Nirrti's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nieuwe promo voor Orange klanten: Google Nest mini voor 9€ en de Hub voor 49€. 1 toestel per klant.
    Ga straks toch maar eens zo'n Hub bestellen dan

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier gaan we terug naar Telenet, de miserie met de decoder steekt op den duur teveel tegen. Regelmatig dat die precies 'crasht' ofzo. Blijft hangen en is niet met de afstandsbediening uit te zetten, geen beeld en/of geen geluid, ...

Altijd wel op te lossen door de stroom uit te trekken en weer in te steken, maar op den duur steekt dat toch tegen. Aangezien we enkel internet en TV nodig hebben is Telenet ook gewoon even duur, dus gaan we terug.

Als het van mij had afgehangen hadden we gewoon bij Orange gebleven want af en toe die stekker is moeten uittrekken is nu ook geen ramp, maar voor de vriendin vooral is het genoeg geweest. Al een aantal keer ook voorgevallen midden in een opname van iets en dan is er een deel niet opgenomen.
    Laatst gewijzigd door Bubba; 24 oktober 2019 om 13:22

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kan het dat Coyote niet meer werkt?

Telkens ik het opstart ben ik uitgelogd, en als ik op "Orange customer" klik krijg ik dit:

Bij mij werkte het vanmorgen nog.

Artemis's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ingenieurke Bekijk bericht
    Ik ben ook net overgestapt en heb een ir extender van Marmitek. Deze werkte perfect bij de telenet digicorder maar lijkt niet te werken bij de Orange digicorder.
    Iemand die dit wel al werkende heeft gekregen.

Waar zit de ir-ontvanger eigenlijk op de digicorder? M.a.w. waar moet je exact met je afstandsbediening naar mikken?

Bedankt!
    Geen idee of je hier nog zit, of iemand anders die me kan antwoorden:

Is dit dan gelukt bij jou?
    Ik heb krak hetzelfde voor, vandaag installatie gehad, de Marmitek IR Control 8 werkt niet meer. Ik vind op internet dat Orange via 60 kHz uitzendt, het zou dus moeten werken want de Marmitek is voor 30-60kHz.
    Maar ik weet dus niet waar het oogje precies zit op de digicoder.

De installateur raadde aan om via mijn gsm mijn tv te bedienen, maar dat werkt momenteel ook niet *zucht*

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Hier gaan we terug naar Telenet... ...Aangezien we enkel internet en TV nodig hebben is Telenet ook gewoon even duur, dus gaan we terug...
    .
    Euhmm... Hoe staaf je deze berekening?
    Ik merk dat Telenet €81,59 kost voor (onbeperkt) Internet + TV.

Dit maakt voor mij toch nog steeds een meerprijs van €24,59 bij Telenet indien je Orange Love Trio neemt met het goedkope Kolibri abo.
    Promo's reken ik nooit mee in een berekening omdat die na enkele maanden toch verdwijnen...

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timmermc Bekijk bericht
    Euhmm... Hoe staaf je deze berekening?
    Ik merk dat Telenet €81,59 kost voor (onbeperkt) Internet + TV.

Dit maakt voor mij toch nog steeds een meerprijs van €24,59 bij Telenet indien je Orange Love Trio neemt met het goedkope Kolibri abo.
    Promo's reken ik nooit mee in een berekening omdat die na enkele maanden toch verdwijnen...
    Berekening is redelijk simpel, zoals ik al zei hebben we enkel internet + tv nodig:

Orange => Enkel internet + tv kan niet, love trio met goedkoopste mobiel abonnement = 57€
    Telenet => Enkel internet + tv = 55,90€

Telenet heeft wel een limiet van 150GB waar Orange onbeperkt is maar ook dat is voor ons niet relevant want dat halen we bijlange niet. Vandaar dus dat het voor ons even duur is en Telenet zelfs iets goedkoper is.

RLX's schermafbeelding
    iTrader
    4 (83%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Kan het dat Coyote niet meer werkt?

Telkens ik het opstart ben ik uitgelogd, en als ik op "Orange customer" klik krijg ik dit:

Het contract tussen Orange en Coyote is beëindigt, u geniet dus niet meer van deze extra.
    Zal uiteindelijk voor niemand meer werken na een tijd.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kunnen weer ons verbruik niet zien precies van internet.

Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Cheetah van 8gig naar 15. Met Love 30 dus.

SteveDotcom's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Inderdaad, ter info:
    Vanaf nu en tot het einde van 2019 genieten nieuwe Cheetah-klanten van meer data.

Cheetah-abonnementen krijgen nu 15 GB data in plaats van 8 GB. Cheetah-abonnementen gecombineerd met een Love offer worden verhoogd van 16 GB tot 30 GB.

Bestaande Cheetah klanten genieten van hetzelfde voordeel (vanaf de eerst volgende facturatiecyclus na 12/11) en werden geïnformeerd via SMS : Orange-info. Jouw surfvolume: 15 GB. Nee, je droomt niet, we hebben de datateller van je Cheetah-abonnement zot doen draaien. Wat jij moet doen? Helemaal niets, alles gaat vanzelf. Aan de lijn, klaar, surfen maar!

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SteveDotcom Bekijk bericht
    Inderdaad, ter info:
    Vanaf nu en tot het einde van 2019 genieten nieuwe Cheetah-klanten van meer data.

Cheetah-abonnementen krijgen nu 15 GB data in plaats van 8 GB. Cheetah-abonnementen gecombineerd met een Love offer worden verhoogd van 16 GB tot 30 GB.

Bestaande Cheetah klanten genieten van hetzelfde voordeel (vanaf de eerst volgende facturatiecyclus na 12/11) en werden geïnformeerd via SMS : Orange-info. Jouw surfvolume: 15 GB. Nee, je droomt niet, we hebben de datateller van je Cheetah-abonnement zot doen draaien. Wat jij moet doen? Helemaal niets, alles gaat vanzelf. Aan de lijn, klaar, surfen maar!
    Ik heb nu de trio met arend.
    Na 20gb val je normaal op de smallband. Dan kan ik beter overschakelen op cheetah want dan krijg je 30gb?

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy444 Bekijk bericht
    Ik heb nu de trio met arend.
    Na 20gb val je normaal op de smallband. Dan kan ik beter overschakelen op cheetah want dan krijg je 30gb?
    Ik ben hetzelfde aant denken eigenlijk...
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nu begrijp ik de filosofie achter die promotie niet echt.

Beide Love Trio abo's, zowel met een Cheetah of Arend kosten nu (zonder korting) €79. Maar je krijgt wel (althans voorlopig) 30Gb volle snelheid met Cheetah, terwijl je terugvalt op een (eigenlijk) niet echt werkbare snelheid na 20Gb bij de combinatie Arend-Love.
    Betekent dit nu dat we vanaf januari 2020 een upgrade mogen verwachten van Arend of een nieuw diertje erbij met meer Gb in combinatie met Love Trio?

Het is nu een klantenlokkertje, maar persoonlijk vindt ik het een rommeltje momenteel en niet echt eerlijk tegenover de klanten die speciaal Arend erbij gekozen hebben voor de maximum download. Hun slogan onbeperkt internet na 20Gb blijft niet meer dan een historische inbelmodem sneheid...
    Laatst gewijzigd door timmermc; 16 november 2019 om 09:59

Pagina 160 van 160 Eerste ... 60110150156157158159160

Regels voor berichten