Pagina 3 van 161 Eerste 12345671353103 ... Laatste

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sele Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Straf dat de ping lager is dan bij Telenet,als ik het zo hoor is het omgekeerd overal,ik gebruik het al 2maand ni meer,in begin oké en dan ineens niet meer elke avond en in drukke uren
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sele Bekijk bericht
    Idd ik weet het,en vorige link in een ander topic het zelfde.ook van hln
    Zit met met hetzelfde probleem. En irritant want tijdens de werkuren kan ik alleen op 9lives forum via tapatalk .

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Natjim Bekijk bericht
    Hoe komen mensen erbij dat mobistar goedkoper is?
    Ik betaal rond de €90 per maand voor telenet
    HAHAHAHAHAHA

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofvanheule Bekijk bericht
    Hier geen problemen buiten crappy WiFi, maar dat was met Telenet ook zo en Mobistar gebruikt dezelfde router...
    Het is reeds 2016 en je gebruikt nog steeds wifi? En ik maar denken dat mijn oma niet meer mee was met de tijd.

sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rsc Bekijk bericht
    HAHAHAHAHAHA

Het is reeds 2016 en je gebruikt nog steeds wifi? En ik maar denken dat mijn oma niet meer mee was met de tijd.
    Ik zit hier al aan lifi
    psn: Seledotbe

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Enkel voor GSM klanten... lame! Ik ben altijd bij Mobistar geweest maar ik heb sinds een jaar of 2 een fleet abonement via het werk dus dat zal hier nougatbollen worden.

Maar goed, momenteel betaal ik ~€52/maand ofzoiets bij telenet. Is wel met 100Gb data limiet maar dat maakt weinig uit. Het is stabiel en das het belangrijkste.

iTrader
    4 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    HAHAHAHAHAHA

.
    Leg eens uit hoe mobistar goedkoper is dan.

Psst play sports en 24/24 bellen inbegrepen bij Telenet,daar kan mobistar echt niet aan tippen hoor met hun aangekondigde formule.
    Proximus ook gehad hoe je het draait of keert het is en blijft een waardeloze digitale tv decorder en het was ook altijd iets bij hun met extra kosten die uit het niets altijd kwamen was dan eigenlijk nog niet eens goedkoper dan telenet,scarlet was ik in der tijd qua internet wel tevreden van maar ook weer daar een crappy oude afgedankte proximus tv decoder.

dus ja dan maar 90 euro elke maand maar dan heb je wel wat.
    Laatst gewijzigd door Natjim; 16 februari 2016 om 16:40

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Natjim Bekijk bericht

Psst play sports en 24/24 bellen inbegrepen bij Telenet,daar kan mobistar echt niet aan tippen hoor met hun aangekondigde formule.
    Je koopt een mobistar abonnement + prepaidkaart en laat die saaie sportzender --> nog geen 60 euro betalen vs 90 euro bij telenet.

Op dit moment betaal je 30 euro voor wat triviale sportzenders.

iTrader
    4 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je vergeet 2de decorder en 24/24 bellen zowel vast als met trilling via gsm,yelo en niet onbelangrijk voor me een vlot werkende tv decorder.

En het zal nog de vraag zijn welke Mobistar postpaid (niet prepaid) in aanmerking komt zal in ieder geval niet die van €10/15 per maand zijn.
    Laatst gewijzigd door Natjim; 16 februari 2016 om 17:13

sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gast mobistar bied geen 24uur bellen aan,vergelijk gewoon met zelfde
    psn: Seledotbe

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat mensen zelfs nog televisie kijken Toen we gingen samenwonen heb ik voorgesteld aan mijn vriend om de televisie uit zijn pakket te gooien (ik kijk al jaren geen tv meer). Hij heeft eens nagedacht, dat gedaan en nog geen seconde spijt van gehad. We hebben Netflix en dingen die hij echt graag wil zien (zoals De Mol, bvb) kan je nu ook al online kijken. Hij heeft het nog geen seconde gemist.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edrek Bekijk bericht
    Gaan jullie er dan vanuit dat dit allemaal direct perfect werkt?
    Yup. Van een ISP verwacht ik wel een aantal zaken van het begin. Dit is trouwens niet hun eerste poging (waarschijnlijk daarom de beperkte soft launch).
    Het zou gewoon jammer zijn als het eindigt zoals Snow. Helaas beperken ze zich al enorm door de voorwaarde van postpaid Mobistar abonnement van minimum 8 euro.
    Service guarantees citizenship.

