iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Die app van Orange om TV te kijken, is die een beetje deftig en vergelijkbaar met Yelo? Zie vooral slechte commentaren in de Google Play Store. En kan die onafhankelijk als 2de scherm functioneren? Want je moet hem elke keer eerst aan de decoder verbinden?
    Ik ondervind geen probleem met die Orange TV app en ben deze eigenlijk relatief snel gewoon geworden (menustructuur).
    Maar... En dit blijft maar aanslepen, hoewel Orange er blijkbaar aan werkt (?), is dat deze moet aangemeld zijn op je Orange netwerk om rechtstreeks TV te kunnen kijken, wat lang geleden ook het geval was met Yelo meen ik mij te herinneren.
    Je kan ook de hotspot functie van je GSM niet gebruiken om via deze weg rechtstreeks TV te kunnen kijken op de app, zelfs niet met het Orange kaartje in je GSM. Hoe de app op je tablet zou functioneren als je een extra data kaartje in de tablet kan stoppen weet ik niet, maar ik veronderstel dat dit dan wel zou moeten werken. Ik bedoel dan die 'Surf Extra Card' waarmee je de data van je abo deelt, helaas heeft mijn tablet geen LTE aan boord, dus dat kunnen we niet uit testen.(iemand hier?).
    Je hoeft de app maar éénmaal aan te melden op je eigen netwerk en eens aangemeld kan je perfect de app gebruiken als een tweede scherm thuis.

De Orange decoder is bij mij meestal spanningsloos, tenzij ik wat wil volgen op groot scherm en de app functioneert ook zonder deze decoder prima om live TV te kijken (natuurlijk kan je dan geen opnames bekijken).
    Eigenlijk ben ik relatief tevreden met de app, maar om vijf sterren te krijgen gaat Orange deze app moeten beschikbaar maken op ieder netwerk. Tot dan is en blijft dit een enorme beperking.
    Je kan ook het volgende, Stevie of de app van VRTnu downloaden en naast het rechtstreeks TV kijken heb je dan ook nog de beschikking over heel wat ander materiaal van hen terug in de tijd. Best goed, maar moet je nu echt meerdere apps gaan downloaden en je tablet ermee vervuilen?
    Dus Orange zet er een beetje vaart achter met die app van jullie...
    Laatst gewijzigd door timmermc; 22 augustus 2019 om 11:13
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Hoe ziet zo een coaxkabel eruit van Telenet?
    Je moet om Orange te laten installeren een coaxkabel van Telenet hebben blijkbaar.
    Nu hangt in het huis wat ik gekocht heb Proximus. Volgens de verkoper heeft er ook al Telenet gehangen.
    Wil toch zeker spelen en zeker zijn dat die kabel er effectief ligt alvorens verder iets af te sluiten.

Iemand die weet hoe ik kan zien dat het een kabel is van Telenet?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Je moet om Orange te laten installeren een coaxkabel van Telenet hebben blijkbaar.
    Nu hangt in het huis wat ik gekocht heb Proximus. Volgens de verkoper heeft er ook al Telenet gehangen.
    Wil toch zeker spelen en zeker zijn dat die kabel er effectief ligt alvorens verder iets af te sluiten.

Ook ik ben verhuisd naar een appartement en had een TV stopkontakt in de woonkamer waarvan ik niet wist of dit werkte, ooit gewerkt heeft of zelfs aangesloten was.
    Een snel nazicht in de technische ruimte (kelder) waar de grijze 'tap' van Telenet op de muur geplaatst was toonde me dat er op alle ingangen een kabeltje was aangesloten en er ook één dikkere zwarte kabel was aangesloten.
    Bij een woning kan dit op de voorgevel zijn of een grijze 'bak' naast het voetpad op de rooilijn.

