn vriend om de televisie uit zijn pakket te gooien (ik kijk al jaren geen tv meer). Hij heeft eens nagedacht, dat gedaan en nog geen seconde spijt van gehad. We hebben Netflix en dingen die hij echt graag wil zien (zoals De Mol, bvb) kan je nu ook al online kijken. Hij heeft het nog geen seconde gemist.
    Ik gebruik ook niks meer dan stievie voor vtm/vijf/vitaya te kijken. Mijn Yelo play voor eens een avondje tlc of wat films via Prime. En de rest is netflix.

Ik heb een hekel aan sport, ik kijk dat dus nooit, tenzij het wielrennen opstaat moet ik al serieus goesting hebben
    En dan zijn die nog zo stom om voor voetbal te betalen, zo n saai gedoe. Ik val iedere keer als er op 2BE een match op is zo in slaap.
    Boring as fuck. Nee dat zal het nooit worden voor mij. Geef mij maar een maraton aan series en films. Als ik echt eens zin heb om tv te kijken. Ik kijk hooguit 8 uur per week tv, Dat is echt het maximum. Ik heb het meer op boeken met mijn e-reader dan een ganse week achter die tv te hangen. Lekker met de ipod in de zetel onder een dekentje.

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Ik gebruik ook niks meer dan stievie voor vtm/vijf/vitaya te kijken. Mijn Yelo play voor eens een avondje tlc of wat films via Prime. En de rest is netflix.

Ik heb een hekel aan sport, ik kijk dat dus nooit, tenzij het wielrennen opstaat moet ik al serieus goesting hebben
    En dan zijn die nog zo stom om voor voetbal te betalen, zo n saai gedoe. Ik val iedere keer als er op 2BE een match op is zo in slaap.
    Boring as fuck. Nee dat zal het nooit worden voor mij. Geef mij maar een maraton aan series en films. Als ik echt eens zin heb om tv te kijken. Ik kijk hooguit 8 uur per week tv, Dat is echt het maximum. Ik heb het meer op boeken met mijn e-reader dan een ganse week achter die tv te hangen. Lekker met de ipod in de zetel onder een dekentje.
    Want iedereen moet hetzelfde plezant en stom vinden als BraveHeart.

iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilTwin Bekijk bericht
    Ge kunt gewoon zo veel ge wilt bijbestellen hoor. Ik doe dat meestal in paketten van 100 gig (dus 5 x 20 gig). Verder hangt er niets aan vast.

Ik zit wel met een limiet van 500 gig waar ik nagenoeg nooit over ga.
    Als je gratis kan bijbestellen (hangt af van welk abo je precies hebt, soms is het een optie op je abo) hangt er niets aan vast. Volgens mij is het een soort van trigger om u te doen snappen dat je aan die limiet zit EN om te voorkomen dat mensen ongewenst TB's binnenhalen of versturen (virus/trojan/torrent).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een klein bijkomend vraagje: Wij zitten momenteel bij scarlet, maar overwegen om over te stappen. Wij hebben echter al een paar keer contact gehad met de commerciële dienst van Mobistar en die beweren bij hoog en bij laag dat wij niet kunnen overstappen omdat wij geen binnenkomende telenet kabel hebben, hoewel op hun site staat dat dit kan mits toeslag om de bijkomende aansluitkosten te betalen...
    Dit is toch kwatch? Zijn hier ook mensen die in dit geval zaten waarbij mobistar dan moest een afspraak regelen bij telenet voor de aansluiting?

Etersil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaetano Bekijk bericht
    Een klein bijkomend vraagje: Wij zitten momenteel bij scarlet, maar overwegen om over te stappen. Wij hebben echter al een paar keer contact gehad met de commerciële dienst van Mobistar en die beweren bij hoog en bij laag dat wij niet kunnen overstappen omdat wij geen binnenkomende telenet kabel hebben, hoewel op hun site staat dat dit kan mits toeslag om de bijkomende aansluitkosten te betalen...
    Dit is toch kwatch? Zijn hier ook mensen die in dit geval zaten waarbij mobistar dan moest een afspraak regelen bij telenet voor de aansluiting?
    Hebben jullie een coaxkabel van de straat naar jullie huis lopen?
    En is daar een aansluiting voor voorzien?
    Zoja, dan kun je wel degelijk overstappen naar Telenet/mobistar.

