Superdad's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Hier nog maar 1x gehad en dat was dan nog door Telenet... Net nog 20% korting gekregen op Adidas en 10 retro foto's gratis. Op dinsdag 1+1 bij Kinepolis, al een paar keer naar avant-première van Star Wars geweest, en af en toe wat gratis GB's of mp3's en zo. Bij Telenet NIETS.

Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    De overschakeling is hier ook een ramp aan het worden.

Telenet had een fout adres (busnummer verkeerd) in hun systeem staan, waardoor Orange niks kan doen. Telenet heeft die fout inmiddels rechtgezet, maar moet nu een bepaald nummer (ROP-nummer of dergelijke) doorgeven aan Orange alvorens een afspraak met een technicus ingepland kan worden. Blijkbaar heeft Telenet wettelijk gezien 3 dagen de tijd om die informatie te bezorgen aan Orange, maar ze trekken zich er niks van aan en weigeren tot nu toe dat nummer door te geven (ik wacht er al bijna een week op).

Ofwel: Ik kan niet overschakelen van provider zolang Telenet dat onozel nummer niet doorgeeft. Bij Orange staan ze blijkbaar machteloos tegenover de situatie.
    ...

iTrader
    3 (100%)
    Kleine vraag, wij trekken op 16 januari in ons nieuwe huurappartement. Nu is het blijkbaar zo, wist ik niet, my bad, dat er een verschil is tussen de aansluitingen van telenet, proximus en orange? Klopt dit? Ben hier echt een leek in. Is er een manier om na te gaan wat er in mijn appartementsblok ligt? (zonder te gaan kijken uiteraard)

En op praktisch vlak, zijn de wachttijden lang vooraleer er een technieker kan langskomen om alles te installeren? Als ik geen antwoord krijg op bovenstaande vraag kan ik in principe enkel wachten tot 16 januari, wanneer ik er in trek, om dit na te kijken en dan pas een afspraak te nemen?

Alvast bedankt.

SteveDotcom's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heroixx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kleine vraag, wij trekken op 16 januari in ons nieuwe huurappartement. Nu is het blijkbaar zo, wist ik niet, my bad, dat er een verschil is tussen de aansluitingen van telenet, proximus en orange? Klopt dit? Ben hier echt een leek in. Is er een manier om na te gaan wat er in mijn appartementsblok ligt? (zonder te gaan kijken uiteraard)

En op praktisch vlak, zijn de wachttijden lang vooraleer er een technieker kan langskomen om alles te installeren? Als ik geen antwoord krijg op bovenstaande vraag kan ik in principe enkel wachten tot 16 januari, wanneer ik er in trek, om dit na te kijken en dan pas een afspraak te nemen?

Alvast bedankt.
    Vraag eens aan de verhuurder wat er binnenkomt een coax kabel (Telenet en Orange) of een telefoonkabel van Proximus. Desnoods even aan de vorige huurder vragen wat hij heeft?
    Telenet en Orange werken dus op dezelfde kabel en Proximus heeft zijn eigen lijn. Tegenwoordig in 90% van de gevallen komen beide wel binnen.

Als de vorige huurder van Telenet komt gaat het sneller gaan bij Orange dan wanneer hij van Proximus komt. Omdat er een extra tussenkomst moet zijn van Telenet.
    Je moet minstens 2 weken tellen.

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    343 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heroixx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Alvast bedankt.
    Gij neemt een nieuw appartement te huur of te koop en dat is absoluut niet mogelijk om daar meer dan één keer te gaan kijken? Telenet zit de laatste tijd met een grote drukte qua installatie-afspraken. Gelijk Steve zei: zeker twee weken op voorhand bellen(tenminste als ge Orange of Telenet wilt nemen) Het kan natuurlijk ook zijn dat er enkel telefoonkabel binnen komt. Uw huurbaas zou moeten weten welke kabel binnenkomt.
    Fire, walk with me
    Last.fm

Pagina 128 van 128 Eerste ... 2878118124125126127128

Regels voor berichten