Pagina 4 van 157 Eerste 123456781454104 ... Laatste

iTrader
    4 (75%)
    Als ik na men test periode zou overstappen naar de formules die ze nu aanbieden dan zou ik teveel betalen...nu met telenet betaal ik ook veel maar ik krijg er ook veel voor.

iTrader
    22 (100%)
    Ik heb proximus en betaal 75 euro per maand; internet en tv , ik heb 650GB data per maand en er zit nog all foot bij van 15 euro + dat je geen reclame hebt ook 5 euro en meende ik nog 5 euro voor achteruitspoelen en dergelijke meer. Ik heb geen vaste telefonie, voor nikske nodig dus op deze manier een leuke prijs nog voor hetgeen ik toch wil, ook bv de zender E zit er gewoon bij, kijk ik af en toe naar.
    Bij telenet werd ik verplicht om telefonie te betalen en kwam op 95 euro per maand uit voor alles dusja, ik ben 20 euro per maand goedkoper af nu, toch niet niks.
    Mobistar: altijd goed dat er concurrentie bij komt maar mobistar zit natuurlijk met het probleem vele mensen niet zomaar gaan vetrekken van telenet en proximus. Bv voetbalfans gaan al geene mobistar nemen.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofvanheule Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Want kabel insteken op uw smartphone en tablet is wel echt gemakkelijk... Ik heb geen computer meer wegens niet nodig... We zijn 2016 hé Btw. PS4 is verbonden via kabel
    Dus je vervangt een computer door een tablet? Absoluut het domste wat een mens kan doen. Een tablet is een laptop zonder toetsenbord... Dus het is een inferieure laptop.

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
    Bij telenet werd ik verplicht om telefonie te betalen en kwam op 95 euro per maand uit voor alles dusja, ik ben 20 euro per maand goedkoper af nu, toch niet niks.
    Das allemaal niet waar...

Ge moet telefonie pakken om u installatie gratis te maken bij telenet, maar die telefonie zeg je op van zodra de installatie gedaan is. Ik betaal voor basic internet (100Gb) + TV €52 in de maand momenteel. Ik kijk veel Netflix maar ik kijk Netflix in SD waardoor ik ook geen probleem heb met mijne limiet en eigenlijk is SD goed genoeg voor mij. Ik heb al een paar keer overwogen van mijn TV op te zeggen maar dan kan ik geen koers meer kijken (buiten op de livestream van sporza maar die kwaliteit sucked donkey ballz).

Superdad's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rsc Bekijk bericht
    Dus je vervangt een computer door een tablet? Absoluut het domste wat een mens kan doen. Een tablet is een laptop zonder toetsenbord... Dus het is een inferieure laptop.
    Amai, ook niet de meest subtielen hé gij. PC masterrace zeker? 14 jaar zeker?

Ik heb mijn computer niet vervangen door een tablet. Ik heb mijn Nexus 7 in 2012 gekocht voor 250€ omdat mijn computer van 1500€ te traag was geworden na enkele jaren.

We zijn nu 2016 en mijn tablet is nog altijd meer dan snel genoeg voor wat ik (en mijn kinderen) hem gebruik(en). Met het voordeel van mobiliteit. Dat was zo mogelijk mijn beste koop ooit.
    Laatst gewijzigd door Superdad; 17 februari 2016 om 01:09

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Wel heel kort door de bocht niet?
    Een tablet heeft vele voordelen tegenover een desktop en laptop.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Ik ken verschillende mensen die gebruik maken van een combo NAS + tablet. Gamen doen ze via de console. Als ze eens wat veel moeten typen gebruiken ze gewoon een BT toetsenbord.

Nuja, ik geef persoonlijk ook voorkeur voor een desktop hoor. Kwestie van gewoonte zeker?
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

iTrader
    4 (100%)
    Even een update: net een half uurtje MP BF4 gespeeld. Voor de eerste keer op een high tickrate server. En bij Telenet had ik soms last van lag. Nu totaal niet. En het was redelijk lang geleden en ik suckte eens niet... Integendeel

sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofvanheule Bekijk bericht
    Even een update: net een half uurtje MP BF4 gespeeld. Voor de eerste keer op een high tickrate server. En bij Telenet had ik soms last van lag. Nu totaal niet. En het was redelijk lang geleden en ik suckte eens niet... Integendeel
    Volgens mij zitten gij gewoon op uw Telenet verbinding
    psn: Seledotbe

iTrader
    4 (100%)
    Heb Telenet buiten gesmeten...

quo_vadis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ook tester:

de eerste weken problemen met onstabiel internet, maar de laatste tijd niets van last meer.

Digicorder werkt gewoon goed. Opnemen werkt simpel. Alleen is er een probleem van niet synchroon geluid-beeld voor 2 seconden wanneer je zapt. Maar daar zijn ze blijkbaar mee bezig. Ook is er nog geen Video-on-demand of rode knop menus beschikbaar. Dus gewoon basic tv. Maar het werkt voor de rest wel goed.
    666

sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ga het morgen nog eens testen
    psn: Seledotbe

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Natjim Bekijk bericht
    Leg eens uit hoe mobistar goedkoper is dan.

Psst play sports en 24/24 bellen inbegrepen bij Telenet,daar kan mobistar echt niet aan tippen hoor met hun aangekondigde formule.
    Proximus ook gehad hoe je het draait of keert het is en blijft een waardeloze digitale tv decorder en het was ook altijd iets bij hun met extra kosten die uit het niets altijd kwamen was dan eigenlijk nog niet eens goedkoper dan telenet,scarlet was ik in der tijd qua internet wel tevreden van maar ook weer daar een crappy oude afgedankte proximus tv decoder.

dus ja dan maar 90 euro elke maand maar dan heb je wel wat.
    Hangt compleet af van uw situatie.
    Ik heb bvb niets aan een vaste lijn (beiden hebben GSM abo van het werk, waar we sowieso voor privé gesprekken VAA betalen). Trouwens, vaste lijn, is het 1992 of zo?
    Dus ik heb: internet (zonder limiet) / GSM abo (niet nodig maar is gratis in het pakket) / extra sim voor tablet met 1GB data / digitale TV en betaal € 60 bij Proximus. Een gelijkaardig aanbod bij telenet is enorm veel duurder plus dat ik dan nog eens kabel moet betalen. Laat maar hoor.
    Ik heb geen extra kosten (decoder en modem zijn wel van mij, niet gehuurd) en die "waardeloze" digicorder werkt redelijk goed. Toegegeven, verschillende opnames tegelijkertijd kan al eens een conflict geven waardoor één programma niet opgenomen wordt. Voor € 30+ euro per maand neem ik er dat wel bij. EN ik moet niet tot aan mijn decoder/TV met mijn coax.

iTrader
    4 (100%)
    Net een vragenlijst ingevuld en ze peilden oa. naar de interesse voor een app waarmee je op afstand kon opnemen en TV kijken...

Shrimpy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    http://i.imgur.com/f7FdEdG.jpg
    Kom, Duvelke drinken.
    + Vaarwel Zwam, het ga je goed. +

Pagina 4 van 157 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Regels voor berichten