Pagina 5 van 159 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

iTrader
    4 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whacker Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hangt compleet af van uw situatie.
    Ik heb bvb niets aan een vaste lijn (beiden hebben GSM abo van het werk, waar we sowieso voor privé gesprekken VAA betalen). Trouwens, vaste lijn, is het 1992 of zo?
    Dus ik heb: internet (zonder limiet) / GSM abo (niet nodig maar is gratis in het pakket) / extra sim voor tablet met 1GB data / digitale TV en betaal € 60 bij Proximus. Een gelijkaardig aanbod bij telenet is enorm veel duurder plus dat ik dan nog eens kabel moet betalen. Laat maar hoor.
    Ik heb geen extra kosten (decoder en modem zijn wel van mij, niet gehuurd) en die "waardeloze" digicorder werkt redelijk goed. Toegegeven, verschillende opnames tegelijkertijd kan al eens een conflict geven waardoor één programma niet opgenomen wordt. Voor € 30+ euro per maand neem ik er dat wel bij. EN ik moet niet tot aan mijn decoder/TV met mijn coax.
    Maar je berekening klopt niet trek er de 2de decorder + play sports en anytime eens vanaf dan kom ik met telenet goedkoper uit dan jij met proximus...

iTrader
    11 (100%)
    Ik zeg dat het af hangt van de situatie. Ik zeg niet dat voor u Proximus sowieso goedkoper is hoor

iTrader
    22 (100%)
    Ongeloofelijk toch; ik heb al die maanden al 650GB bij proximus. Zonder mijn weten, zonder mij en vele anderen iets te laten weten hebben ze bij proximus de boel zitten veranderen naar 300GB per maand.
    Nog nooit eerder heb ik zoiets gezien laat staan zelf meegemaakt dat een provider achteruit gaat inplaats van vooruit.
    Meer dan een half jaar heb ik al 650GB tot mijn beschikking en nu gaan ze dit doodleuk naar 300Gb gaan leggen, onvoorstelbaar dat dit zelfs mag en kan?
    Dus vanaf volgende maand kunnen ze ook dan zeggen uw 100mbps download gaan we nu naar 20mbps download leggen,lol. Is net hetzelfde dan.

Dus je kan het al raden; ze zullen onze 650GB niet terug geven= ik moet terug naar telenet gaan.

Mobistar is voor mij helaas ook geen optie want zij staan nog in hun kinderschoenen en tja, ik moet voetbal enzo hebben .

Hannibal1471's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
    Ongeloofelijk toch; ik heb al die maanden al 650GB bij proximus. Zonder mijn weten, zonder mij en vele anderen iets te laten weten hebben ze bij proximus de boel zitten veranderen naar 300GB per maand.
    Nog nooit eerder heb ik zoiets gezien laat staan zelf meegemaakt dat een provider achteruit gaat inplaats van vooruit.
    Meer dan een half jaar heb ik al 650GB tot mijn beschikking en nu gaan ze dit doodleuk naar 300Gb gaan leggen, onvoorstelbaar dat dit zelfs mag en kan?
    Dus vanaf volgende maand kunnen ze ook dan zeggen uw 100mbps download gaan we nu naar 20mbps download leggen,lol. Is net hetzelfde dan.

Dus je kan het al raden; ze zullen onze 650GB niet terug geven= ik moet terug naar telenet gaan.

Mobistar is voor mij helaas ook geen optie want zij staan nog in hun kinderschoenen en tja, ik moet voetbal enzo hebben .
    Nog geen 5 minuten werk om u in te loggen op de e-services en een GRATIS volume pack van 20gb te activeren. Sommige mensen kunnen toch serieus zagen.
    PSN: xPyroSniper | Origin: xPyroSniper[/FONT]

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hannibal1471 Bekijk bericht
    Nog geen 5 minuten werk om u in te loggen op de e-services en een GRATIS volume pack van 20gb te activeren. Sommige mensen kunnen toch serieus zagen.
    Denkt gij nu echt dat ik me daarmee bezig gaan houden,lol. 20GB? Wat is dat nu? Dat doe ik op 1 dag al op aan netflix alleen al.
    En wrm moete ze da nu van 650Gb naar 300GB gaan verlagen? Onbegrijpelijk.
    Ik betaal voor 650GB te krijgen, niet voor 300GB.

Hannibal1471's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Denkt gij nu echt dat ik me daarmee bezig gaan houden,lol. 20GB? Wat is dat nu? Dat doe ik op 1 dag al op aan netflix alleen al.
    En wrm moete ze da nu van 650Gb naar 300GB gaan verlagen? Onbegrijpelijk.
    Ik betaal voor 650GB te krijgen, niet voor 300GB.
    Er bestaan programma's om nutteloze taken voor u te doen, he. Voor het aankopen van datapacks staat er een macro op userbase.

Het aankopen van de gratis datapack is trouwens onbeperkt. Je kan er 'kopen' zoveel als je wil.
    PSN: xPyroSniper | Origin: xPyroSniper[/FONT]

iTrader
    1 (100%)

300gb per maand is te weinig, dan ben je toch serieus pc verslaafd. Zoek u een echte hobby en kom toe met 300gb per maand.