Maar je moet nu eenmaal een coaxkabel hebben die voldoet aan de specificaties van Telenet.
    Je kan die kabel trouwens zelfstandig gaan kopen bij u plaatselijke doe het zelf elektro zaak. Kost wel wat geld, als je de juiste dikte koopt. Telenet/mobistar zullen dan, na extra betaling, die kabel aansluiten aan hun modem voor internet/tv.

Wij hebben 2 jaar geleden onze 20 jaar oude coaxkabel die al eens halverwege was gebroken vervangen, door een nieuwe kabel te leggen. Een halve dag werk. 1 meter diep graven van telefoon paal/straat naar huis. Dan vanaf die diepte een gat boven door u muur en die kabel erdoor trekken. Dan die coaxkabel van u huis naar de plaats in u huis waar je wilt dat de telenet modem komt. Doordat we nu een goede kabel hebben gelegd, die voldeed aan de specificaties van telenet kregen we nu ook eindelijk de correcte hoeveelheid MB van upload & downloadsnelheid volgens ons abonnement. Telenet/mobistar zal zelf niet de kabel trekken van u huis naar de straat, dit moet je zelf bekostigen en klaarleggen.

Als je natuurlijk in een appartement woont/huis huurt, is dit misschien niet mogelijk.
    Nog een voorwaarde is dat er een Telenet/mobistar aansluiting moet mogelijk zijn. Zelf in anno 2016 is het nog niet mogelijk om in iedere straat van België Telenet/mobistar via de coaxkabel te verkrijgen. In dien er geen kabels voorzien, in de straat voor aansluiting, kan het dus ook niet.

Buren van ons zijn na jaren klant te zijn geweest bij Belgacom ook overgestapt naar Telenet. Dus hebben ze de oprit moeten openbreken en een kabel van de telefoonpaal/straat naar hun huis moeten leggen en dan die kabel in hun huis leggen waar ze de aansluiting willen van de modem.

Waarom is dat trouwens kwatch?
    Je moet nu eenmaal een kabel hebben waarbij de data van de modem naar de centrale hub moet kunnen van telenet. Dus van u modem in huis naar buiten/straat.
    Laatst gewijzigd door Etersil; 12 mei 2016 om 20:10

DrWho's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RealRoot Bekijk bericht
    had ook eens zitten kijken, is nog interessant, 49€/maand voor internet & TV. Nu 72.96€/maand bij telenet voor Fibernet (internet + TV) Iets goedkoper dan Whoppa dus = €77.93
    tot ik zag dat je abonnement moet hebben bij hun.. hier helaas in een pack bij base..
    Is er (al) de mogelijkheid om opnames te delen met een extra decoder bij Orange? Want dat is voor mij toch echt wel een dealbreaker om het nog maar te overwegen.

Via tapatalk
    Laatst gewijzigd door DrWho; 13 mei 2016 om 17:49
    Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DrWho Bekijk bericht
    Abo verplichting is ondertussen weggevallen heb ik begrepen?
    Is dat zo?

Hara-K1ri's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wij blijven hier nog bij telenet... onlangs zelfs met 4 hier thuis overgestapt naar Base (oorspronkelijk Mobistar). Verbinding hier in onze buurt was dikke schijt, we moesten al int midden van onze tuin gaan staan om ietwat van een verbinding te hebben, mobiel internet marcheerde voor geen meter. Overgestapt naar Base, die hebben hier een mast veel dichter staan, altijd volle bak bereik. De meesten hier in onze wijk moeten ook niets weten van mobistar vanwege die reden. Proximus is een alternatief, maar werkt ook niet zo goed als Base.

Voor internet net hetzelfde, Mobistar kan een alternatief worden in onze buurt als ze aan een mooi tarief kwaliteit aanbieden. Anders is telenet voorlopig de enige optie. Zelfs Proximus hun internet hier trekt nog altijd op de kloten (14Mbps at most).

Pagina 6 van 161 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Regels voor berichten