KBE's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Terecht. Vriendin werkt de woensdag thuis en ik had vandaag online oudercontact met de juffen van mijn 2 kinderen. Konden we nu allemaal op onze buik schrijven.
    Vandaag lag het hier zelfs 2 keer uit. Paar uur in de namiddag en deze avond ook meer dan 2 uur.

Was hier nu de 4e keer op 2 weken tijd. Dat is er teveel aan.
    Ze mogen gewoon keer communiceren, blijkbaar gingen ze hier vandaag werken.
    Klant bij Orange had sms gekregen, zelf heb ik geen sms / email gekregen van Orange dat er werken gepland waren vandaag.
    Zijn zulke zaken dat me irriteren, dat het eens uitvalt jah. Maar als je weet dat gepland is, verwittig dan je klanten.

Hier zitten we al aan 8 keer dat het uitviel op 2 weken tijd, en het is niet enkel Orange die de schuldige is altijd, toch niet hier waar ik woon.
    Intel I7 7700k 4.5 ghz : Msi Z270 Sli Plus : Geforce 1070 GTX 8GB : Corsair Vegeance LPX 16 GB Ram: AOC C24G1 144 HZ : Corsair K70 Rapid Fire : Logitech G500s : Corsair MM300 : Steelseries Artic 3 : MXL 990 Microphone + Behringer XENYX 802 USB Mixer
    PS4 Slim : Xbox one S
    Steam : Sync

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Ze mogen gewoon keer communiceren, blijkbaar gingen ze hier vandaag werken.
    Klant bij Orange had sms gekregen, zelf heb ik geen sms / email gekregen van Orange dat er werken gepland waren vandaag.
    Zijn zulke zaken dat me irriteren, dat het eens uitvalt jah. Maar als je weet dat gepland is, verwittig dan je klanten.

Hier zitten we al aan 8 keer dat het uitviel op 2 weken tijd, en het is niet enkel Orange die de schuldige is altijd, toch niet hier waar ik woon.
    Nee ligt ook aan Telenet. Blijkbaar vandaag ook.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Wij hebben toen met de "grote" storting van 12/06 geen internet gehad, maar sindsdien is het van goed naar heel kwaad gegaan precies. Regelmatig internet dat uitvalt, klantendienst niet kunnen bereiken, vandaag ook weeral geen internet waardoor mijn vriendin niet kan thuis werken. 5-6x geen internet op een maand, geen enkele manier om contact op te nemen (5000 die plat ligt, geen internet of 4g op gsm dus kunt niks opzoeken) ik heb al goesting om over te stappen.
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 63

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Daar gaan we weer in ingelmunster.
    Geen internet.
    Google dns en 1.1.1.1 werkt ook niet.
    Modem al paar keer herstart.
    Intel I7 7700k 4.5 ghz : Msi Z270 Sli Plus : Geforce 1070 GTX 8GB : Corsair Vegeance LPX 16 GB Ram: AOC C24G1 144 HZ : Corsair K70 Rapid Fire : Logitech G500s : Corsair MM300 : Steelseries Artic 3 : MXL 990 Microphone + Behringer XENYX 802 USB Mixer

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eleven sports 1 en Eurosport 2 zijn plots weg bij mij. Kkreeg een melding dat deze zenders samen met nog een pak zenderd verwijderd zijn, op mijn tv?!

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spiros Bekijk bericht
    Eleven sports 1 en Eurosport 2 zijn plots weg bij mij. Kkreeg een melding dat deze zenders samen met nog een pak zenderd verwijderd zijn, op mijn tv?!
    Zal wel te maken hebben met Eleven sport de rechten heeft gekocht van voetbal en ze dat gaan bundelen in 1 bundel.
    De vraag is dan, gaan we het apart kunnen bestellen of gaat het via de website moeten en chromecasten.

Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Bij mij staan die twee zenders er gewoon nog bij hoor. Anyhow Belgisch voetbal interesseert me geen fluit. Ik hoop dat ik naar Spaans voetbal kan blijven kijken.
    Visca Barça

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Daar gaan we weer in ingelmunster.
    Geen internet.
    Google dns en 1.1.1.1 werkt ook niet.
    Modem al paar keer herstart.
    Een of ander lokaal probleem?
    Heb gisteren tussen 15:00 en 23:00 non stop online geweest, en heb geen enkele downtime gehad...