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Dat mensen zelfs nog televisie kijken Toen we gingen samenwonen heb ik voorgesteld aan mijn vriend om de televisie uit zijn pakket te gooien (ik kijk al jaren geen tv meer). Hij heeft eens nagedacht, dat gedaan en nog geen seconde spijt van gehad. We hebben Netflix en dingen die hij echt graag wil zien (zoals De Mol, bvb) kan je nu ook al online kijken. Hij heeft het nog geen seconde gemist.
    Ik heb scarlet en daar kost tv maar 4 euro meer. Want als je alles streamt heb je toch bijna oneindig internet nodig ... (wat bij scarlet 35 euro kost)

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    Ik heb scarlet en daar kost tv maar 4 euro meer. Want als je alles streamt heb je toch bijna oneindig internet nodig ... (wat bij scarlet 35 euro kost)
    Geen idee wat voor datapakket wij hebben, eigenlijk. In ieder geval niet het hoogste, Start of Comfort of zo bij Proximus. Ik kijk enorm veel YT-filmpjes, mijn vriend kijkt af en toe wat televisie via internet (zoals De Mol, De Ideale Wereld,...), we kijken samen af en toe wat Netflix, en verder series die we online... vinden Nog nooit de melding gehad dat ons internet op was
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Superdad's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    HAHAHAHAHAHA

Want kabel insteken op uw smartphone en tablet is wel echt gemakkelijk... Ik heb geen computer meer wegens niet nodig... We zijn 2016 hé Btw. PS4 is verbonden via kabel

Veel negatieve reacties hier van mensen die er meestal niets van afweten en liever teveel blijven betalen... Zo gaat er niets veranderen hé. Ja Telenet is goed, maar daar betaal je wel veel voor. Wij besparen iedere maand 15€ (67€ -> 52€) en we hebben alles wat we nodig hebben... (Meer zelfs, want bij onze whop zaten we aan onze limiet met Netflix alleen)...

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofvanheule Bekijk bericht
    Want kabel insteken op uw smartphone en tablet is wel echt gemakkelijk... Ik heb geen computer meer wegens niet nodig... We zijn 2016 hé

Veel negatieve reacties hier van mensen die er meestal niets van afweten en liever teveel blijven betalen... Zo gaat er niets veranderen hé. Ja Telenet is goed, maar daar betaal je wel veel voor. Wij besparen iedere maand 15€ (67€ -> 52€) en we hebben alles wat we nodig hebben... (Meer zelfs, want bij onze whop zaten we aan onze limiet met Netflix alleen)...
    Ge zit hier ook met gamers he, een hoge ping is niet handig tijdens gamen.
    Jij hebt uw pc verkocht, ik heb nochtans een pc gekocht 2 jaar geleden van ong. 1500 euro....

Het is niet omdat jij het internet gebruikt om dingen te lezen of op te zoeken dat andere mensen dat ook doen.
    Ikzelf kijk geen netflix bv. en kom nog perfect toe met mijn limiet van telenet.
    En niets van afweten
    Ik denk dat het forum hier meer afweet dan jij

Superdad's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Ge zit hier ook met gamers he, een hoge ping is niet handig tijdens gamen.
    Jij hebt uw pc verkocht, ik heb nochtans een pc gekocht 2 jaar geleden van ong. 1500 euro....

Het is niet omdat jij het internet gebruikt om dingen te lezen of op te zoeken dat andere mensen dat ook doen.
    Ikzelf kijk geen netflix bv. en kom nog perfect toe met mijn limiet van telenet.
    En niets van afweten
    Ik denk dat het forum hier meer afweet dan jij
    Ik ben dus tester, mijn ping is dus lager dan bij Telenet, ik game op PS4, enz...

Pagina 3 van 161 Eerste 12345671353103 ... Laatste

Regels voor berichten