SteveDotcom's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)

Normaal komt Telenet binnen op het grijs kastje hier op de foto (https://www.netweters.be/t5/image/se...v=mpbl-1&px=-1) Bij mij is dit bvb zwart.
    In de living ga je dan eerder zo een contacten zien hangen (https://www.elektriciteitswerk.be/si...ontactdoos.jpg)

iTrader
    46 (100%)
    Merci! Morgen eens goed bekijken.

iTrader
    0
    ik ben nu bij telenet (digicorder/internet)
    ik wil graag naar orange (enkel internet/gsm) hoe zit dat dan met kabel televisie ? kan ik die gewoon bij telenet houden

iTrader
    0
    Onbeperkt bellen bij Love trio: is dit dan ook onbeperkt bellen naar vaste lijnen, ook tijdens piekuren?

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WilFriet Bekijk bericht
    Onbeperkt bellen bij Love trio: is dit dan ook onbeperkt bellen naar vaste lijnen, ook tijdens piekuren?
    Ja met de Arend kan je onbeperkt bellen, alsook de vaste lijnen tijdens de piekuren.

iTrader
    46 (100%)
    En Koala niet dan? Er staat toch ook onbeperkt bellen bij Koala.

iTrader
    46 (100%)
    Zo komt internet binnen in het appartement:
    Spoiler:

Er hangt nu iets van Proximus in maar ik ben niet van zin Proximus te nemen. Aangezien Orange via Telenet werkt ben ik dus niet zeker of dit volstaat.
    Heb ook niet veel zin om hele zaken op te breken om een kabel binnen te krijgen.

iTrader
    10 (100%)
    Spoiler:

Er hangt nu iets van Proximus in maar ik ben niet van zin Proximus te nemen. Aangezien Orange via Telenet werkt ben ik dus niet zeker of dit volstaat.
    Heb ook niet veel zin om hele zaken op te breken om een kabel binnen te krijgen.
    Jep dit ziet er in orde uit en ook bij Koala maar daar heb je gewoon geen onbeperkt internet.

iTrader
    0
    Spoiler:

Op je foto's toon je hoe de kabel en koperboeren binnen in je woonst komen, perfect dus.

Het is nu aan jou om te kiezen, wil je Orange DUO/TRIO dan betaal je voor het afstappen van de technieker en plaatsen van de modem en eventuele randapparatuur in je appartement, eenmalig slechts 49 euro aan 'opstartkosten' bovenop de maandelijkse kostprijs van het door jou gekozen type DUO/TRIO abonnement.

Deze 'opstartkosten' worden meteen bij je eerste factuur terug in mindering gebracht. Dus geen enkele blijvende meerkost om Orange DUO/TRIO te installeren uiteindelijk.
    Die eerste factuur was wel enigzins verschieten, ik was natuurlijk in al mijn euforie van het nieuwe media gebeuren, vergeten dat Orange je die eerste factuur maar toestuurt na één maand gebruik. Het was dan wel in mijn geval TRIO + Arend een factuur met een eindbedrag van 158 euro (de voorbije maand plus de nieuwe maand ).
    Laatst gewijzigd door timmermc; 27 augustus 2019 om 00:05

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Nevermind.

iTrader
    1 (100%)
    vandaag factuur gekregen en ineens is er 20 euro extra gefactureerd voor de TV. Is dit normaal?

Ineens 20% duurder, daar wordt een mens niet vrolijk van

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Damn, deze voormiddag elektriciteit moeten afleggen omdat ik een schakelaar moest vervangen.

Na die terug aan te leggen geen TV/Internet meer. Tv geeft zelfs melding dat de coax kabel geen signaal geeft.

Paar keer electriciteit terug af en aan gezet, en de modem gereset, maar niks hielp.

Edit: net op facebook status zien passeren van frituur in onze straat. Ge kunt daar niet met bzncontact betalen wegens storing aan "de straatdoos".
    Laatst gewijzigd door Waelvis; 30 augustus 2019 om 14:46
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Pagina 155 van 157 Eerste ... 55105145151152153154155156157 Laatste

Regels voor berichten