Bij telenet zijn ze extreem arrogant en als je en voetbal en 600gb per maand wilt bij telenet, komt je factuur zeker boven de 100 euro uit.

drolf's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Iemand recent overgestapt naar Mobistar?

Ik twijfel eraan om het te doen, het zou me wel ongeveer 30 euro per maand schelen ten opzichte van whoppa.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rsc Bekijk bericht
    300gb per maand is te weinig, dan ben je toch serieus pc verslaafd. Zoek u een echte hobby en kom toe met 300gb per maand.

Bij telenet zijn ze extreem arrogant en als je en voetbal en 600gb per maand wilt bij telenet, komt je factuur zeker boven de 100 euro uit.
    Ga toch aub op een ander met uwe zever.
    Hell must be empty, all the devils are here.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Ga toch aub op een ander met uwe zever.
    2

Ondertussen heb ik me om niks zitten kwaad maken maar wel proximus hun fout.

Ik kan gewoon blokken blijven bijzetten .
    Vorige maand kon ik makkelijk 1.5TB verstoken maar daar geraak ik nooit aan.
    Ik wil maar zeggen ik betaal voor alles wat ik wil bij telenet 95€ en bij proximus nu (zonder vaste telefonie) 75€ met zoveel data als ik maar wil.
    In die 75€ zit ook nog all foot, de zender E en reclame doorspoelen enz...

iTrader
    11 (100%)
    Zeg ik dus al een hele tijd. Van zodra je aansluiting wat in orde is (dicht genoeg bij straatkast) is Proximus in veel gevallen een pakske goedkoper.

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)

Ik heb verscheidene hobby's die zich buitenshuis afspelen en ik kom niet toe met 300 GB per maand.
    Kunt ge u nu aub excuseren voor deze respectloze opmerking?
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

yaris's schermafbeelding
    iTrader
    0

Overlaatst alle films van star wars binnengehaald in topkwaliteit. Was een 200GB. Ik doe dat omdat het KAN.
    Streaming netflix, spotify, youtube, kodi , backup naar de cloud , etc... . Ik haal makkelijk 500 - 600GB per maand. Heb business 150 dus kan tot 2TB gaan.

Kinork's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drolf Bekijk bericht
    Iemand recent overgestapt naar Mobistar?

Ik twijfel eraan om het te doen, het zou me wel ongeveer 30 euro per maand schelen ten opzichte van whoppa.
    Ik ben nu ongeveer een maand overgestapt naar Mobistar komende van Telenet - Whoppa. Ik betaalde 77,93 euro/maand.
    Ik betaal nu 52 euro bij Mobistar: 49 euro voor tv/internet, 3 euro voor evening and home optie gsm (weekend en feestdagen en tss 16u-8u weekdagen onbeperkt bellen met gsm)

Ik heb het me nog niet beklaagd. ik bespaar een mooie 25 euro/maand uit.
    Volgende zaken kan ik bevestigen:
    -Digitale tv: ik kan perfect 2 tegelijk opnames doen + een derde live kijken. Decoder heeft wifi module. Alleen is het digitale aanbod van zenders wat minder. Voor de modale tv kijker is er geen verschil, alleen zijn er minder thema/buitenlandse zenders die ik toch nooit bekijk. Voor mensen die een extra decoder wilen: die kost 9 euro/maand.
    -internet: standaard aan 100Mbs, onbeperkt surfvolume. In leuven is er de optie mogelijk om aan 200 Mbs te surfen (+10 euro). Zelfde als bij Whoppa dus. Bekabeld werkt het gewoon zoals het hoort. Nog geen enkele panne gehad of vertraging. Wifi is een ander verhaal. S'avonds heb ik vaak last van trage wifi en verlies van signaal. Nu woon ik in appartement blok met veel wifi signalen,in principe zou het daar aan kunnen liggen. Veel verkeer op mijn kanaal mss. Maar voordien bij telenet heb ik daar nooit problemen bij gehad. Ik denk dus gewoon dat die router niet zo sterk is. Voor mij is dit niet zo belangrijk aangezien alleen mijn gsm op wifi surf, ik heb overal bekabeling liggen. In het slechtste geval hang ik er gewoon terug een extra router voor een deftige wifi.
    conclusie:
    Voor wie op zoek is naar snel quasi onbeperkt internet en gewoon digitale tv zonder alle extra diensten en vindt dat hij bij telenet te veel betaalde voor wat hij ervan gebruikt, is dit in mijn ogen een goed alternatief. Dan ben je 25 euro goedkoper af. (indien je dus een abbo gsm bij Mobistar hebt).

Voor wie triing, yelotv, play, play more, play sports belangrijk is, gaat bij Mobistar geen alternatief vinden.
    I5 3750k - 8 GB - P8Z77-V - GTX 660 Ti

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kinork Bekijk bericht
    Ik ben nu ongeveer een maand overgestapt naar Mobistar komende van Telenet - Whoppa. Ik betaalde 77,93 euro/maand.
    Ik betaal nu 52 euro bij Mobistar: 49 euro voor tv/internet, 3 euro voor evening and home optie gsm (weekend en feestdagen en tss 16u-8u weekdagen onbeperkt bellen met gsm)
    welk gsm abo hebt ge dan?
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Pagina 5 van 159 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Regels voor berichten