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Ze scoren nu toch extreem slecht qua afhandeling ze. Enkel Franstalige vragen worden beantwoord op hun fb, je kan er niet naartoe bellen, wie wel binnen raakt op hun klantendienst wordt afgesnauwd of ze haken gewoon in. Sommige regio's al 3-4 dagen zonder internet, andere regio's al verschillende weken op en af... Compensatie is uit den boze te lezen in de Franstalige reacties. Nul komma nul respect voor hun klanten. Heb hier nu wel weer internet, maar als het op korte termijn nog ene keer uitvalt, vliegt alles gewoon buiten.

Boombastic's schermafbeelding
    iTrader
    46 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Klopt hier net hetzelfde. Nog 1 keer een panne en alles vliegt hier ook buiten van Orange!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

IbifaHo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Idem hier, keren dat het werk zo traag als iets. Netflix is ook onmogelijk om iets te kijken.. Moesten ze nu nog iets of wat moeite doen om op klachten te antwoorden. Gisterenavond kwam de speedtest niet hoger uit dan 0,20 MBPS.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    226 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Jammer dat de concurrentie zo duur is :/
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Jammer dat de concurrentie zo duur is :/
    Probleem is dat ik maar naar Telenet kan gaan, want Proximus hier ligt er nog geen vdsl 2.
    Dus zit met snelheden van 4mpbs en 0.5 up.
    Anders was ik al snel naar EDPNET gegaan want die hebben ook 40 upload wat voor mij iets belangrijker is dan de download speed
    Nu sinds die 400 doorvoering is het helemaal om zeep hier bij Orange.

Ervoor had ik echt geen klagen en kon het iedereen aanbevelen maar laatste tijd is het wel enorm storend waar ik woon.
    Ga toch eens mailen naar de gemeente voor te vragen dat zij iets meer weten, aangezien het enkel delen zijn Ingelmunster die uitvallen.
    Het is ook Telenet die hier meermaals uit valt als ik zo eens in de groep kijk van Ingelmunster.

Naar Telenet gaan is dan al geen optie hier.

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Probleem is dat ik maar naar Telenet kan gaan, want Proximus hier ligt er nog geen vdsl 2.
    Dus zit met snelheden van 4mpbs en 0.5 up.
    Anders was ik al snel naar EDPNET gegaan want die hebben ook 40 upload wat voor mij iets belangrijker is dan de download speed
    Nu sinds die 400 doorvoering is het helemaal om zeep hier bij Orange.

Ervoor had ik echt geen klagen en kon het iedereen aanbevelen maar laatste tijd is het wel enorm storend waar ik woon.
    Ga toch eens mailen naar de gemeente voor te vragen dat zij iets meer weten, aangezien het enkel delen zijn Ingelmunster die uitvallen.
    Het is ook Telenet die hier meermaals uit valt als ik zo eens in de groep kijk van Ingelmunster.

Naar Telenet gaan is dan al geen optie hier.
    Zit hier met exact zelfde probleem. Deel van de storingen in het begin van de maand kwamen door Telenet (maar de huidige niet), en er ligt hier niets van telefoonlijn, dus enkel Telenet en Orange zijn mogelijk (anders lag Orange er al uit). Natuurlijk als de problemen niet stoppen, betaal ik graag 25 euro meer.
    Ben al wat aan 't zien hoe we het goedkoper kunnen houden door de gsm's niet op een ander te nemen en dergelijke, maar op een paar euro na komt alles bijna hetzelfde uit.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Zit hier met exact zelfde probleem. Deel van de storingen in het begin van de maand kwamen door Telenet (maar de huidige niet), en er ligt hier niets van telefoonlijn, dus enkel Telenet en Orange zijn mogelijk (anders lag Orange er al uit). Natuurlijk als de problemen niet stoppen, betaal ik graag 25 euro meer.
    Ben al wat aan 't zien hoe we het goedkoper kunnen houden door de gsm's niet op een ander te nemen en dergelijke, maar op een paar euro na komt alles bijna hetzelfde uit.
    Ook al zitten kijken naar Telenet, natuurlijk als het hier beide providers zijn die uitvallen op het zelfde moment is de overstap wel dom voor te doen.
    Mag wel opgelost worden, het is elke week altijd op het zelfde uur bijna en dag dat de boel hier uitvalt.

Regels voor berichten